Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv Kenray!
Szerelőkkel kapcsolatban: Szerintem kétféle szerelő létezik. Az egyik azért ment motoszerelőnek, mert a hurkakészítő tanfolyam betelt, kint meg csak nem maradhatott. Az ilyenből nem lesz semmi. Mondanám, hogy max olajcseréhez jó, de sajna némelyik arra sem. Na az ilyenek nem fogják megoldani a problémád.
A másik az a fajta, amelyik már három évesen szétkapta a fater Romettjét. Na ezek tudják, mitől döglik a légy, csakhogy nagyon kevés van belőlük. Meg kell őket találni. Erre pedig pl ez a honlap is remek.
Én pl már emlegettem a miskolci Suzukit. Az egyik szerelőjük meg cimbim. Láttam a mociját is, nagyon igényesen alakította át. Ráadásul azzal dicsekedett nekem, hogy mekkora dög főtengej van a Wildstarjában, le is mérte meg egyebek. Persze a tiedhez hasonló gonddal már találkoztak és tudtommal még mindig nincs lezárva.

Amúgy jó lenne kicsit talán még többet hallani a hibádról. Írtad pl, hogy akkor van gond, ha odahúzol a gépállatnak. Van ezekben a jószágokban egy SDVT nevű herkentyű. Ebben ugye van két pillangószelep. Az egyiket te rángatod, a másikat meg a gépállat. Ha jól tudom, a 2. szelep azért van, mert ha a lúzer túl nagy gázt ad, esetleg az injektorok nem bírják követni a tempót, a gép meg rángat. Ezt csak azért írom, mert valamelyik külföldi honlapon írtak olyat, hogy a szelepet mozgató szervómocival volt gond. Bár ez nem igen függ a benzinszinttől.
Jól mondtad!
Kicsi...
Sziasztok! Volna egy saját véleményes hozzászólásom. Lehet, hogy nagyon nagy hülyeség, de nekem egy kicsit túl sokan haltak már meg az idén GSR 600-on megbízhatóság ide vagy oda. Azt gondolom nem vitatjátok, hogy a két motor kategóriákkal különbözik. Egyébiránt tömegcikkekről beszélünk amikkel sajnos előfordulnak hibák. Nem ez a gond. A gond (és nem csak motornál) az, hogy megveszel egy hibás szerkezetet és nem segítenek a probléma megoldásában mindenki mosakodik és mindenért te vagy a felelős. Aztán, ha még erre rájön a bankhitel az még egy szép dolog. Velem az történt még az elején, hogy meg volt a hitelszerződésem elindult a törlesztés a motor meg sehol sőt azt sem tudták megmondani, hogy mikor lesz az átadás. Három és fél héttel a szerződés után nem kis reakciózás után megkaptam a gépet meg egy levelet a bank ügyvédjétől persze már előbb próbáltam elmagyarázni nekik miért nem fizetek a semmiért nem értették meg. Úgy kezelték a hitelt mintha szabadfelhasználású lenne és nem járműfinanszírozás. Én úgy gondolom legkevésbé sem érdekel senkit AZ,(belőlünk) akiből ez a sz....házi banda él, és szerintem nem is fognak ezen változtatni egyhamar. Szerintük fizess és nyelj. Azért szeretném , ha sikerülne megoldani a problémát és találnál egy lelkiismeretes szerelőt!
Hello Roland, ha tetszik a motor, én is nyugodt szívvel ajánlom. Nagyon kezes, erős, megbízható gép. Most értük haza egy 2000 km-es túráról, ebből legalább egy ezrest szerpentineken toltunk le, igazi élménymotorozás volt. szerintem arányait tekintve nem fordul elő vele több probléma, mint bármelyik más típussal. Most léptem túl a 12000-t, de nem volt még vele gond, és a szervizem is eléggé normálisnak tűnik az eddigi tapasztalatok alapján.
Kengyelfutónak a hátfájásról, néhány száz km után nálam is jelentkezett a probléma, de idáig csak két személlyel, teljesen felmálházott motorral, tehát valószínű itt a megmozgatandó súly, és a motoros testalkatának viszonyulása is jelentős szerepet játszhat, nem csupán az üléspozíció.
további napsütéses heteket mindenkinek!
Nem tom ki mit akar venni, de ha motor kell akkor GSR 600.
Gyönyörű-üzembiztos és stb. Ja és nam utolsó sorban ne feledjük ő a kicsi B-KING !
