Szia!
Köszönöm a válaszodat és a segítségedet.
Savállóból tudom megcsináltatni a takarót, ami nem kerül pénzembe / bartelba megy / Csak a pontos méretek kellenek, esetleg anyagvastagságot. Még a mintán filózok. A sárvédővel futok egy kört, nem akarok sok pénzt kiadni ért.
Még egyszer köszönőm.
Adósod vagyok egy sörrel. :)
Szia Tomi!
A cikk száma:62318-42F00 HOOK, REAR SHOCK ABSORBER UPPER.
Szerintem olcsóbb és egyszerűbb egy esztergályos aki a minta alapján csinál egy kópiát.......
Üdv: Pörge
Szia Tony!
Az olajhűtő takarót ha nagyon akarsz sk.hajtogatni természetesen megadom a méreteit. DE ez egy gyári németből származó védő takaró
rozsdamentes anyagból. Formailag ilyet és hasonlót elemben a K.István barátunk gyártott jó néhányat kérdezd meg lehet még van neki vagy tud a beszerzésben segíteni.
Közeli fényképet természetesen küldök erről is meg a sárvédőről is ami minden külön alakítgatás nélkül szintén simán a helyére illeszthető volt (ez is németből származó tartozék).
Sárvédő van elemben van más forrásból is a Rossinak ha jól mondom japán származású és van valakinek egy magyar termék is.
Hasidomot láthatsz a GSX1400 lapon a tagok képei között.
Üdv és széles utat : Pörge
Sziasztok! Hiányzik a mocimról a hátsó lengéscsillapító felső rögzítő csavarja alatti kis aluminium "gomba"(az egyik). Esetleg nincs valakinek fölösbe eladó? Szerintetek cikkszám alapján (Ha van neki, még nem néztem az alkatrész rajzot) meg lehet rendelni? Vagy mondjuk esztergáltathatok egyet.
Köszi már rájöttem!Ha szemből állok,a jobb oldalon elforgott a tengellyel együtt a persely.Csak a bal oldali kis imbuszokat kell meglazítani a jobb oldalon nem.Így nem forog el a tengely és fel lehet lazítani a belső nyílású anyát-tengelyt!Így utólag egyszerű!:)
Szia!
Bocsi a zavarásért!
Nézegetem a kicsikédet, tetszik.
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Az olajhűtőn lévő takarónak a méreteit megtudnád adni, és hogyan van felfogatva. Szeretnék csináltatni az enyémre. Esetleg tudnál egy közeli képet küldeni?
tony.bulldog@gmail.com
A hátsó sárvédőt egy az egyben fellehet tenni, vagy kel valamit barkácsolni?
Hasidomra gondoltam még csak nem tudom a duócsőtől fellehet-e tenni. Bár láttam olyan képet ahol fent volt mind a kettő.
Szeretném élőbe is megnézni a kicsikédet, csak mire Szegedre érek mindig sötét van :( Remélem egyszer összefutunk.
Válaszod előre is köszönöm!
Tony
Gumit akarok cseréltetni és holnap viszem a kerekeket az emberhez.Gondoltam simán kiveszem őket.A hátsóval semmi gondom nem volt ,viszont az első tengelyt az istennek nem tudom kiszedni!Valami ötlet?Minden csavart kilazítottam.Simán mozdul a tengely 1centit-ameddig a tárcsa engedi- de onnét semmi!:(
Légszűrőt cserélek, idáig a gyárit tettem be mindig. Most az nem volt és 5-6 munkanapra hozták volna úgyhogy utángyártott lett, de meglepetés: egy bazi nagy cső van beletolva, csúnyán lefojtott a kicsike.
A csövet a felső részhez négy ponthegesztés tartja, azon gondolkozok hogy ráhúzok valami óvszert, flexel lekoptatom a ponthegesztéseket és kihúzom a csövet. Csinált már valaki ilyet?
Pedig egy jelképes összegért biztos lenne rá jelentkezö. Lehet elöbb mint a motorra.
Talán a PC említése nélkül árulnám, és eladáskor tennék egy ajánlatot, ha olyan "tipusú" vevö érkezne.
Èn az látom , amit te is talán érzel, hogy annak ellenére hogy egy kötséges okosság ez a PC, de jórészt hülyeségeket tudnak róla, ezért negatív a beállítotsága ennek a szerkezetnek. Pedig pont ugyan az a feladata mint a radion a "TUNING" gombnak hogy beállitod hogy halljad és ne csak recsegjen, de attól még lehet hallkan kultúráltan "hallgani".
