Időm mint a tenger mivel itt baxom a rezet,nem hogy ott lennék abban az országodban azért a roncsért,hála az időjárásnak. De még mindig jobb mint az autópályán várni a május végét,mire a viktor seregei letakarítanák a havat,a nap segítségével
Azért ez a hülye gyerek nekem már betette a kaput, rommá tört egy mocit és most ő a tutu család klónja, de ez kell ide ennek sok baleknak az országba, mert az agyát egyik sem használja semmire! Bocs fiuk a modortalanságom végett!
István!
Más megint beugrassz a provokációknak .......
Én és még jó néhányan használjuk az általad készített és részemről sk beépített lánc olajozó rendszeredet ami nem vákumos hanem okos.
És fura módon kiválóan működik.
Ezt olvasd el és nyugodj meg nem kell mindenre ráugrani amit ezekre az oldalakra felraknak.
Tudod van aki a saját kárán tanul( ezek az önfejűek) és van aki a másén ......
Üdv: Pörge
Sziasztok, ma megtettem az első 30km-ert az új vassal.Nagyon nem az én világom,de motoros rokkantkocsinak éppen megfelelő Majd intézek rá valami rokkant kártyát meg matricát Ha sikerül lepapirozni,akkor nyáron kulloghatok utánatok,már ha megengeditek Mert ha szerencsém van,jövőhéten indulhatok Drezdába papírokért.És még csak most jön a csiszatolás szépítgetés,mert nem akármilyen rozsdaboglya-bontószökevény,nem hiába,a 3 év eső nem múlik nyomtalanul
Mindenből lehet tartályt csinálni, de mindegy hogy közben mennyit kínlódsz vele. Kavan tank
Ezt ilyen célokra tervezték, bárhogy be lehet építeni. 3 portja van. Egyik a ejtőcsőnek, másik a levegőzésnek, harmadik a feltöltésnek. Így akárhova elrejtheted, csak a csöveket kell kivezetni...Rugalmas olajálló, és faszán tömít. Van belőle 125 ml-150ml, stb. Egy feltöltés kb 5-10 ezer km -re elég...
A banditokon a hátsó felső blokktartó csavar feje alá szoktam tenni egy 2mm vastag 20 -25 mm széles rozsdamentes lemezt az egyik végében egy 11 mm a másikban 6.5 mm furattal. Ehhez lehet aztán a olajozófejet rögzíteni további konzolokkal...ha el akarod rejteni a cuccot ez első lánckeréknél..
ok ok elektromos lesz , a kégli autos boltba járok 20 éve még kis Ferkó gyerek volt , ismernek mint a rossz pénzt jól van köszi .
zsiguli fék tartáj elég ,nem ? és le másolom a tied ! ha meg akadok ..... szolok , még egyszer kösz
Sok baleset menteset
A vákuumos cuccal nem sok embernek van jó tapasztalata. A fapados megfejtésre ezt raktam össze. Én FESTO-s pneumatikus cuccokkal dolgoztam, innen az építőelemek. A tartály modellezéshez használt benzintartály-Conrad-os. Akinek nincs festos cucc a közelében, általában vateráról szoktak LPG autókhoz használt 12V-os mágnesszelepet venni. Ezt a gyújtással együtt aktivizálod az egyszerű ejtős rendszer esetén.
Szerintem csövet, szüröt, vagy rézcsövet(fékcsö) , a Kégli-nél kapsz Bicskén a Szt.István uti autósboltban...
Ha böksz egy e-emailt az emailcímemre elküldöm neked doksim amit az olajozók építéséről beépítéséról írtam. Ha utána is marad kérdésed akkor folytatom...
Másrészről amúgy Banditos Mikir-nek van FB rendszerre megoldás még ami tartalmaz némi vezérlő elektronikát is...bár a Yamahámban enélkül is patentül működik a rendszer.
Ha mégis vákuumost akarnál, akkor a robogók pár eurós vákuumos benzincsapját szokták használni...de mint említettem ezek valahogy instabilak, ezért hajították már be páran a susnyába a loius-os scottoilert is...
Szia István!
Ezen a lapon tudod megnyitni...http://teszt.gsx1400.hu
Újra kell regisztrálni (azonnal kapod a válasz emailt ) és rögtön működik.
Üdv: Pörge
Pörge! Igazad van!
Az a baj nem tudom félvárról venni, ha valaki a tudatlanságot reklámozza...
Más megint beugrassz a provokációknak .......
Én és még jó néhányan használjuk az általad készített és részemről sk beépített lánc olajozó rendszeredet ami nem vákumos hanem okos.
És fura módon kiválóan működik.
Ezt olvasd el és nyugodj meg nem kell mindenre ráugrani amit ezekre az oldalakra felraknak.
Tudod van aki a saját kárán tanul( ezek az önfejűek) és van aki a másén ......
Üdv: Pörge
Kavan tank
Ezt ilyen célokra tervezték, bárhogy be lehet építeni. 3 portja van. Egyik a ejtőcsőnek, másik a levegőzésnek, harmadik a feltöltésnek. Így akárhova elrejtheted, csak a csöveket kell kivezetni...Rugalmas olajálló, és faszán tömít. Van belőle 125 ml-150ml, stb. Egy feltöltés kb 5-10 ezer km -re elég...
A banditokon a hátsó felső blokktartó csavar feje alá szoktam tenni egy 2mm vastag 20 -25 mm széles rozsdamentes lemezt az egyik végében egy 11 mm a másikban 6.5 mm furattal. Ehhez lehet aztán a olajozófejet rögzíteni további konzolokkal...ha el akarod rejteni a cuccot ez első lánckeréknél..
zsiguli fék tartáj elég ,nem ? és le másolom a tied ! ha meg akadok ..... szolok , még egyszer kösz
Sok baleset menteset
üdv http://www.facebook.com/pages/...
A vákuumos cuccal nem sok embernek van jó tapasztalata. A fapados megfejtésre ezt raktam össze. Én FESTO-s pneumatikus cuccokkal dolgoztam, innen az építőelemek. A tartály modellezéshez használt benzintartály-Conrad-os. Akinek nincs festos cucc a közelében, általában vateráról szoktak LPG autókhoz használt 12V-os mágnesszelepet venni. Ezt a gyújtással együtt aktivizálod az egyszerű ejtős rendszer esetén.
Szerintem csövet, szüröt, vagy rézcsövet(fékcsö) , a Kégli-nél kapsz Bicskén a Szt.István uti autósboltban...
Ha böksz egy e-emailt az emailcímemre elküldöm neked doksim amit az olajozók építéséről beépítéséról írtam. Ha utána is marad kérdésed akkor folytatom...
Másrészről amúgy Banditos Mikir-nek van FB rendszerre megoldás még ami tartalmaz némi vezérlő elektronikát is...bár a Yamahámban enélkül is patentül működik a rendszer.
Ha mégis vákuumost akarnál, akkor a robogók pár eurós vákuumos benzincsapját szokták használni...de mint említettem ezek valahogy instabilak, ezért hajították már be páran a susnyába a loius-os scottoilert is...
Üdv
István
Egy vákumos lánc kenőt ...csinálnék ..... meg halgatnám a véleményed ...
hogyan ?és mit szerezek be ? kösz !
Nem volt hosszú életű a bk ! ez 1.4 klaszisokkal jobb ...nem ?
Ezen a lapon tudod megnyitni...http://teszt.gsx1400.hu
Újra kell regisztrálni (azonnal kapod a válasz emailt ) és rögtön működik.
Üdv: Pörge