Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgyvan, de nem az enyém!
Hello!

Erre szeretném idézni az elöttem szólót: egyéni szoc. probléma...
Üdv.
István
Szevasz!
Van akinek szórakozás, de azok többnyire nem a munkába halnak bele, hanem dirigálnak.
Póbáltál Te már napokon keresztül puttonyozni száz méter feletti sorokból, akkor biztos nem szórakozásként fognád fel (persze ha nem zsebkendőnyi parcella az amiről a termést leszedik ).
Egyébként a szüret vége az ünnep, amelyet szüreti mulatsággal ünnepelnek.
Azt gondolom itt a Mátra lábánál ezt már párszor megtapasztaltam.
Imre
Ha érdekel valakit, van egy dobom az 1400-ra.
Yoshimura Tri-oval, egy két esztétikai hiba van rajta, de ezért ilyen olcsó: 45e
70/3733268
Erre mondják azt:
Egyéni szoc. probléma...
A szüret régen (okori görögország:Dionüszosz), és ma is ünnep! Semmiképpen sem tekinteném munkának, dolognak...
Heló!
Felénk meg olyanok, hogy szombaton sem dolgozunk(csak ha muszály)!
Imre
Hello!
Mifelénk mások a szokások...
Szeptemberben szombaton szüretelünk, és sonkát a pincénél sütjük és jó fajta hazai borral locsoljuk...
A motorozás napja a a vasárnap ilyen szép időben....
Mifelénk ilyenek a szokások...
Üdv.
István
Köszönöm a hosszú, de tanulságos választ, felhívom majd a szerviz figyelmét erre is :-)
Hello!

Hosszú leszek és bonyolult, próbáld meg kihámozni a lényeget mert nem mindig sikerül elsőre összeszedni a gondolataimat.
Az hogy nem tudod kifogyasztani a tankot teljesen ismerős, csak de a baráton 1200 Baditája csinált ilyet. A végén már 70 km-ként tankolt. Könyörögtem neki hogy nézzük meg, mert nagyon kiváncsi voltam a megfejtésre. A dadogásokat lefulladásokat ő is állandó teletankolásokkal probálta orvosolni. A szétszedéskor nem találtam semmit az üzemanyagrendszerben, tiszta volt mint a patyolat. Bár a két renszer( Gsx1400-Bandit) között egy árva közös alkatrész sincs, de a motor benzin és levegő keverékkel megy. Miután azért kimostam a bemzinszűrőt , csapot, és átnéztam a tankot , kifujtam a benzincsöveket, és a szellözőjét a tanknak, még kitakarítottuk a mosható légszűrőt is . Azt ugyanis a kérésére az aktuális szervizkor (sportlégszűrő) tisztító folyadék és olajspray helyett légpisztollyal takarították. Vagyis inkább csak majdnem hazavágták. szóval miután kitakarítottunk a légszűrőt és a teljes üzemanyagrendszert a motor újra fellélegzett és teljes erővel tolt ,köhögés nélkül.
Nekem már volt szerencsém takarítani a saját tankomat is. Nem egy ördöngös dolog. Lehet hogy a érdemes lenne a benne levő szűrőt és a regulátornál lévő tömítést ellenőrizni, takarítani, cserélni. Mert lehet hogy nem tud eleget nyomni, csak a felette levő hidroszatatikai nyomással együtt. Így ha az lefogy nem lesz elegendő nyomás a injektoroknak.
És pesze légszűrőt tisztítani, vagy cserélni.
Amúgy ha tankban kevés a benzin, kemény gyorsításkor a tehetlenségénél fogva, egyszerűen hátra "csúszik", a fizika törvényeinél fogva, így nem marad a pumpa felet anyag amit továbbitson , csak levegő, ezért dadog be, alacsony benzinszintnél (~2liter). Amúgy tank teljes tartalmát ki lehet mororozni, mert a pumpa a tank feneke alatti pohárban van ....
És még egy dolog. A szervizek néha csak széttárt kezekkel állnak a problémák elött, mint a barátom K6-osának köhögése elött is...mely már párszor elöjött, de megfejtés nincsen rá...
Üdv.
István
Sziasztok!
Hát csak írígykednitudok azokra akik gurultak a Mátrában!
De vasárnap én is kerültem du. egy Velencei tavat! A kilátó dombon is voltam, ami nagyon szép volt ilyen szép tiszta időben! Remélem a következő találkozón már ott tudok lenni!
Sziasztok!
Szevasztok!

