Ki volt az a jegesmedve 4 fokban ma 16.45.-kor egy kék-fehér paripán ma a Régi Fóti úton. Én még szinte a kocsiban is fáztam ( bár az lehet hogy a hosszúra nyúlt tegnap éjszaka eredménye )
A válasz nagyon egyszerű,a béka 1 személyes minden egyes Km kin hátul rajta. Meg még mindig keresem az igazit.
A legjobb lenne egy DL1000 termetű motor sor 4 -el. A legkényelmesebb motorom volt,csak az a "rohadvány" V2
Zselékocka, ezzel a szóval szoktam nevén nevezni.
Amúgy nem gondoltad, hogy ráülsz és pont rád van beállítva minden?!
Van rajta egy rakás tekergetni való, de Gsxr, meg B-king fokozat nincs rajta.
A tíz éves tapasztalat az, hogy nincs jó beállitás, csak jó utak. 8 év után szezon elött cseréletem teloszárakat. Ahogy betoltam az ebayröl érkezett cuccot a helyére úgy vágtam neki az alpok túrának. Igaz raktam fel elöre egy pilot powert...aztán esöben szárazon akkorát motorztam hogy magam is meglepödtem. Elötte években meg csavaragattam mindenfele, tudományosan akkor sem volt sokkal jobb vagy rosszabb.
Ha esetleg mást gondoltál, ez egy dinoszaurusz és nem egy transzformersz.
Szitál, több iven megy, imbolyog. Ettöl szerethetö , mert nem olyan szintetikus mint egy b-king , vagy egy gixer.
Azt tudtam hogy más, de a gyújtáskapcsoló külön egység és felsö villahidhoz van rögzitve. A komplett müszerfal szintén. A bele a nyomtatott áramkörrel, a külsö krómburkolatok alul -felül egyezik. Gondolom az kis diszlemez ami a gyújtáskapcsolot körbeöleli annak nagyobb a kivágása a késöbbi modelleken?!
De szerintem az túl tud élni egy bukást, és a többi rész egy korábbi model alkotóelemeiböl újra épithetö, mert azok kompatibilisek, vagyis nem annyira nem nagy baj ha korábbi évjárat lenne...
Másrészröl úgy vélem erösen zerohoz konvergál bármely évjárat elejének épségben való megszerzése a használt piacon...
Sziasztok!
Tegnap sikerült pár kilométert gurulnom az "uj" vassal.
Az a gondom hogy kicsit kacskának,nyeklősnek érzem az elejét.
Mintha kicsit puha is lenne az első futómű,lehet hogy ez a gond? Vagy ez egyszerűen ilyen és csak szokni kell?
A Herpy Miklóson is már túl vagyok. Nem tud segíteni. Most jelenleg 1 szegedi ügyvéd nyálazza a papirokat. Adok még neki 1-2 napot, oszt mekkérdem, hogy mi a kotta. Viszont érdekelne annak a motoros ügyvédnek is a száma! 1 próbát megér.
Szia! Egy barátom ajánlott egy jó ügyvédet, ha gondolod keresd meg. Motoros ügyekkel foglalkozik, maga is motoros. A barátom ügyét is most intézi nagyon jó esélyekkel. Dr.Dózsa Ernő. Ajánlotta még Dr.Herpy Miklóst is. Keresd megőket, az nem kerül semmibe.
Keress meg egy ügyvédet. Ha ügyvéddel megszorongatod a biztosítót, többet ki tudsz szedni belőlük. Ne hagyd annyiban. A biztosítónál íratlan szabály, hogy első körben megpróbálják kiszúrni a károsult szemét valami szemtelenül alacsony összeggel. Ha ez 10-ből 8-szor bejön nekik, és az ügyfél elfogadja, már nyertek. Sokszor elég csak egy ügyvéd által írt levél, és máris többet fizetnek.
Manapság minden motornak elég "beteg" 2 ára van.
(Csak kapkodom a fejem, hogy némelyek egy Garzon árába kerülnek)
1000 sornégy...Versys asszem?
Nem szép, de legalább...
másnál is van ez? vagy valamit elbénáztam!
A legjobb lenne egy DL1000 termetű motor sor 4 -el. A legkényelmesebb motorom volt,csak az a "rohadvány" V2
Vagy mindent ki akarsz próbálni?
A gumira én is gondoltam egyébként
Amúgy nem gondoltad, hogy ráülsz és pont rád van beállítva minden?!
Van rajta egy rakás tekergetni való, de Gsxr, meg B-king fokozat nincs rajta.
A tíz éves tapasztalat az, hogy nincs jó beállitás, csak jó utak. 8 év után szezon elött cseréletem teloszárakat. Ahogy betoltam az ebayröl érkezett cuccot a helyére úgy vágtam neki az alpok túrának. Igaz raktam fel elöre egy pilot powert...aztán esöben szárazon akkorát motorztam hogy magam is meglepödtem. Elötte években meg csavaragattam mindenfele, tudományosan akkor sem volt sokkal jobb vagy rosszabb.
Ha esetleg mást gondoltál, ez egy dinoszaurusz és nem egy transzformersz.
Szitál, több iven megy, imbolyog. Ettöl szerethetö , mert nem olyan szintetikus mint egy b-king , vagy egy gixer.
Nagy köbcentis blokk
kompressor kit
Igen.
De szerintem az túl tud élni egy bukást, és a többi rész egy korábbi model alkotóelemeiböl újra épithetö, mert azok kompatibilisek, vagyis nem annyira nem nagy baj ha korábbi évjárat lenne...
Másrészröl úgy vélem erösen zerohoz konvergál bármely évjárat elejének épségben való megszerzése a használt piacon...
Nem. A gyújtáskapcsoló miatt másak. Az immo miatt
Tegnap sikerült pár kilométert gurulnom az "uj" vassal.
Az a gondom hogy kicsit kacskának,nyeklősnek érzem az elejét.
Mintha kicsit puha is lenne az első futómű,lehet hogy ez a gond? Vagy ez egyszerűen ilyen és csak szokni kell?