Roland, és azért vettem ilyen mocit, mert ezen a fórumon csak a dícséretét olvastam.
Én sajnos belenyúltam egybe amivek gondjaim vannak, de ezt leszámítva egy jó motor lenne.
Egy kezesbárány. Idén júniusban vettem át és most 9600 km-nél tartok.
csak a Gsr 600 tudja azokat amit leirtál !
Sajnos az újságok nem buknának a témára, mert nem írhatják le a kereskedés nevét, mert az rosszhír keltésnek számít. bűnözők nevét sem, írhatják le, holott az kellene velük mint a középkorban, hogy a piactéren mutogatták őket, hogy mindenki megtudja ki a bűnöző. Na ez ma sajnos megszünt.
Bár ha nem lesz ebben érdemi megoldás akkor gondolkozom a TV Ügyvédje műsoron ( ha még van )
Ugyanis nem tudom mit szólna Suzuki mondjuk a Moto GP-n, hogy nem tudják teljesíten a távot, mert 3/4 tank benzin elfogyasztása után rángatnak, majd megállnak a motorok... és minden más márka beér a célba, mert náluk ez nem normális jelenség.
köszi, én műszaki analfabéta vagyok, de egy támpont lehet ez is :-)
köszi mégegyszer
Üdv!
Én eddig 9000 km-t mentem a 9 hónapos GSX-emmel.
A legkissebb problémám sem volt vele!
Szerintem az egyik legmegbízhatóbb és leg elnyűhetetlenebb gép a piacon!
Szia! Nem jól látod,mert zerintem a szervízek hozzáállásával,és szaktudásával van sok probléma,és nem a Gsx-1400-zal és szerintem ezzel a véleményemmel nem vagyok egyedül! ha tetszik a gép vegyél nyugodtan nagyon jó moci
Sziasztók.
Én gondolkozoban vagyok 1 GSX1400 vételén.
Ahogy bele olvastam a fórumba, ugy vettem észre vannak gondok a motoral.
Jó lenne ha tudnátok nekem segiteni, mire érdemes odafigyelni, gyári hibák, a motor gyengeségei.
Vagy inkáb nézzek más márkát.
A segitségetelőreis kőszőnőm.
Roland.
Egyetértek!
Majd megpróbálom meggyőzni hogy írja le mi történt vele a fulgázban:)))))
Hello!
Nem ált érdekemben elferdíteni a barátoddal megesett tényeket , ő az én barátomnak mesélte az meg nekem. Mikor meghallottam a dolgot az jutott eszembe, hogy legalább egy két fórumon megoszhatná a motorosokkal, ha nem is a sikerhajhász újságokkal. Én viszont nem bírtam megállni , hogy éppen témába vágva a forúmon ide ne vessem...
Most is azt mondom , jó lenne elsőkézből ismerni a sztorit és feltüntetni benne a kereskedés nevét, hogy tisztában legyen mindenki a hozzáállással.
Úgy érzem egy véleményen vagyunk abban hogy a márkakereskedések szervizgárdája nem túl szakavatott mindenben, és erős fásultság ize is van néha, minha pisztollyal kényszerítette volna valaki hogy hogy motorszerelők legyenek.
Ezért is tanácsoltam bajban lévő társunknak hogy ne csak egy szervizzel probálkozzon, mert egy két helyen van még szakember aki "fülre beállít egy alapjárati levegőt"...
Részemről nincs bizalmam a szervizekkel kapcsolatban, inkább felcsapom a könyvet és csinálom magam. Szereztem már elég tapasztalatot a saját és barátaim motorjain akik állandóan hozzám hozzák a vasukat. Engem érdekelnek a problémák, talán mert hobbi szinten végzem szivvel lélekkel, nem mintha kinoznának!
32db nem sok! De azért csak van rajta profit ha már forgalmazzák, akkor meg miért nem futja egy fordításra. ráadásul azon füzetek 90% ugyan az a szöveg , csak össze kéne ollózni, meg néhány számot kicserélni...
Üdv.
István
Az SV-s srác akiről szó van, a legjobb barátom.
Nem mondták neki hogy pereljen, sőt vissza sem ment a kereskedésbe.Pedig mennyire buzdítottam!A helyében én biztos kapva kapnék az alkalmon, és úgy mennék vissza a kereskedésbe hogy ide az új gépet, vagy sajtóbotrány!Tudniillik itt nem csak a kereskedés, de az eredetvizsgálatot végző cég is megütheti a bokáját!Mire az eredetvizsgálat, ha azt sem tudják megmondani,(Vagy nem is akarják) hogy ez nem egy meztelen, hanem egy fejidomos típus gyári száma a vázon?
