Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már azért kérdem mert az enyém is másodszorra folyik,és befostam ettől a karctól.De most kivárok késő tavaszig.Rá sem néztem még a télen.
Ezt tavaly én is elvégeztem,mindenkinek ajánlható,mert igazán megéri,és szinte pénzbe sem kerül.
Nem lehet krómoztatni?Csak ocsóbb mint egy új szár.
Valami ilyesmit akarok én is: link
Ha nem akarod másra felhasznáni/eladni a jelenlegi gipródat, akkor lehet, hogy egyszerűbb volna neked is a kijelző részét és a fénymérőt kivezetni az órába.

Ha már szétszeded az órát, érdemes a mccoi ledeket is belehekkelni, az epromját módosítani, hogy a krossz-mód kapcsoló helyett gombnyomásra menjen, és az óra egyik gyári gombjára rákötni. Így a kormányon nem kell semmi plusz kapcsoló/gomb/mágnes/led/stb... Én is ezt akarom megoldani.
Így viszont kell eső szenzor, ami neked nincs, ha jól tudom, mert azt nem lehet máshogy kapcsolni.
Akkor nem is annyira vészes az ár. Lehet, nekem is szét kellene szednem már egyszer a villát, még nem volt eddig (~35e).
Amit regebben beszeltünk a youtube-os ford oraba epitett led-ekkel. Lehet tudni fogja a Gipro funkcioit is, mint 4. sebeseg hazudas ellenallassal,meg fenyerö szabalyzas a kijelzesen...bonyolitani nem akarjuk
gyari cucc: suzuki interat Bicske kb 8 rongy volt 2 eve...
Erről beszélhetnél bővebben. Mi lesz helyette?
A nagyképernyős tv-t én is le akarom cserélni, mert újra rendetlenkedik a kijelzője, meg nem igazán áll szemre a kormány közepén.
Az én tervem az, hogy az elektronika megy az ülés alá, a kijelzőt (és a fényérzékelőt) meg kivezetem az egyik órába, egy jóval kisebb példányban, mint annó a a Banditámon csináltam.
Ilyen vezetőt (vagyis láncpuffert) hol vettél, és mennyiért?
Bár az enyém még nem ennyire kopott emlékeim szerint.
Sokáig semmi, aztán teleregény.
Lekaptam a müszerfalat is gepröl, mert uj "fokozatkijelzö van keszülöben", mely levaltana a "Junyoszt Tv" a kormanycsö bilicsek közül. Az aramkör a cucchoz meg csak most epül, es a funkciok tekinteteben sincs meg vegleges terv, de remelem a sezon kezdetere visszakapom a müszerfalat.De ha nem annelkül is remekül funkcional a motor!
Sajnos az egyik telom teljesen megadta magad. A fenti csuszocsapagy olyan mellyen felcsikozta hosszanti iranyba a kromozast a kromszaron, hogy mar nem tudtam kipolirozni. A tömites mar nem tudja lehuzni igy az olajat. A szarral együtt cserelnem kell majd a csuszocsapagyakat is. Kap uj kromszarat, szimeringet, meg friss teloolajat, aztan remelem 2 evig ra se kell neznem.
Ha valaki mas is csereli, erdemes az öntesi hibakat levagni eles kessel, igy talan kesöbb teszi tönkre a lengövilla bevonatat a lancvezetö müanyag.
Csinaltam szelepellenörzest is igy közel a 80 ekm-hez. Meg mindig a gyari türesben vannak, nem kellett hozzanyulni.
Most azert kellett ramernem, mert a jobbos dobombol istentelen ciripeles volt halhato. Igy nem akartam kockaztatni.
De nagy valoszinüseggel a dobban levö katalizator rogyhatott össze, ezert az ocsmany hang. Igy most lecserletm a gyüjtökkel együtt a ket dobot. ( Egy 2004-es evjaratrol valo került fel. Nem gondoltam volna hogy meg ezek sem kompatibilisek. De akadt par olyan elteres ami miatt nem tudtam kedvem szerint varialni, ezert csak a leömlök maradtak, a többi pedig helyetcserelt.)
A leömlöket kipoliroztam megint, de mar nem sok van nekik hatra...

