Ja, lehet kár vele kínlódni. Van az ebayen is használt GSX tárcsa, de látatlanba nem merek olyat venni. Görbe, kopott, stb. nem kell kettő rossz.
Esetleg én is eladom 25€-ért a rosszat.
Valaki azt írta az org-on, hogy még a lecserélt használt gumifékcsöveit is el tudta adni, megpucolva, meghámozva.
Lehet elhajtanak vele a sarkörre! Igazibol ha megnezed az elsö tarcsaknal szokott a szegecselesnel latszani, hogy nem egy iranybol van "felhuzva". Hanem mintha forgatnak (bolygatnak, bar lehet ez most ide nem passzol).
Altalaban az szokott törtenni, hogy ha a magnes lehuzza , a megmunkalas sik lesz, de mikor felengedik, akkor kiralyul eldobja magat a tarcsa. Meg nem tudom, mire kitisztazzak mi marad vastagsagilag belöle?
Esztergan hullamos lesz mint egy regi Fenyimiki bakelit. Sikköszörüvel szoktak fekhuzni ha van meg benne annyi...
Enyem eredeti gsx. A poloban kaphato szinter HQ betettel ugy fog mint allat, akkorat harap mint egy oroszlan. Ez nem bandit fek!
Hm, lehet, hogy igazad van. Annyi fölös vackot vettem már rá, hogy ezen már nem fogok spórolni. Már rendelném is a tárcsát EBC MD3083(C), csak nem tudom kinyomozni, hogy milyen vastag, meg hogy hogyan néz ki. Azt tudom, hogy a C a hullámos szélű. Nem akarnék olyat, ami már gyárilag is csak 5 mm vastag.
Nem tudom ezt nem lehetne-e esztergán felszabályozni. Bár elég vékony, lehet hogy kis fogásokkal is behajlana. Ha menne, akkor 4,9-re belőve, már majdnem sík lenne.
Már meg van az új betét is, csak pont amiatt nem merem betenni, hogy hozzákopjon ehhez a profilhoz. A régin viszont már alig van.
A hátsó fékhatás már most is közelít a nullához, de ez mindig is ilyen volt ahogy emléxem, sőt a banditámon is alig fogott a hátsó. Azt hiszem ezek mind ilyenek.
Te milyen tárcsát vettél az ebayen? Használt GSX-et?
A Sugó baromi rendes de nem bontott már eléggé régen gsx 1400-et ha még megvan neki konkrétan egy műszerfal volt az utolsó tétel ami volt az Andinak.
Gabi ne spórolj ezen az alkatrészen igaza van Istvánunknak nem kifizetődő Te sem boltba járásra használod a vasat, ebayez és cseréld szerintem.
Szeptemberben ha sikerül összehozni még lesznek előtted hegyek..
Üdv: Pörge
Nem tudom mitől/mikor lett ilyen. Én is kavicsra gondolok. ~35e van benne. Eddig nem is nézegettem, csak most került szem elé, hogy fékcsövet cseréltem, meg szétszedtem a nyerget.
Nem fair ilyet kerdezni. Azert ez egy biztonsagi berendezes, meg van egy aprobb csaladod is.
Müszaki szempontbol nezve , amig nem hullamosdik be, es lesz bazi nagy valla, magyarul fog a fek, addig teljesiti a feladatat.
De ugye betetetcserenel , még fel tudja venni a tarcsa alakjat , a kiallo reszeken el fog egni, felüvegesedik es jelentösen csökkenhet, vagy konvergalhat a zerohoz a fekhatas. Azert az mar gond lehet ismet.
Maga vastagsagbol valo kifutast en magam nem latom annyira kritikusnak. Lattam mar olyan tarcsat amin 3,5 mm volt a minimalis megengedett vastagsag, igaz szegecselt elsö tarcsa volt. De szilardsagi szempontbol nagy gond nem lehet. Akkor okozhat esetleg problemat, ha tarcsaval együtt a betetek is elvekonyodnak, es tulsagosan ki tud jarni a dugattyu, ekkor lehet be tud feszülni. En ugy velem ez miatt van megadva a min tarcsa vastagsag elsö sorban.
Mint korabban irtan, mar 1-2 eve nekem is minimumon van tarcsa, de közben azert belefordult par ujabb tiz ezer a gepbe. De igy tul az idei szezonon gondolkodom hogy felrakjam amit az ebay-en vettem 5.3-5.4 mm-es vastagsaggal. Ugyanis ha egy többezres hegyi turan hullamosodik be a tarcsa akkor nagy szopas lehet belöle...
Istvánom, te lecserélnél egy ilyen tárcsát?
A külső szélén még 5,2, aztán az első lyuksornál keletkezett U alakú horony közepénél kb. 4,9-4,95, majd a majd a két lyuksor között van egy kis hegycsúcs, aminek a teteje 5,00 körüli, aztán ismét csökken, de 4,8 alá nem megy. Szóval a felülete elégé dimbes-dombos. A belső fele viszonylag sík, ott a betét is sokkal kevésbé kopott.