Irigykekem rátok/
családi rendezvény volt szombaton, a Vezér meg otthon pihizett!
Legközelebb megyek!

Czegle
Szevasztok!

Igen, jó volt a gurulás.
A szalonnát meg egyedül ettem, egy hétig biztos nem veszünk kenyeret .

Imre
Üdv Egynégyesek!
Tegnap nagyon jót gurultunk a Mátrába Imrével, meg a fiával.
Isteni volt az idő, kár lett volna kihagyni.
Aki nem jött bánhatja…
Nekem az alábbi útvonal sikeredett:
Bp.-Gyöngyös-Mátraháza-Galyatető-Pásztó-Salgótar
ján-Hollókő-Szécsény-Balassagyarmat-Bánk-Rétság-Bp.
Köszönöm ismét a válaszokat :-)
Nálam ha elkezd villogni a kút jel, akkor 12-13 liter megy bele...
De látom, ki lehet fogysztani a benzint rendesen a tankból így mindenképpen bibi van.
Talán kedd este okosabb leszek, hogy mi a helyzet.
Hétfőn hívom a miskolci szervizt is, hogy mi volt a gond a gixer 600-nál, mert szombaton nem volt bent szervizes.
Helló!

Általában 20-21 litert tankolok a K3-as motoromba, már csak akkor, amikor villog az utolsó vonás és a benzinkút-jel is. Ilyenkor még kb 50km áll a rendelkezésemre benzinkutat keresni. És nekem a tankom 2006-os a pumpával együtt (az őz miatt).
A fogyasztása 4,7-6,8l/100km még nyitott dobbal is.
Már egyszer nekem is ledadogott. Pont a dunaföldvári találkozóról Pest felé. Százhalombattánál kezdett villogni a kút-jel, gondoltam, megint van még 50km-em... Egy durvább gyorsítás után bedadogott, de azután finom gázzal elment a kútig.

Remélem, segítettem.
Ja és még egy szép kép a tiszta vasamról!
Sziasztok!
Az én motoromnál nem jelentkezett még olyan, hogy leállt volna, ha van benne benzin! Én akkor keresek kutat ha villogni kezd a kút visszajelző lámpám! A következő figyelmeztetés már nem várom meg! A motorom fogyasztása még nem volt 6 l alatt! De lehet, hogy azért mert nálam vannak néha eszement gyorsítások 200 ig. Azért nehéz leszokni a sebességről! De természetesen csak megfelelő biztonság mellett!
Ebbe a tankolásosba szeretnék beleprüntyögni!
Álltalában nekem is nagyon hamar kigyullad a tankolás lámpa, de érdekes hogy amikor megállok, a 17 literes tankba álltalában csak 13 liter fér bele akárhogyan tuszkolom!
VZ1600-am van...de rángatni nem szokott,megy rendesen miután kigyulladt a lámpa még simán 80-100km-t.Kicsit korán figyelmeztet:))))De amúgy sosem állt le,vagy nem rángatott!
köszönöm az infót
Üdv Kenray!
Ha lefogyasztod a benzined annyira, hogy csak egy vonás van, és mész tovább, egy idő után már nem csak a benzinkút jel villog, hanem maga a vonás is. Az az utolsó figyelmeztetés. De mikor ilyet műveltem, nekem akkor sem rángatott a gépállat.
Amúgy az egyik miskolci cimbinőcimnek a tiedhez hasonló jelenségeket produkált a GSX-R 600. Neki elektronikát cseréltek, de az nem segített. Valamikor mostanában kapott ő is új szivattyút, de azóta nem találkoztam vele, nem tudom, megoldódott-e a gondja.
Mindenesetre:
- Szerintem érdemes lehet felvenni a kapcsolatot a miskolci Suzuki szervízzel, hátha van tippjük
- Másrészt lehet, hogy valami olyan alkatrész döglődik, ami a 1.4-ben és a Gixerben közös.
Köszi, alakul a dolog :-)
szuper, nem hagyom magam
Szia Kenray! Én már tankoltam 21-liter benzint is és még akkor sem rángatott a gép,ne hagyd ennyiben üdv:Tuci
hú, ez jó fogyi :-)
Úgy 5,8- 5,9 l/100 km.
Megszoktam, hogy nem hagyom az utolsó pillanatra a tankolást.
200- 250 km-erenként ott vagyok a kúton.
Persze ez csak az én hülyeségem...