A srác igazából nem akar macerát, ezért örül a helyreállított gépének, és motorozik vígan!Én csak a kiváncsiságból is megkezdeném a procedúrát!Szerintem megérné a kereskedésnek hogy a Blikk, meg a többi szenzáció-botrányhajhász lap ne az ő kereskedésüket cincálja!Iszonyatbotránytrendeznék!
A Honi szervízek nagyrészéről pedig lesújtó véleményem van!
Adódott ugyanis hogy a gépemhez(Suzuki VZ 1600) nem kaptam kezelési könyvet amikor átvettem!
Érdekelt volna így 18000-es szervízhez közeledvén hogy mit kell elvégeztetni ilyenkor!
Érdeklődés kb 6-8 szervízben!A válaszok homályosak, kitérőek, és banálisak!Olaj. olajszűrő- légszűrő csere....Tehát amit kiscsoportban is tud a lufi jelű ovodás....OK!
Újabb kérdés:
Hány bar nyomást ír elő a gyári a jánlás a hátsó légrugókba?
Szervíz 1:
öööö.....nem tudom, nagyon keveset értékesítettek ebből a típusból...Sosem láttam élőben ilyet!(No comment!)
Szervíz 2:
Hát....a kezelési könyvben benne kell legyen.....(Muhhaha)
Szervíz 3:
"nem vágom!A telós kolléga vágja!"Én erre:"És megkaphatnám a telós kollégát a telefonhoz?" Ő:"Nem vágom hol van!" Erre mit lehet mondani?Csak annyit mondtam:"Vágom!"
Szervíz 4:
Meg kell keresnem a szervíz manualt.....Mit mondtál milyen típus?Mondom...erre:Öööö.....nincs ilyen manualom!(Bravo)
Független szervíz:(Figyelem!) "1 óra türelmi időt kérek, visszahívsz?"
telefonálok egy óra múlva, és pontos korrekt választ kapok minden kérdésemre!Onnan tudom hogy pontos, mert közben egy barátom megszerezte a szervíz manualt!
Suzuki Rt Magyarország hivatalos álláspontja a kezelési füzet MAgyar nyelvű változatával kapcsolatban:
Ebből a típusból annyira keveset adtunk el(32db) ,hogy nem készült Magyar nyelvű leírás!Német, és Angol nyelvűt tudunk hozzá adni!
Megintcsak érdekes jogi kérdést feszegetünk, ugyanis a forgalomba hozott termékekhez jogi kötelezettség MAgyar nyelvű használati leírást is adni!
1 szervíz van ahol még mindig precizen, végezték a munkát, de nem akarok reklámot elhelyezni az oldalon!Ha valakit érdekel szívesen közzé teszem!Ennyi....
Hello!
Nem akarom tovább tépni az idegeidet, de ha annak más baja van , tehát nem a dadogós fajtából való, akkor nem a benzinszint talán mégsem a probléma, és nem tank és annak szerves részei, hanem probléma tovább keresendő , kicsit közelebb a befecskedezőkhöz. Ezért irtam az elöbb a tankcserét. Mivel érdekelt, anno felületesen végigfutottam a kezelési,diagnosztikai rész amit te is elérsz http://www.gsx1400.hu/index.ph... ezen a helyen mások jóvoltából. A befecskendezőknek is van egy üzemi nyomása ahogy belövik a dozist a keveréktérbe. Lehetséges hogy alapban ez nem éri el a gyorsitáshoz szükséges értéket csak a tankban lévő anyag hidrosztatikai nyomásával együtt. Utánna ha az lecsökken egyszerüen nem képes szükség esetén túldúsitani a keveréket alacsony benzinszintkor. Lehet hogy bazi nagy születlenség és komolyabban utána kéne nézni, de ezt azt hiszem inkább a szervizeseknek mint nekem! Bár mint látod, egyre nagyobb és csillapithatatlanabb az érdeklődésem a tárgy irányt.
Szóval ha két tankkal is rossz, akkor már félve állítanám a szerelők helyében, hogy a tankok rosszan, vagyis hogy gyárilag ilyenek!
Üdv.
István
Van ott egy K6-os gép is, annak más baja van.
Azt mondták rárakták azt a tankot is benzinpumpástól, de ugyanazt csinálta. Abban is leengedték 5,5 literre a benzinszintet és szintén dadogott. Na erre mondta a suzukis, hogy ez akkor normális, mert nem létezik, hogy 2 rossz motor van épp bent. Erre mondtam, hogy létezhet hogy mind a kettő szar és esetleg típushíbás.
Hello!

