Az a kis hűtőbordás cucc a régen elfeledett anti dive system. Vagyis a fékezéskor előrebukni kívánó motor telóinak csilapítását változtatja meg, így nem süllyed akkorát az eleje. Gyakorlatilag egy szelep, melyet a fékfolyadék nyom be, és elkezdi zárni a telóban az összenyomódás hatására meginduló teloolaj útját, leszűkítve az átáramlás keresztmetszetét. A 80-as években volt nagy ász, de a 90-es évekre teljesen feledésbe került. Gyakorlatilag egy zsákutca volt.
Az 500-as SR is meg van még. Gyakorlatilag 3000 km-t poroszkáltunk bele a 2011 tavasza óta. Ezt a kategóríát gyerekkorom motorjával egy Yamaha xs 400 dohc -val bővítettem. Ez is elég pusztulat állapotban van esztétikailag, de innen szép nyerni. Lehet ez váltja majd a Sr 500-at. Az Sr meg megy a vitrinbe, mert már esetenként olyan áron cserélnek gazdát , hogy luxus vele motorozni.
Látom találkozók kellemes családi hangulatban kerülnek megrendezésre. Ezúton üdvözlöm az azokon megfordulókat.
Köszönöm a választ. 2012-ben cseréletem le a gyári tárcsákat, mert már elviselhetetlen dolgokat produkáltak. A tavalyi szezont bontott tárcsákkal mentem végig. 2013 augusztusában, (nekem szinte) a szezon végén elvittem műszakira. Simán átment, de kérdezve a vizsgáztató srácot, mondta, hogy egy picit ingadozik most is a fékerő, de még a megengedett tartományban van. Èn most nem is érzek semmit. Söt az Ap racingos színteres betétekkel, a fémhálós fékcsövekkel, meg a b-king főfékhengerrel, páratlanul dolgoznak a elöl a fékek.
Azért hogy a csöppség átlépte a 10.évét, gondoskodtam neki társakról. Vettem egy GSX 1100R-t tavaly szeptemberben, 15 ezer mérföldes futásteljesítménnyel. Felújítottam, idén szeretnék ezzel is túrázni egy párat, csak hogy tudjam mennyire kényelmes a 1400-es! :DD
Alkalmi vételként betáraztam egy GSX 1100 ES -et is, melynek különlegessége a görgőcsapagyas főtengellyel hajtott blokk, mely a drag-gépek alapja, és szinte azonos a 1100-es Katana blokkjával. Utóbbinak kicsit hosszabb idő kell a talpra álláshoz, mert kap egy bontott váltó, meg kuplungot, és lehet ha megnyitom a blokkot a másik oldalról akkor egy dugósort is. Mindkét motor jellemzője a 4-2 kipufogó rendszer! :)))
A galériámban pár kép róluk.
Szia István! Nekem ilyen tárcsáim vannak kb. 2 éve. Tavaly volt ilyen vibrálós, rázós sztorim. De valószínűleg a felni volt rossz. Tavaly vizsgára megcsináltattam, most tökéletes. Pörgének (talán Tangerine-nak is)van még, de nem mondta hogy rossz lenne. Árban meg verhetetlen a gyárival szemben. Rég hallottam rólad, minden rendben?
Emlékeim szerint páran használnak ilyen vagy ehhez hasonló utángyártott tárcsát?!
Hosszabb távon ( vagy rövidebb) jelentkezett valakinál ismét a tárcsák kagylósra kopása, ingadozó fékerö, berázás, vibrálás? Vagy ez csak a gyári tárcsákra jellemzö probléma?
Sziasztok !Tavaszi GSX 1400 Találkozó Fertődön lesz Május 8-11 Patonai panzióban www.patonai.hu szeretettel várunk minden motoros barátunkat club oldalán lehet jelentkezni www.gsx1400.hu
Az 500-as SR is meg van még. Gyakorlatilag 3000 km-t poroszkáltunk bele a 2011 tavasza óta. Ezt a kategóríát gyerekkorom motorjával egy Yamaha xs 400 dohc -val bővítettem. Ez is elég pusztulat állapotban van esztétikailag, de innen szép nyerni. Lehet ez váltja majd a Sr 500-at. Az Sr meg megy a vitrinbe, mert már esetenként olyan áron cserélnek gazdát , hogy luxus vele motorozni.
Látom találkozók kellemes családi hangulatban kerülnek megrendezésre. Ezúton üdvözlöm az azokon megfordulókat.