Ismeritek ezt a megoldast a hatso telo elöfeszitesenek tömitesere? Vagy a kesöbbi evjaratokon mar igy volt? Soha egyik evjaraton sem lattam ilyet!
Csak mint erdekesseget raktam fel.Itt vettem nemetben. Lehet itt ilyen veriziokat forgalmaztak?!
Mar regen gondolkodtam hasonlo megoldason, igaz en elinteznem egy sima O.gyürüvel, amit utanagörgetek, mikor allitom.
Érdeklődd meg a Kiskunfélegyházán lévő Zenit Racing Kft-nél is.
Elérhetőségük 6100 Kiskunfélegyháza III.ker.168/c.telefon: +3670-4195038 vagy +3676-430256.
Üdv: Pörge
Ugy neztem a kromszar is serült (hatso rugostag), van rajt kb ket gombostünyi felületi hiba, valszeg cseres lesz... ( nem az en motoromrol valok, csak tarcsiba akarok egy parat rendberakatni, ha nem kell erte bankot rabolnom).
Köszönöm elöre is a segitseget.
Én nem magam,hanem a Yamaha Fehérnél javíttam meg.Ott elvileg minden kapható hozzá.És ha az öreget sikerül telefon végen kapnod akkor szívesen segít,ad tanácsot.
Ki tud többet a hatso telorol? Amire kivancsi lennek:
Mekkora a nitrogen gaznyomassal kene visszatölteni?
Mennyi teloolaj megy bele?
Van hozza tömiteskeszlet?
Valakinek robbantott abra?
Szia lehet hogy az olajnyomásoddal van a gond nyomástartó szelep szorulhat vagy elpattantt a rugója elengedi az olajat nem tartja meg a nyomást hidegen megkellene mérni az olajnyomást , hogy renben van e alapjáraton kb4-5 báron kell lennie turába 7-8 b is lehet üdv norbert
En azt szoktam mondani, hogy a nem uzemmeleg motor azt csinal amit akar. Ugyis abban az esetben kezd el rendetlenkedni, ha mar oreg kopott, de ekkor mar meleg allapotban is erezhetoek az elmulas jelei.
Nekem ILYEN furcsa zajok nem voltak meg. ( a kipum cicereg, konkretan egy komplett tucsokraj van benne, de lehet a szelepek hezaga nem megfelelo, majd kiderul a karbantartaskor, ha egyszer raerek a kozelebe menni.)
Esetedben arra gondolnek, hogy valahonnan visszafolyik az olaj, es meg nincs rendes olajnyomas es olajmennyiseg , addig zajosabb. De hogy melyik alkatreszeknel lehet ez arrol lovesem sincs.
Kicsit szar az hogy bar par peldany mar szerintem atlepte a 90-100 ekm-es intervalumat nem sok irasos emlek van roluk.Utobb halottam egy 90 ekm-t futottrol, ami csak mint a fiatalabb tarsaik , siman megelekszik a olajcsernkent betoltott olajmennyiseggel, es nem eszegeti.
Az en peldanyom is 80 ekm fele kacsintgat, de nem nagyon van olyan dolog amirol ne szamolnek be.
A korral elojovo idegesito dolgokat igyekszem majd cserevel orvosolni.
Lehetoseg szerint betarazom az ebayrol jo aron megszerezheto gyari keveset futott,keveset hasznalt cuccokat, aztan ha feluti fejet a hiba, akkor cserelem.
szaiasztok 1400-esek!
Egy problémával kereskek benneteket. A motorom az utóbbi időben furcsa zakatoló, kattogó hangot ad ki hideg indítás után kb 5 másodperc után és kb 30 mp-ig tart. a hang a motor jobb oldalából alulról jön. mintha valami utődne belül. ha visszaveszem a gázt az automata ellen akkor csökken illetve megszünik a hang. Melegen nem produkálja, csak hideg indításkor. valaki tapasztalt ilyet?
Kiraly!
Azert azt be kell latni, soha nem volt tul nagy nyüsges az odlalon. Nagy reszben ez azert betudhato annak is hogy a motorral keves gond van , vagy ami van arra mar megvannak a kitaposott megoldasok. Es valamilyen szempontbol azert ebben a megvilagitasban pozitivum hogy nem kell sokadszor is meghamozni ugyanazt a temat az eppen arra jarokkal , talan csak eleg nekik elolvasni az odavago problemarol született topicot, es minden kerdesere valaszt kap.
Sziasztok!
Ervin beszélt telefonon Zs.petivel. Jövő hónapban lesz új honlap. A mostanit külföldi oldalak bombázzák vírusokkal. Peti átmenti az adatokat és kiszanálja az oldalt nem látogatókat. Reméljük így is lesz. Kössz az infót Ervin. Üdv minden 1.4-esnek.