Csak azért kérdeztem mert az én motorom egy 2007' egygazdás 10.500km-es szalonállapotú gép és egy ismerősömnek megmaradt amikor eladta az övét a PC + sportlégszűrő és egy jelképes összegért odaadná.Igazából nincs nagy szükségem rá de megérné!Ha azzal hirdetem meg eladáskor azt hiszik vágtam a gépet...Végülis eladáskor kiszedhetem de nincs kedvem külön árulgatni.
Maga készülék önmagában pozitivum, de a "felhasználás területe" elég széleskörü. A motor maga szinte mindent kibir normális határok között, de nem szereti a versenyszellemben való közlekedést. Ès ha PC rosszul van beállítva akkor több kár okoz, mint...de azt olvastam a gép volt padon, vagyis be lett hangolva.
Akit érdekel olcsó akkumulátor,az keresse a Micronix kft-t XV.ker késmárk u.16 Yuasát kaptam 15e forint-ért.De sajnos én nem úszhatom meg ilyen olcsón,rámértem és nincs töltésem
A betűk mérete is kellene. :)
Köszönőm!
Köszönöm a válaszodat és a segítségedet.
Savállóból tudom megcsináltatni a takarót, ami nem kerül pénzembe / bartelba megy / Csak a pontos méretek kellenek, esetleg anyagvastagságot. Még a mintán filózok. A sárvédővel futok egy kört, nem akarok sok pénzt kiadni ért.
Még egyszer köszönőm.
Adósod vagyok egy sörrel. :)
A cikk száma:62318-42F00 HOOK, REAR SHOCK ABSORBER UPPER.
Szerintem olcsóbb és egyszerűbb egy esztergályos aki a minta alapján csinál egy kópiát.......
Üdv: Pörge
Az olajhűtő takarót ha nagyon akarsz sk.hajtogatni természetesen megadom a méreteit. DE ez egy gyári németből származó védő takaró
rozsdamentes anyagból. Formailag ilyet és hasonlót elemben a K.István barátunk gyártott jó néhányat kérdezd meg lehet még van neki vagy tud a beszerzésben segíteni.
Közeli fényképet természetesen küldök erről is meg a sárvédőről is ami minden külön alakítgatás nélkül szintén simán a helyére illeszthető volt (ez is németből származó tartozék).
Sárvédő van elemben van más forrásból is a Rossinak ha jól mondom japán származású és van valakinek egy magyar termék is.
Hasidomot láthatsz a GSX1400 lapon a tagok képei között.
Üdv és széles utat : Pörge
Bocsi a zavarásért!
Nézegetem a kicsikédet, tetszik.
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Az olajhűtőn lévő takarónak a méreteit megtudnád adni, és hogyan van felfogatva. Szeretnék csináltatni az enyémre. Esetleg tudnál egy közeli képet küldeni?
tony.bulldog@gmail.com
A hátsó sárvédőt egy az egyben fellehet tenni, vagy kel valamit barkácsolni?
Hasidomra gondoltam még csak nem tudom a duócsőtől fellehet-e tenni. Bár láttam olyan képet ahol fent volt mind a kettő.
Szeretném élőbe is megnézni a kicsikédet, csak mire Szegedre érek mindig sötét van :( Remélem egyszer összefutunk.
Válaszod előre is köszönöm!
Tony
A tengelyről lecsavartad a belső kulcsnyílású "anyát"?
Gumit akarok cseréltetni és holnap viszem a kerekeket az emberhez.Gondoltam simán kiveszem őket.A hátsóval semmi gondom nem volt ,viszont az első tengelyt az istennek nem tudom kiszedni!Valami ötlet?Minden csavart kilazítottam.Simán mozdul a tengely 1centit-ameddig a tárcsa engedi- de onnét semmi!:(
link
Ha teheted inkább a gyárit várd meg.
Légszűrőt cserélek, idáig a gyárit tettem be mindig. Most az nem volt és 5-6 munkanapra hozták volna úgyhogy utángyártott lett, de meglepetés: egy bazi nagy cső van beletolva, csúnyán lefojtott a kicsike.
A csövet a felső részhez négy ponthegesztés tartja, azon gondolkozok hogy ráhúzok valami óvszert, flexel lekoptatom a ponthegesztéseket és kihúzom a csövet. Csinált már valaki ilyet?
Talán a PC említése nélkül árulnám, és eladáskor tennék egy ajánlatot, ha olyan "tipusú" vevö érkezne.
Èn az látom , amit te is talán érzel, hogy annak ellenére hogy egy kötséges okosság ez a PC, de jórészt hülyeségeket tudnak róla, ezért negatív a beállítotsága ennek a szerkezetnek. Pedig pont ugyan az a feladata mint a radion a "TUNING" gombnak hogy beállitod hogy halljad és ne csak recsegjen, de attól még lehet hallkan kultúráltan "hallgani".
Èn pár éve ezt irtam erröl:
http://www.gsx1400.hu/index.ph...