Tom könnyen beszélek, de a helyedben én raknék rá egy tankot amiből elötte ki tudták motorozni a benzint. És megnézném azzal is hogy rángat -e alacsony benzinszintnél, biztosabban be lehetne határolni a problémát.
Meg érdekelt volna , hogy pl mit csináltak a géppel , hogy már le lehet menni 2 literig....
De egy kicsit szélmalom harc érzetem van.
Üdv.
István
Nem nézték máshol, csak ahol vettem. Most az lesz, ha ma odaérek, akkor elhozom a mocit és jegyzőkönyvet íratok az egészről, aztán megyek a Közúti felügyelethez, hogy vizsgálják be a motort, aztán indítom a dolgokat.
Nekem is furcsa, hogy előszőr normális így, most meg már nem áll le 2 literrel sem, de én még nem próbáltam, úgyhogy egyelőr még nincs tapasztalatom...
A rángatást gázadáskor adja, néha 3000-nél, néha 4000-nél... nem lehet a fordulatszámmal összefüggésbe hozni. Hidegen nem kínzom a motort, nem próbáltam, melegen csinálja. Előszőr pont előzésnél csinálta és eléggé beszartam, hogy most mi lesz megelőzöm vagy meghalok... szóval eléggé váratlan szitukat tud előidézni.
Szerintem addig nem kellene rángatni, amíg az utolsó csepp benzint ki nem szívja... legalábbis autóknál is ez a helyzet. Ha a Suzuki azt mondja, hogy márpedig ez ilyen motor, hogy nem lehet kimotorozni belőle a benzint negyed tanknál lejebb, és természetes a rángatás, akkor vonják vissza a forgalmazását mivel életveszéjes és adják vissza mindenkinek a pénzét. Veszünk olyan motort amivel lehet normálisan motorozni...
Más szerviznél azért nem voltam, mert vagy nem hallok jókat róluk vagy messze van.
Szóvala motor nem, de én szívok.
Autóknál azt mondták, hogy japánt vegyek mert az jó. 5. Renaultomat koptatom minden hiba nélkül pedig sokat megyek. Itt a Made in Japan motor és egy kuka. Számítógépnél azt mondták Mac-et vegyek mert az az Isten. Azt vettem és 1 év alatt többet szívok vele mint 8 év alatta PC-vel....
Hello!

