Ha nem akarod másra felhasznáni/eladni a jelenlegi gipródat, akkor lehet, hogy egyszerűbb volna neked is a kijelző részét és a fénymérőt kivezetni az órába.
Ha már szétszeded az órát, érdemes a mccoi ledeket is belehekkelni, az epromját módosítani, hogy a krossz-mód kapcsoló helyett gombnyomásra menjen, és az óra egyik gyári gombjára rákötni. Így a kormányon nem kell semmi plusz kapcsoló/gomb/mágnes/led/stb... Én is ezt akarom megoldani.
Így viszont kell eső szenzor, ami neked nincs, ha jól tudom, mert azt nem lehet máshogy kapcsolni.
Amit regebben beszeltünk a youtube-os ford oraba epitett led-ekkel. Lehet tudni fogja a Gipro funkcioit is, mint 4. sebeseg hazudas ellenallassal,meg fenyerö szabalyzas a kijelzesen...bonyolitani nem akarjuk
Erről beszélhetnél bővebben. Mi lesz helyette?
A nagyképernyős tv-t én is le akarom cserélni, mert újra rendetlenkedik a kijelzője, meg nem igazán áll szemre a kormány közepén.
Az én tervem az, hogy az elektronika megy az ülés alá, a kijelzőt (és a fényérzékelőt) meg kivezetem az egyik órába, egy jóval kisebb példányban, mint annó a a Banditámon csináltam.
Lekaptam a müszerfalat is gepröl, mert uj "fokozatkijelzö van keszülöben", mely levaltana a "Junyoszt Tv" a kormanycsö bilicsek közül. Az aramkör a cucchoz meg csak most epül, es a funkciok tekinteteben sincs meg vegleges terv, de remelem a sezon kezdetere visszakapom a müszerfalat.De ha nem annelkül is remekül funkcional a motor!
Sajnos az egyik telom teljesen megadta magad. A fenti csuszocsapagy olyan mellyen felcsikozta hosszanti iranyba a kromozast a kromszaron, hogy mar nem tudtam kipolirozni. A tömites mar nem tudja lehuzni igy az olajat. A szarral együtt cserelnem kell majd a csuszocsapagyakat is. Kap uj kromszarat, szimeringet, meg friss teloolajat, aztan remelem 2 evig ra se kell neznem.
Csinaltam szelepellenörzest is igy közel a 80 ekm-hez. Meg mindig a gyari türesben vannak, nem kellett hozzanyulni.
Most azert kellett ramernem, mert a jobbos dobombol istentelen ciripeles volt halhato. Igy nem akartam kockaztatni.
De nagy valoszinüseggel a dobban levö katalizator rogyhatott össze, ezert az ocsmany hang. Igy most lecserletm a gyüjtökkel együtt a ket dobot. ( Egy 2004-es evjaratrol valo került fel. Nem gondoltam volna hogy meg ezek sem kompatibilisek. De akadt par olyan elteres ami miatt nem tudtam kedvem szerint varialni, ezert csak a leömlök maradtak, a többi pedig helyetcserelt.)
A leömlöket kipoliroztam megint, de mar nem sok van nekik hatra...
A mütet talan sikerül , mert a ciripelest nem hallottam miutan beindult.
Kb 30 ekm utan erdemesnek talatam kivenni ismet a hatso lengövillat.
Bevererödes nem volt lathato, csak egy kicsit megmattult a perselyeken a futofelület. Ezt nemi polirozassal orvosoltam.
A csapagyakat fektisztitoval kimostam, es kaptak ismet friss zsirt. A lengövilla tömiteseit is leapoltam, meg jo allapotban voltak, es nem martak bele nagyon a aluminiumba. Ha ezek megadjak maguk, akkor beazik a tügörgö es azonnal hazavagja felületeket.
Viszont mint lathato a lanc megette a lanvezetö müanygot rendesen. Nem varom meg meg el kezdi bontani a lengövillat, mert lathato hogy a lanc csapkodasa miatt , igy is hogy le tudja verni rola a bevonatot. Pedig meg foliat is ragasztottam ala. Lehet csak bemagyarzom, de a vezetö javat mar 50 ezer körül megette a lanc, miota olajzoval jarok , kicsit lelasult a kopasa, de mostantol majd kiderül hogy mit bir majd ez a darab.
