Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi de BK lett.
Igaz hogy nem BK,és nem is olcsó,de nézd meg.
Szia Sakto!
Amennyiben a kétcsöves 1400-as mellett döntenél, kérlek nézd meg a hirdetésem itt a sportmotoron az aprohirdetések között.
Hirdetéskód:#808063.
Hívj fel, ha érdekel.
Van akinek kevés a lóerő!
Szia
Igen Béla lett belőle.
Az elmúlt években kerestem hogy mi lenne az igazi.
Eddig a busa volt a legjobb..de elegem lett a hajolásból.Lévén hogy 195cm vagyok.Viszont a DL1000 meg a legkényelmesebb,ott viszont hiányzott a szufla
Ezért gondoltam hogy egyenes hát+erő..meglátjuk.
Ahogy elnézem csúnya béka lett belöle.
Szerintem neked az kell.
1.4-et az ember "örökre vesz".
(Te meg elég sürün cserélgetsz.)
B-king jó gép. Állítottam talpra már olyat is, Van benne anyag. Nekem egy bajom volt vele. Hogy már szinte túlzottan tökéletes, szintetikus motor. Nem igen jelent kihívást a vele való motorozás, hacsak azt annak nem vesszük, hogy kapaszkodni kell rajta...
Hali..
Csak azért kérdeztem mivel most cserélek motort.
2 tipus között variálok B-king vagy GSX1400
Viszont a GSX1400-böl a 2 csöves tetszik...De az csak 2004-ig volt.
Jó lett volna egy 2007-2008 -as
Szevasztok!

Jól beszél az előttem szóló.
A festésen kívül egyéb módosítások is voltak.
Kezelőszerv, hátsó rugóstag, stb.
A K2 és K4 kipufogói sem egyformák és a K5-től van az 1 db hurkatöltő.
Sziasztok! csak egy apró helyesbítés,2004-ben még 2 kipu,2005-től 1 kipu !
Szia motorokon festés beli különbségek vannak minden évben más a trend K 1-től K8-ig volt nálunk forgalomban és jól tudod 2004-től egy kipufogóval szerelték.
Szia 4-6fok elögyújtása 800-1000 alapjáratnál de sokat nem érsz el vele befog csörögni akkor meg 100-as benzin kell és mindent átállitani de sok sikert neked üdv Nortbert
Sziasztok!
Meg tudjátok mondani hogy mi az eltérés a 2004 és az utána gyártott GSX1400 kötött? Azt látom hogy a régin 2 dob van
Van neked infod az +4°-os elögyújtásról ennél a motornál?
Vagy esetleg valaki másnak?
Még nem sokat olvastam róla, de valahol azt nehezményezték, hogy elhúzza az ECU jelét, és nem a fordulatnak megfelelö üzemanyagot fog belöni. Ami PCIII-al kompenzálható lenne, de akkor lehetne kezdeni elölröl az állitgatást.
Abban nincs vita, hogy fickósabb lesz a gép, csak hát várható néhány kellemetlenség.
Van egy gyári gyújtásrotorom, azt fogom elmarni 4°-ot, így a gyári érték , és az extra 4 ° között variálható lesz.
Akkor azért neked is elég tapasztalatod gyült össze. Nem szólnék bele.
Ugyanakkor úgy látom túl sok mindenhez hozzá kéne nyúlni, és pár bankot kirabolni. És még akkor sem biztos a teljes siker, viszont egy rakás lét elköltöttél...
Én magam csak azért cseréltem kormányt, mert mindig a kormánysúlyokat fogtam. Így vettem 30-30 mm-rel szélesebbet. Most már csak félig fogok rá súlyokra! ìgy már elérem a kezelöszerveket hogy nem kell átfognom...
Három szezon volt, kb 35 ezer km. Ennek több mint fele az első, aztán sajnos utolért a válság... Azóta visszafogottabb vagyok.
Alulrol karistolt 170cm magassaggal 1200 km-t turtam le egyhuzamban görögig 2x is...eredeti kormannyal. (Ez motor mindenre alkalmas, korlataink inkabb csak nekünk vannak) Minel jobban terheled a gerinced, es veszed le reszben a terhelest kezidröl, annal szarabb lesz az utazas, föleg zötyögös utakon. Ezert rakas szarok a csopperek ülespozicio tekinteteben, meg szinte minden tekintetben...
Miota hajtod ezt a motort ha szabad tudni?
Szia, kösz a választ,

A magasítást még nem döntöttem el. Ha lesz, olyan kéne ami hátrafelé hozza a kormányt mert a magassága valóban jó de nekem kissé messze elöl van. Egyrészt nem nőttem két méteresre, másrészt hosszabb távon ha megyek előre hátra helyezkedek a nyeregben, úgy lassabban fáradok ki, és hátracsúszva nekem már kissé ráfekvős. Látványra tényleg elég dromedár. Még meggondolom.