A mütet talan sikerül , mert a ciripelest nem hallottam miutan beindult.
Kb 30 ekm utan erdemesnek talatam kivenni ismet a hatso lengövillat.
Bevererödes nem volt lathato, csak egy kicsit megmattult a perselyeken a futofelület. Ezt nemi polirozassal orvosoltam.
A csapagyakat fektisztitoval kimostam, es kaptak ismet friss zsirt. A lengövilla tömiteseit is leapoltam, meg jo allapotban voltak, es nem martak bele nagyon a aluminiumba. Ha ezek megadjak maguk, akkor beazik a tügörgö es azonnal hazavagja felületeket.
Viszont mint lathato a lanc megette a lanvezetö müanygot rendesen. Nem varom meg meg el kezdi bontani a lengövillat, mert lathato hogy a lanc csapkodasa miatt , igy is hogy le tudja verni rola a bevonatot. Pedig meg foliat is ragasztottam ala. Lehet csak bemagyarzom, de a vezetö javat mar 50 ezer körül megette a lanc, miota olajzoval jarok , kicsit lelasult a kopasa, de mostantol majd kiderül hogy mit bir majd ez a darab.
Itt hatul kicsereltem meg a rugostagok rugofeszites allitojat, arra a tömitessel rendelkezö fajtara, amit nem oly regen ide felraktam. Olajat meg mindeg nem csereltem a hatso gatlokban, pedig mar biztos jol esne nekik...
Lekoppintva Gabi ügyes ötletet, en is ramertem a tarcsakra, mert kicsit idegesitett, hogy a müszaki vizsgan alig tudtak attolni az ingadozo fekerö miatt.
A balos tarcsaban 0.04mm van , a jobbosba 0.06mm ütest mertem.
Azt hiszem ez önmagaban nem indikolna pulzalo fekhatast. Leszögezem, a fekkaron en ebböl semmit nem erzek, meg fekteljesitmenyen sem.

Amire itt figyelmes lettem, miutan vettem par hasznalt tarcsat, es azokat meg egy szerszamgepen oraztam ki. Az egyik max 0.11 mm-et ütött. Vastagsaga az ujakeval vetekszik, de megis lecserelte a gazdija. Amire vissza tudnam vezetni az egesz problemat az inkabb az, hogy körbe merve a tarcsa vastagsagat, arra jutottam hogy egy helyen lokalis konkavitas van. Magyaran 0.02-0.03 mm-rel vekonyabb tarcsa. Es az ami a pulzalo fekhatast okozza, hiszen , a kb azonosan összeszoritott pofak között, valtozik a tarcsa vastagsaga, ez miatt meg a fekezö erö. Ez ellen tenni sokat nem lehet. Nekem kb 80 ekm van tarcsakban, vastagsaguk rendben meg böven...igy egy darabig maradnak. Talan egy AP racing fekbetetcseren gondolkodom, a Nissin betetek helyett, bar talan ha 50%-osra koptak az elmult 25-30 ezer km-en...
Hello!

Egy kicsit felhozva a forumot az utolso helyröl, megosztanek par aprosagot veletek.
A karacsonyi szünetben szetszortam a motort apro darabokra.
Itt van eletlen kep.
A kipufogo csatornakba fenykepeztem bele. Kicsit furcsa az összkep, ugyanis azt kell latni, hogy egy hengeren belül az egyik szelep csatorna szürke, a masik barnas, sötet. Ami megfigyelhetö, hogy mindig a szomszedos szelepek szürkek es a tavolabbi szelepcsatornak sötetek. Vagy maskeppen, azok a szelepek amik legkivül vannak, es amik a vezermü lanc mellett vannak azok a sötetek. En csak arra tudok most gondolni, hogy itt talan hidegebb a hengerfej es ezert a különbseg, de lehet masok az aramlasi viszonyok.

Üdv

Istvan
Sziasztok Boldog új évet mindenkinek 1400-ek
Szia Rosi! Az Ervin keresett telefonon, de nem ért el. Boldog Új Évet!.
A tervem nekem is az volt,de aztán elsimult a vágy.Majd jövőre
Hát nagy melegem nem volt (6-7 °C), de azért jól esett.
Most megyek, és megjáratom a paripát, mert itt hétágra süt a Nap.
Neked (nektek) is Rosi! Meg Mindenkinek BÚÉK!

Király (volt) a mandarinpálinka. Most fogyott el a héten sajnos.
Boldog új évet ennek a szótlan brigádnak