Itt hatul kicsereltem meg a rugostagok rugofeszites allitojat, arra a tömitessel rendelkezö fajtara, amit nem oly regen ide felraktam. Olajat meg mindeg nem csereltem a hatso gatlokban, pedig mar biztos jol esne nekik...
Lekoppintva Gabi ügyes ötletet, en is ramertem a tarcsakra, mert kicsit idegesitett, hogy a müszaki vizsgan alig tudtak attolni az ingadozo fekerö miatt.
A balos tarcsaban 0.04mm van , a jobbosba 0.06mm ütest mertem.
Azt hiszem ez önmagaban nem indikolna pulzalo fekhatast. Leszögezem, a fekkaron en ebböl semmit nem erzek, meg fekteljesitmenyen sem.
Amire itt figyelmes lettem, miutan vettem par hasznalt tarcsat, es azokat meg egy szerszamgepen oraztam ki. Az egyik max 0.11 mm-et ütött. Vastagsaga az ujakeval vetekszik, de megis lecserelte a gazdija. Amire vissza tudnam vezetni az egesz problemat az inkabb az, hogy körbe merve a tarcsa vastagsagat, arra jutottam hogy egy helyen lokalis konkavitas van. Magyaran 0.02-0.03 mm-rel vekonyabb tarcsa. Es az ami a pulzalo fekhatast okozza, hiszen , a kb azonosan összeszoritott pofak között, valtozik a tarcsa vastagsaga, ez miatt meg a fekezö erö. Ez ellen tenni sokat nem lehet. Nekem kb 80 ekm van tarcsakban, vastagsaguk rendben meg böven...igy egy darabig maradnak. Talan egy AP racing fekbetetcseren gondolkodom, a Nissin betetek helyett, bar talan ha 50%-osra koptak az elmult 25-30 ezer km-en...
Egy kicsit felhozva a forumot az utolso helyröl, megosztanek par aprosagot veletek.
A karacsonyi szünetben szetszortam a motort apro darabokra.
Itt van eletlen kep.
A kipufogo csatornakba fenykepeztem bele. Kicsit furcsa az összkep, ugyanis azt kell latni, hogy egy hengeren belül az egyik szelep csatorna szürke, a masik barnas, sötet. Ami megfigyelhetö, hogy mindig a szomszedos szelepek szürkek es a tavolabbi szelepcsatornak sötetek. Vagy maskeppen, azok a szelepek amik legkivül vannak, es amik a vezermü lanc mellett vannak azok a sötetek. En csak arra tudok most gondolni, hogy itt talan hidegebb a hengerfej es ezert a különbseg, de lehet masok az aramlasi viszonyok.
Ha már szétszeded az órát, érdemes a mccoi ledeket is belehekkelni, az epromját módosítani, hogy a krossz-mód kapcsoló helyett gombnyomásra menjen, és az óra egyik gyári gombjára rákötni. Így a kormányon nem kell semmi plusz kapcsoló/gomb/mágnes/led/stb... Én is ezt akarom megoldani.
Így viszont kell eső szenzor, ami neked nincs, ha jól tudom, mert azt nem lehet máshogy kapcsolni.
A nagyképernyős tv-t én is le akarom cserélni, mert újra rendetlenkedik a kijelzője, meg nem igazán áll szemre a kormány közepén.
Az én tervem az, hogy az elektronika megy az ülés alá, a kijelzőt (és a fényérzékelőt) meg kivezetem az egyik órába, egy jóval kisebb példányban, mint annó a a Banditámon csináltam.
Bár az enyém még nem ennyire kopott emlékeim szerint.
Most azert kellett ramernem, mert a jobbos dobombol istentelen ciripeles volt halhato. Igy nem akartam kockaztatni.
