Szia Tomi!
Örülök, hogy átment a vas és tudsz jönni.
A betéteket minden esetben ki kell cserélni mert azok már a régi kopotthoz vannak beállva és bemarhatják az új tárcsákat ezen ne akarjál spórolni mert nem éri meg.
Én legalább is betartom ezt az alap elvet új tárcsa új betétek és később is a két oldal egyszerre cserélendő meglepetések lekerülése miatt.
Üdv: Pörge
Átment a vizsgán a moci de nem teljes az örömöm mert épphogycsak. Még mindíg üt valami elöl. Nagyságrendekkel kisebb mértékben de még így is valamilyen határérték felett ami 30. Nem tudom mi és milyen mértékegységgel. Minden mérésnél más vol, 33, 38 stb. Amúgy korrekt volt a srác, a jóindulatán múlt. Azt mondta esetleg kerékagycsapágy vagy hogy zsír új a tárcsa. Használjam aztán kiderül. Egyébként fékbetétet még nem cseréltem, lehet hogy az is közrejátszik?
Szerintem ez mar most tul van a megengedett erteken. 0.3mm a szervizkönyv szerint. Ilyen hullamos nekem is van a padlason!
De most legalabb kiderül milyen befollyassal van ez fekeröre.
Amugy nem tudom hogy kötelezö -e ugyan oda vinned ahova elötte, de Bicsken a körforinal (Lidl vel szembe , de nem az interatnal) kicsit biztosabb dolgod lenne...
Sziasztok! Feltettem az új tárcsákat. A jobb oldali 0,39mm-t, a bal oldali 0,25mm-t ütött. Szerintem ez a szokásos hullámosodás és nem a tárcsazárral csináltam. Holnap pótvizsga
hat ezt nem tudtam, marmint hogy nincs kutyacsont a gsx-en. az ules tudtommal jo vastag szivacsbol keszult. lehet par centit kiszedni belole. koszi a cimet. sok info van rola. elekzdem olvasgatni.
Nem tudom mennyire ismered a modelt, de ez nem himbas-központirugos mint a bandit. Emelni szoktak rajta, mert a rugostagok ala lehet emelöszemet tenni, de süllyeszteni nem hinnem hogy lehet, csak rugostag cserekkel... amugy igen alacsony a hasmagassag, eleg könnyü odaverni föleg a leömlöket. Igy nem igen valik elönyere az ültetes. Inkabb egy ülesatszabas orvosolhatod a problemad...
Tipusbetegseg nem igen van...
A www.gsx1400.hu oldalon mindet elolvashatsz parszaz ora alatt amit tudni kell rola.
Amugy a legtöbb esteben a hütöt szoktak összecsukni, vagyis ezt nem igen cserelik balestt utan, ha nem folyik. Inkabb arra fokuszal hogy volt -e törve es azt hogyan javitottak. Meg ha visszaolvasol ipar oldalt az elsö fektarcsa szokott behullamosodni....
motor csere alott allok (ha elviszik az enyemet). az egyik kiszemeltem az 1400-as gsx. kerdesem az lenne, hogy van-e koztetek valakinek olyan mocija, ami le van ultetve. kutyacsont, stb. erdekelne mennyire lehet ultetni, mennyire zavaro az alacsonyabb hasmagassag. esetleg raulnek egy ultetettre.
egyebkent vasarlaskor mikre kell figyelni? gondolok itt tipusbetegsegekre, mar ha van.
Üdv!
Szerintem próbálkozz a Nagykőrösi úton Pesten a Motorradnál.
Habár nem tudom mire van szükséged ott van szalon alkatrész és szerviz is........
Üdv : Pörge
Add el az egészet egyben, egy összegért.Úgy valóban nem kasz érte annyit de leadó sincs a vaterán, meg itt sem kapod a lebaszást.Én tudok egy helyet ahol az egészért kapsz öccázat MÉH a becsületes neve
A kar a szoert...biztos valami normalis motorra gyüjt, vagy hiteltörlesztesre...Inkabb szurkoljunk hogy legyen par balek aki elkapkodja gyorsan ezt a szemetet, aztan akkor vege lesz.
Tegnap allitolag ( nem vagyok otthon , kedves baratom intezte) nekem is atrugdostak a motom a vizsgan. Elbeszeles szerint, megküzdöttek a penzükert mire jo lett a fekpadi meres az elsö kereken. Mint talan irtam, pulzal nekem is ( most ki is mertek) fekerö, de a karon ezen semmit nem erezni, de most mar en is kiorazom, ha otthon leszek.
Azok a képek sajnos egy kicsit távol vannak Szegedtől.
A Traszfogaras és környéke ami egy napi út oda ,alvás majd utána másnapi program lenne.
De ha akarjuk és szeretné a csapat mehetünk...............
http://www.kepesmotor.hu/fek_k... vagy eppen ez, tudtommal egyforma...