Igen, megjöttek! Mégegyszer köszönöm mindenkinek a segítséget! Nagyon szupik a tárcsák és még vámot sem kellett fizetni. Jövőhéten megyek pótvizsgázni. Pörge, már várom a talit!
Sziasztok! Éreztem a fékkaron a lüktetést. Léginkább akkor zavart ha pl. pirosnál lassan gurulva fékeztem és meg-megfogta a motort. Azt még nem néztem melyik oldali üt, de lehet hogy a tárcsazár leverése tette haza(bal). A vizsgán ugrált a fékerőmérő mutatója rendesen. Szerinte kb.10-20 km/h-val foroghat az a görgő amire ráállították.
Igen, ezt még nem is érezni, de a fékpad kimutatja és aki erre nem figyel az pórul jár.....nem nagyon lehet ezzel mit kezdeni, meg kell oldani....a béka tárcsája nekem is már 15000-nél érezhetően hullámos volt, de lesz@rtam....
Mi volt a jelenseg a hullamos elsötarcsanal? Lüktetet a fekerö?
Mert nem hinnem hogy nekialtak ott orazni a tarcsakat.
Amugy a fekerö nekem sem allando, de nem tudnek rola hullamos lenne a tarcsam. Tavaly a baratom tamadtak ezzel , ö kerdezte a suzukisokat, mondtak , hogy addig meg fent a karon nem erezni a lüktetest addig ott gond nincsen...
Igy kerdezem hogy valoban kimerhetö a hullamossag, es valoban tul van a gyari megengedett erteken?
Igen HA KÖZÉP STENDEREN áll a vas akkor "csak" kevés olaj folyik ki.
Ha az oldal stenderre rakod és úgy szerelnéd akkor akár az olaj cserét is eltudnád végezni majdnem
Középső állapotában is marad ott olaj mint írtam előzőleg.
Az egyszerűség kedvéért nézd meg ezt a videót tanulságos
"A levételnél nem jelentős a veszteség kb. egy másfél deciliter azt meg után töltöd."
Nem értem pontosan melyik eset fennforgása forog fenn.
1. Nem érdemes leengedni az olajat, mert ugyan olajban megy a generátor, de a fedél levételekor úgyis csak másfél deci fog kijönni.
2. Le kell engedni az olajat, ennek ellenére a fedél levételekor további másfél deci fog kifolyni.
Lehet, hogy mégsem veszem le egyelőre, csak ez a vonító hang (á lá ikarusz) idegesít kissé, és ráakartam nézni a generátorra. Az org fórumon olvastam, hogy le szokott ott lazulni valami.
Pénteken mennék Lavamündbe motorozni. Az is lehet, hogy normális, és csak én spilázom túl a dolgot. Esetleg nem is onnan jön, hanem a lánc-kislánckerék tájáról.
Hagyom egyelőre, és figyelem, hogy nem hangosodik-e. Csak nem ragadok ott az Alpok tetején.
Majd a talin összehasonlítom a többiekével.
Így van csak a vám rendezése után kapja meg a címzett a csomagot .
De ez elsőbbségi postázással összesen három nap maximum.
A bal deklinél közvetlen állandóan van olaj!
A középső stenderen legyen a gép és ne vidd arrébb amíg nincs vissza téve az oldal mert akkor kifolyik belőle sok.
A levételnél nem jelentős a veszteség kb. egy másfél deciliter azt meg után töltöd.
Amire nagyon vigyázz az a dekli csavarok sorrendje mert van olyan aminek az alátétje gumírozott és egyben tömítés is .
Ha nem a helyére kerül vissza akkor szivárogni fog az olaj.
Csinálj fényképet vagy rajzot én azt tettem
Üdv: Pörge
Vette már le valaki a baloldali deklit? (pl. polírozáshoz)
Tehát azt, amelyik alatt a generátor meg az önindító hajtása van.
Van ott olaj, vagy le lehet venni olajleeresztés nélkül?
Csak tippelni tudok mert nekem egy Szegedi ismerős vette meg, mert Ő volt regisztrálva és volt meg a paypal számlája.
A levelet is neki küldték és postán kellet illetve lehetett vissza küldeni innen is.
A szállítást meg a saját címére kérte......
Szerintem aki veszi annak küldik a levelet mert olyan adatokat kérnek benne ami a vásárlásra és az árúra vonatkozik.
Üdv: Pörge
És kinek küldi a levelet a DHL? Nekem mint vevőnek, vagy Tamásnak, ahová a szállítást kértem?
Bár ha postán is lehet küldeni, akkor nem gond, csak nem szeretnék Szexárdra, netán Pestre mászkálni miatta.
Eddig nem volt vámos cuccom, mert a drágábbakat csak EU-s országból vettem, a kisebbekre (mp4-be akku, MM2 kártya meg nem volt vám)
A vámot a DHL csomagküldő rendezi (ha kell ) !
A menete a következő : DHL küld egy levelet amiben egy nyomtatvány van amit ki kell tölteni és elküldeni vagy bevinni nekik az irodába és a cég Vám ügyintézője kezelteti az alapján.