De nagy valoszinüseggel a dobban levö katalizator rogyhatott össze, ezert az ocsmany hang. Igy most lecserletm a gyüjtökkel együtt a ket dobot. ( Egy 2004-es evjaratrol valo került fel. Nem gondoltam volna hogy meg ezek sem kompatibilisek. De akadt par olyan elteres ami miatt nem tudtam kedvem szerint varialni, ezert csak a leömlök maradtak, a többi pedig helyetcserelt.)
A leömlöket kipoliroztam megint, de mar nem sok van nekik hatra...
A mütet talan sikerül , mert a ciripelest nem hallottam miutan beindult.
Bevererödes nem volt lathato, csak egy kicsit megmattult a perselyeken a futofelület. Ezt nemi polirozassal orvosoltam.
A csapagyakat fektisztitoval kimostam, es kaptak ismet friss zsirt. A lengövilla tömiteseit is leapoltam, meg jo allapotban voltak, es nem martak bele nagyon a aluminiumba. Ha ezek megadjak maguk, akkor beazik a tügörgö es azonnal hazavagja felületeket.
Viszont mint lathato a lanc megette a lanvezetö müanygot rendesen. Nem varom meg meg el kezdi bontani a lengövillat, mert lathato hogy a lanc csapkodasa miatt , igy is hogy le tudja verni rola a bevonatot. Pedig meg foliat is ragasztottam ala. Lehet csak bemagyarzom, de a vezetö javat mar 50 ezer körül megette a lanc, miota olajzoval jarok , kicsit lelasult a kopasa, de mostantol majd kiderül hogy mit bir majd ez a darab.
Itt hatul kicsereltem meg a rugostagok rugofeszites allitojat, arra a tömitessel rendelkezö fajtara, amit nem oly regen ide felraktam. Olajat meg mindeg nem csereltem a hatso gatlokban, pedig mar biztos jol esne nekik...
A balos tarcsaban 0.04mm van , a jobbosba 0.06mm ütest mertem.
Azt hiszem ez önmagaban nem indikolna pulzalo fekhatast. Leszögezem, a fekkaron en ebböl semmit nem erzek, meg fekteljesitmenyen sem.
Amire itt figyelmes lettem, miutan vettem par hasznalt tarcsat, es azokat meg egy szerszamgepen oraztam ki. Az egyik max 0.11 mm-et ütött. Vastagsaga az ujakeval vetekszik, de megis lecserelte a gazdija. Amire vissza tudnam vezetni az egesz problemat az inkabb az, hogy körbe merve a tarcsa vastagsagat, arra jutottam hogy egy helyen lokalis konkavitas van. Magyaran 0.02-0.03 mm-rel vekonyabb tarcsa. Es az ami a pulzalo fekhatast okozza, hiszen , a kb azonosan összeszoritott pofak között, valtozik a tarcsa vastagsaga, ez miatt meg a fekezö erö. Ez ellen tenni sokat nem lehet. Nekem kb 80 ekm van tarcsakban, vastagsaguk rendben meg böven...igy egy darabig maradnak. Talan egy AP racing fekbetetcseren gondolkodom, a Nissin betetek helyett, bar talan ha 50%-osra koptak az elmult 25-30 ezer km-en...
Egy kicsit felhozva a forumot az utolso helyröl, megosztanek par aprosagot veletek.
A karacsonyi szünetben szetszortam a motort apro darabokra.
Itt van eletlen kep.
A kipufogo csatornakba fenykepeztem bele. Kicsit furcsa az összkep, ugyanis azt kell latni, hogy egy hengeren belül az egyik szelep csatorna szürke, a masik barnas, sötet. Ami megfigyelhetö, hogy mindig a szomszedos szelepek szürkek es a tavolabbi szelepcsatornak sötetek. Vagy maskeppen, azok a szelepek amik legkivül vannak, es amik a vezermü lanc mellett vannak azok a sötetek. En csak arra tudok most gondolni, hogy itt talan hidegebb a hengerfej es ezert a különbseg, de lehet masok az aramlasi viszonyok.
Üdv
Istvan
Király (volt) a mandarinpálinka. Most fogyott el a héten sajnos.