Ez a furcsa! A múltkor nem azt mondták hogy jó az 5(?) liter maradékkal is a tank . Azért csak piszkálták és kihoztak belőle valamit! Tehát akkor még is csak büdös a dolog! Vagy rosszul érzem?
Ha volna türelmed , írhatnál egy pár sort mélyebben erről a rángatásról , dadogásról. Ilyenekre lennék kiváncsi, hogy gyosításkor , vagy állandó gáznál, motorféknél , milyen fordulatszámon jellemző, hidegen melegen, stb.
Köszi előre is.
Mellesleg csak a vásárlás helyének szervizében nézetted meg? Hol vetted? Csak azért mert érdemes átvinni átvinni másikba is és ott is a szakavatottak keresni. Ugyan is szerintem a konkurencia, versenyhelyzet miatt nem nagyon komunikálnak egymással a szervizek megosztva a tapasztalatokat egymás között az én elgondolásom szerint (,de bárki meggyőzhet az ellenkezőjéről).Így aztán szervíz képessége az ott dolgók tudásával mérhető... vagy ?

Üdv.
István
Igen, sajnos szégyen ez az ország... Olyan törvények vannak már, hogy nem kötelező alkatrészeket tartani raktáron így addig húzhatják a cserét amíg akarják. Fogyvédtől tudom, a laptopommal jártam így.
Tegnap azt mondták, hogy most már megy 2 literrel is, de a dadogás, rángatás nem szűnt meg, 2 literrel elment a kútig. Hát ennek nem igazán tudok örülni, mert ki tudja előre hol a kút, és 2 literrel még elvileg el kellene mennem legalább 30 km-et, nem beszélve a rángatásról ami életveszélyes! Akár egy előzésnél
akár sima úton megcsúszhat a kerék és kampec van. Akkor majd mit mondanak?
Hello!
Azért valljuk be ilyenkor nyilik a "bicska" az ember zsebében!
Néhány gondolat a gari témával kapcsolatban. Anno a K2-es egyik hátsó teloja mindig összecsúszott, nem tudva megtartani a beállított eléfeszítést. Megmutattam, majdhogy nem csak kiröhögtek. Ezek után mikor már a el kezdett köhögni motorja , meg megtorpanva gyorsításkor, letéve a garis szájtépésről bevittem és elhoztam egy újat.
Úgy érzem csak arra jó ez az egész hogy dollár millios órabéren leengedjék belőle az olajat, meg egy 13-as villással meghuzzák a hozzá passzaoló csavarokat...
Tegnap hallottam egy szóbeszédet, hogy mennyi az igazság alapja nem tudom, de ha csak fele igaz már az is megint igazolja népünk leleményességét. Márkakereskedés,akció , SV 1000 kereklámpás változat. Szép. Megvesz. Használ.De ferde a kormány. Visszavisz. Szerelők fejvakargatás a gumis befogóstucnik állítgatása, eredmény nulla. Srác végetvet a küzdelemnek, majd ő inkább. Otthon vissza igazitja az elcsavarodott villahidakat. Ekkor tüzetesebb átvizsgálás, adatlekérés. Eredmény az azonosító számok alapján az egy fejidomos változat volt. Vissza a kereskedésbe . Panaszkodás.Kereskedés: Perelj ha akarsz! Beletörödés!
Hogy miért?! (mindenki ismeri a magyar jogviszonyokat, és valaki annál jobban szeret motorozni mint helytte pereskedni.)
Más részről meg bele kell törördni, hogy ezen szép, és massziv motortorok minősége is évről évre csökken, összehasonlitva az első évjáratokkal található rajta jó néhány occsósítás, egyszerűsítés.
Dehogy egy ilyen problémát mint az üzemanyagtank sem képesek megoldani. Már csak azért sem adnám fel a dolgot.Az ilyeneket kiváncsiságból is addig túrom még rá nem jövök az titok nyitjára...
Üdv.
István
sajnos ez a 2 év gari nem ér semmit...
én holnap megyek a motorért (ha nem esik ez eső) amivel nem történt semmi.
Azt hiszem ez egy hosszabb jogi procedúra lesz de belevágok


te se hagyd magad! :-(
Sziasztok! Olvastam Kenray problémájáról és azt tudom mondani, hogy ne hagya annyiban a dolgot , mert az én motorom is üresre szívja a tankot. 2007 augusztus 08-án vettem át a gépet. Sajnos azért nálam is van egy kis bibi, mégpedig néha (lutri, hogy mikor) amikor éppen olyan kedve van a hideg motor beinditása után kb. 2-3 min okádja a világoskék füstöt.Ezidáig képtelen voltam megfejteni az okát, annyira rapszódikus (és tök ciki) Elmondtam egy haveromnak és ő azt mondta, hogy nemrég látott egy amerikai oldalon egy kisvideót ahol egy yenkie mutogatja a mociját és neki is füstölt az indítás után egy kicsit. Engem ez nem nyugtat meg, sőt sajnos sejtem is a hiba okát: szelepszárszimering. Egyébként már három és fél hete nem csinálta, de ez nem jelent semmit, mert ha úgy tartja kedve iszik egy kis olajat. Mondtam én is a szervízben azt mondták látniuk kéne és, hogy ne izguljak, mert két év gari van rajta.
Szevasztok!

Felénk nem a szüret a szokás ilyenkor, hanem a cefreszállítás a pálinkafőzőbe!
Az ünnep, amikor egy komolyabb adag szilvapálinkát szorongatok a kezemben!

Szüretelni én Tokajba és Tályára járok! Törköllyel kezdünk és finom szárszzal öblítjük!

NA EZ SEM MUNKA!

De a VEZÉR Ilyenkor pihen!

Czegle