Majd a csomag átvételénél kell egyben kifizetni nekik (kb: (8-10 ezer Forint)
maximum
Örülök hogy sikerült.
Szóljatok ha tudok valamiben segíteni.
Üdv: Pörge
Tomi most már nincs kifogás jönnöd kell.
Gabi hova rohansz így nem látod meg a szanaszét heverő cuccokat.
Üdv : Pörge
http://www.vatera.hu/listings/...
Leszedtem, kb. 3 ccm olaj jött ki.
Nem találtam semmi problémát alatta, nem volt lelazulva a csavar.
Mert nem hinnem hogy nekialtak ott orazni a tarcsakat.
Amugy a fekerö nekem sem allando, de nem tudnek rola hullamos lenne a tarcsam. Tavaly a baratom tamadtak ezzel , ö kerdezte a suzukisokat, mondtak , hogy addig meg fent a karon nem erezni a lüktetest addig ott gond nincsen...
Igy kerdezem hogy valoban kimerhetö a hullamossag, es valoban tul van a gyari megengedett erteken?
Igen HA KÖZÉP STENDEREN áll a vas akkor "csak" kevés olaj folyik ki.
Ha az oldal stenderre rakod és úgy szerelnéd akkor akár az olaj cserét is eltudnád végezni majdnem
Középső állapotában is marad ott olaj mint írtam előzőleg.
Az egyszerűség kedvéért nézd meg ezt a videót tanulságos
http://www.youtube.com/user/me...
Jó munkát üdv: Pörge
Nem értem pontosan melyik eset fennforgása forog fenn.
1. Nem érdemes leengedni az olajat, mert ugyan olajban megy a generátor, de a fedél levételekor úgyis csak másfél deci fog kijönni.
2. Le kell engedni az olajat, ennek ellenére a fedél levételekor további másfél deci fog kifolyni.
Lehet, hogy mégsem veszem le egyelőre, csak ez a vonító hang (á lá ikarusz) idegesít kissé, és ráakartam nézni a generátorra. Az org fórumon olvastam, hogy le szokott ott lazulni valami.
Pénteken mennék Lavamündbe motorozni. Az is lehet, hogy normális, és csak én spilázom túl a dolgot. Esetleg nem is onnan jön, hanem a lánc-kislánckerék tájáról.
Hagyom egyelőre, és figyelem, hogy nem hangosodik-e. Csak nem ragadok ott az Alpok tetején.
Majd a talin összehasonlítom a többiekével.
Lehet, hogy nem is lesz vám?
Ezt írta a srác:
Dear tandigab,
Dear friend,
Many thanks for your buying.
Your brake disc in black
color have been shipped by DHL, The tracking waybill number is:
6520016193.
We normally will write 30$ on the shipping paper, and issue
the rotor as "brake rotor only", so that you don't need to pay heavy duty
taxes.
Azaz 30$-t írt a csomagra, és így lehet, hogy a vámmentes limit alatt marad.
(Tudja valaki, hogy mennyi a limit?)
Így van csak a vám rendezése után kapja meg a címzett a csomagot .
De ez elsőbbségi postázással összesen három nap maximum.
A bal deklinél közvetlen állandóan van olaj!
A középső stenderen legyen a gép és ne vidd arrébb amíg nincs vissza téve az oldal mert akkor kifolyik belőle sok.
A levételnél nem jelentős a veszteség kb. egy másfél deciliter azt meg után töltöd.
Amire nagyon vigyázz az a dekli csavarok sorrendje mert van olyan aminek az alátétje gumírozott és egyben tömítés is .
Ha nem a helyére kerül vissza akkor szivárogni fog az olaj.
Csinálj fényképet vagy rajzot én azt tettem
Üdv: Pörge
tudtok esetleg valakit aki bont gsx 1400?
Remélem sikerrel jár és gurulhatunk még az idén.
Tehát azt, amelyik alatt a generátor meg az önindító hajtása van.
Van ott olaj, vagy le lehet venni olajleeresztés nélkül?
És addig oda sem adják a cuccot, amíg a vám nincs elintézve?
A levelet is neki küldték és postán kellet illetve lehetett vissza küldeni innen is.
A szállítást meg a saját címére kérte......
Szerintem aki veszi annak küldik a levelet mert olyan adatokat kérnek benne ami a vásárlásra és az árúra vonatkozik.
Üdv: Pörge
Bár ha postán is lehet küldeni, akkor nem gond, csak nem szeretnék Szexárdra, netán Pestre mászkálni miatta.
Eddig nem volt vámos cuccom, mert a drágábbakat csak EU-s országból vettem, a kisebbekre (mp4-be akku, MM2 kártya meg nem volt vám)
A vámot a DHL csomagküldő rendezi (ha kell ) !
A menete a következő : DHL küld egy levelet amiben egy nyomtatvány van amit ki kell tölteni és elküldeni vagy bevinni nekik az irodába és a cég Vám ügyintézője kezelteti az alapján.
Majd a csomag átvételénél kell egyben kifizetni nekik (kb: (8-10 ezer Forint)
maximum
Örülök hogy sikerült.
Szóljatok ha tudok valamiben segíteni.
Üdv: Pörge