Üdv.
Csak fektisztitot hasznalok meg fogkefet. Addig kinzom, mig ki nem fenyesedik megint.
Biztos komolyan veiggondoltad, hogy fel fogod biggyeszteni azt a batar befogot? Nem lenne egy kicsit jobb ha csak a kormanybol tennel fel egy magasabb szabasut. Igazibol szinte tökeletes elhelyezesü a kormany, en csak egy 30-30 mm-re szelesebet hasznalok, prezizebb iranyithatosag miatt, de nem hiszem hogy jot tenne ha meg hatrabb kene dölni. Az mar erösen csopperes, ez a motor meg messze van attol nagyon.
A felsorolt modositasokon tul a gazbowdenek is rosszul viselnek a nagymertekü kormanymagasitast. A kuplungcsö athelyezese meg eleg ocsmanyra sikeredne, ha legszüröhaz elött foglalna helyet.
De ez inkabb izles kerdese, mint szakmai...az elsö meg eleg szubjektiv dolog.
Üdv
Istvan
Szia topic,

Két kérdés:
Fékbetétet cserélek nemsokára. A dugattyúk oldalán levő lerakódás eltávolítására mi a legjobb anyag?

Másik, még nem biztos hogy meglesz de gondolkozok kormánykiemelő felszerelésén. Ez a tipus tetszik:

http://www.ebay.com/itm/ROX-SP...

A két kábelköteget hosszabbra veszem, fékcső nyilván új kell de a kuplung csövön spórolhatok ha a légszűrőház elé átvezetem. Vélemény?
Egy resze elmaradt a "regenynek".

Az üzemanyagtankon is eszközöltem egy apro karbantartast. Kivettem megint az üzemanyagpumpat, kapott uj tömiteseket, meg kitakaritottam benzinszüröt a pumpa alatt. Ugy 55ekm utan mar ildomos volt megint...Ugyan eleg jol ell van rejtve, es gumival, meg müanyaggal körülveve, hogy a rezgestöl ne kopjon a felülete, de mar veltem felfedezni nemi "szalasodast". Igy a következö hasonlo müveletnel ezt mar cserelni szandekozom.

Üdv
Istvan
Csak lekötöd egy pillanatra az aksirol a tapvezeteket, aztan visszakötöd. Semmi extra.
Na tessék,én meg fujogatok az utóbbi időben Az egyfejű parasztgyerek hogy indítsa újra
Ha az uj fejlesztes tudni fogja a gipro funkciokat akkor nem hiszem hogy ertelme lesz dugdosnom az üles alatt.
A kijelzöje meg magaban is akkora hogy a templomtoronyba sem fer be, nem hogy az müszerfalba. Legalabbis izlesesen nem.
A mccoi cuccainak bepakolgatasa jo ötlet, ezen az elejen en is gondolkodtam. De akkor elvetettem, mert egy fejlesztendö cuccot sokszor bontani kell aprobb modositasok, javitasok miatt, igy követelmeny a könnyü hozzaferes. Meg nem szivesen furkaltam volna szet a szamlapokat.
A eprom modositas meg igen kenyes dolog nalam.
Ez most mar több helyröl igazolt teny, hogy IDÖNKENT LE KELL VENNI ROLUK A TAPOT ES UJRAINDITANI! Egyszerüen nincs ra magyarazat, de a fejlesztös sracok is elektromos teszter gepeken ezt alkalmazzak, mert valami miatt idönkent megbolondulnak.
Es talan ezen infot alkalmazva stabil marad a vezerlese az olajzonak, ekkor ujra el kezdek gondolkodni, hogy at kene irni a programjat. De akkor megint jöhetnek varatlan dolgok. Es azert turan nem olyan jo ha müszerfalat is szet kell bombazni, ha valami gond akad...ezen meg ragodnom kell...
Ez igen korrekt megoldas.
En nem igen bizok a kisipari kromozasban 150 euro volt a szar, majdnem gyari...most 164 euro az ebay-en.
http://www.ebay.de/itm/Suzuki-...