Kedves Motorosok! Segítséget kérünk! Egy fotóra lenne szükségünk,a fiunk sír- emlékére szeretnénk gravíroztatni. Suzuki GSX1400, 2006-os, eredeti állapotú. A nézetet meg- beszélnénk. Kérjük akinek van ilyen, hívjon! Tel.06203582169 Köszönettel: Bencsik házaspár
Tudnál véleményt mondani a tárcsákkal kapcsolatban? Pozitív negatív
Ismeritek ezt a megoldast a hatso telo elöfeszitesenek tömitesere? Vagy a kesöbbi evjaratokon mar igy volt? Soha egyik evjaraton sem lattam ilyet!
Csak mint erdekesseget raktam fel.Itt vettem nemetben. Lehet itt ilyen veriziokat forgalmaztak?!
Mar regen gondolkodtam hasonlo megoldason, igaz en elinteznem egy sima O.gyürüvel, amit utanagörgetek, mikor allitom.
Üdv
Istvan
Elérhetőségük 6100 Kiskunfélegyháza III.ker.168/c.telefon: +3670-4195038 vagy +3676-430256.
Üdv: Pörge
Köszönöm elöre is a segitseget.
Én nem magam,hanem a Yamaha Fehérnél javíttam meg.Ott elvileg minden kapható hozzá.És ha az öreget sikerül telefon végen kapnod akkor szívesen segít,ad tanácsot.
Ki tud többet a hatso telorol? Amire kivancsi lennek:
Mekkora a nitrogen gaznyomassal kene visszatölteni?
Mennyi teloolaj megy bele?
Van hozza tömiteskeszlet?
Valakinek robbantott abra?
Köszi elöre is.
Istvan
En azt szoktam mondani, hogy a nem uzemmeleg motor azt csinal amit akar. Ugyis abban az esetben kezd el rendetlenkedni, ha mar oreg kopott, de ekkor mar meleg allapotban is erezhetoek az elmulas jelei.
Nekem ILYEN furcsa zajok nem voltak meg. ( a kipum cicereg, konkretan egy komplett tucsokraj van benne, de lehet a szelepek hezaga nem megfelelo, majd kiderul a karbantartaskor, ha egyszer raerek a kozelebe menni.)
Esetedben arra gondolnek, hogy valahonnan visszafolyik az olaj, es meg nincs rendes olajnyomas es olajmennyiseg , addig zajosabb. De hogy melyik alkatreszeknel lehet ez arrol lovesem sincs.
Kicsit szar az hogy bar par peldany mar szerintem atlepte a 90-100 ekm-es intervalumat nem sok irasos emlek van roluk.Utobb halottam egy 90 ekm-t futottrol, ami csak mint a fiatalabb tarsaik , siman megelekszik a olajcsernkent betoltott olajmennyiseggel, es nem eszegeti.
Az en peldanyom is 80 ekm fele kacsintgat, de nem nagyon van olyan dolog amirol ne szamolnek be.
A korral elojovo idegesito dolgokat igyekszem majd cserevel orvosolni.
Lehetoseg szerint betarazom az ebayrol jo aron megszerezheto gyari keveset futott,keveset hasznalt cuccokat, aztan ha feluti fejet a hiba, akkor cserelem.
Egy problémával kereskek benneteket. A motorom az utóbbi időben furcsa zakatoló, kattogó hangot ad ki hideg indítás után kb 5 másodperc után és kb 30 mp-ig tart. a hang a motor jobb oldalából alulról jön. mintha valami utődne belül. ha visszaveszem a gázt az automata ellen akkor csökken illetve megszünik a hang. Melegen nem produkálja, csak hideg indításkor. valaki tapasztalt ilyet?
Azert azt be kell latni, soha nem volt tul nagy nyüsges az odlalon. Nagy reszben ez azert betudhato annak is hogy a motorral keves gond van , vagy ami van arra mar megvannak a kitaposott megoldasok. Es valamilyen szempontbol azert ebben a megvilagitasban pozitivum hogy nem kell sokadszor is meghamozni ugyanazt a temat az eppen arra jarokkal , talan csak eleg nekik elolvasni az odavago problemarol született topicot, es minden kerdesere valaszt kap.
Ervin beszélt telefonon Zs.petivel. Jövő hónapban lesz új honlap. A mostanit külföldi oldalak bombázzák vírusokkal. Peti átmenti az adatokat és kiszanálja az oldalt nem látogatókat. Reméljük így is lesz. Kössz az infót Ervin. Üdv minden 1.4-esnek.
http://www.google.de/search?q=..
.
Kedves Motorosok! Segítséget kérünk! Egy fotóra lenne szükségünk,a fiunk sír- emlékére szeretnénk gravíroztatni. Suzuki GSX1400, 2006-os, eredeti állapotú. A nézetet meg- beszélnénk. Kérjük akinek van ilyen, hívjon! Tel.06203582169 Köszönettel: Bencsik házaspár
Rá van pöttyintve egy helyen.