Én a bajaiban voltam, hogy mennyire vannak GSX cuccok azt nem tudom, mert én konkrétan féktárcsáért mentem. Persze ott kiderült, hogy mégsem GSX-é volt a tárcsa, úgyhogy nem lett tárcsám. És így kijelenthetem, hogy nem biztos, hogy vannak GSX cuccok.
Mondamnám, hogy telefonon kell érdeklődni, de mint kiderült, hiába is telefonáltam, feleslegesen mentem, bár úgyis volt arrafelé dolgom.
Esetleg én is eladom 25€-ért a rosszat.
Valaki azt írta az org-on, hogy még a lecserélt használt gumifékcsöveit is el tudta adni, megpucolva, meghámozva.
Altalaban az szokott törtenni, hogy ha a magnes lehuzza , a megmunkalas sik lesz, de mikor felengedik, akkor kiralyul eldobja magat a tarcsa. Meg nem tudom, mire kitisztazzak mi marad vastagsagilag belöle?
Mi a szokásos,már-már unalmas Horvátország irányába tartunk majd!
Lehet megspékelem még egy kis Mátra-Bükkel, de ha nem is, akkor is minimum 700 km.
Enyem eredeti gsx. A poloban kaphato szinter HQ betettel ugy fog mint allat, akkorat harap mint egy oroszlan. Ez nem bandit fek!
Nem tudom ezt nem lehetne-e esztergán felszabályozni. Bár elég vékony, lehet hogy kis fogásokkal is behajlana. Ha menne, akkor 4,9-re belőve, már majdnem sík lenne.
Már meg van az új betét is, csak pont amiatt nem merem betenni, hogy hozzákopjon ehhez a profilhoz. A régin viszont már alig van.
A hátsó fékhatás már most is közelít a nullához, de ez mindig is ilyen volt ahogy emléxem, sőt a banditámon is alig fogott a hátsó. Azt hiszem ezek mind ilyenek.
Te milyen tárcsát vettél az ebayen? Használt GSX-et?
A Sugó baromi rendes de nem bontott már eléggé régen gsx 1400-et ha még megvan neki konkrétan egy műszerfal volt az utolsó tétel ami volt az Andinak.
Gabi ne spórolj ezen az alkatrészen igaza van Istvánunknak nem kifizetődő Te sem boltba járásra használod a vasat, ebayez és cseréld szerintem.
Szeptemberben ha sikerül összehozni még lesznek előtted hegyek..
Üdv: Pörge
Müszaki szempontbol nezve , amig nem hullamosdik be, es lesz bazi nagy valla, magyarul fog a fek, addig teljesiti a feladatat.
De ugye betetetcserenel , még fel tudja venni a tarcsa alakjat , a kiallo reszeken el fog egni, felüvegesedik es jelentösen csökkenhet, vagy konvergalhat a zerohoz a fekhatas. Azert az mar gond lehet ismet.
Maga vastagsagbol valo kifutast en magam nem latom annyira kritikusnak. Lattam mar olyan tarcsat amin 3,5 mm volt a minimalis megengedett vastagsag, igaz szegecselt elsö tarcsa volt. De szilardsagi szempontbol nagy gond nem lehet. Akkor okozhat esetleg problemat, ha tarcsaval együtt a betetek is elvekonyodnak, es tulsagosan ki tud jarni a dugattyu, ekkor lehet be tud feszülni. En ugy velem ez miatt van megadva a min tarcsa vastagsag elsö sorban.
Mint korabban irtan, mar 1-2 eve nekem is minimumon van tarcsa, de közben azert belefordult par ujabb tiz ezer a gepbe. De igy tul az idei szezonon gondolkodom hogy felrakjam amit az ebay-en vettem 5.3-5.4 mm-es vastagsaggal. Ugyanis ha egy többezres hegyi turan hullamosodik be a tarcsa akkor nagy szopas lehet belöle...
A külső szélén még 5,2, aztán az első lyuksornál keletkezett U alakú horony közepénél kb. 4,9-4,95, majd a majd a két lyuksor között van egy kis hegycsúcs, aminek a teteje 5,00 körüli, aztán ismét csökken, de 4,8 alá nem megy. Szóval a felülete elégé dimbes-dombos. A belső fele viszonylag sík, ott a betét is sokkal kevésbé kopott.
Mondamnám, hogy telefonon kell érdeklődni, de mint kiderült, hiába is telefonáltam, feleslegesen mentem, bár úgyis volt arrafelé dolgom.
Akkor rendben minden örülök neki
Sikeres próbálkozást kívánok ha valami közérdekűt sikerül összehozni azért szóljál
Üdv: Pörge
Köszi.
Nem kell rosszra gondolni. Kiserletezgetni kivannek par dologgal, ahhoz kene olcso donor.
Üdv
Istvan
Próbáld meg a Kakasd-i bontót www.twinmotor.hu +36-20-9629446.
Nagy a baj mi kellene?
Üdv: Pörge