Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Áh, nem vagyok én Mazo Pista.
Szétszedtem darabokra. Még könnyebb volt, mint annó a Banditánál, mert itt külön ki lehet venni a könyököket a gyűjtőből, nincs egybe hegesztve. A gyűjtő nagyon durván rozsdás volt, a könyökök nem voltak vészesek, mert azokat a helyén is lehetett pucolgatni.
A kipuffot ott a helyén csináltad meg ilyenre?
Szerintem nem lézervágott, hanem nyomott. A legszélén (a "hullám" tetején) esztergálási nyom látszik. Teljesen egyenes, a szélén nézve sugárirányban 6 századot üt, tengelyirányban 29-et. Ez utóbbin vsz. lehetne segíteni, ha fellazítanám a csavarokat, és mozdítanék, vagy koccintanék rajta, de szerintem felesleges, nem olyan sok az, és abban az irányban egyébként sem kellene vizsgálni a szervizkönyv szerint.
A köszörülési nyomok körkörösek.
Leze rvagott a tarcsa? (viccen kivül) Tudsz egy fasza közeli csinalni a vagott reszröl? Furatbelsö, vagy külsö kontur. Meg milyen a felület megmunkalasi iranya ahol a betetek rafognak?

A kipuert nagyon irigykedem! De könnyü neked, rozsdamentes , annyit polirozod mig ki nem lyukad. Nekem most meg kapott az pofajara egy kis sozott utat, a leömlök is ocsmanyak, a szenacel kezeletlen gyüjtü meg hanyinger ahogy kinez mar... Lehet telen egetek ra egy kis olajat, mert egy ket ev azt atrohad...mar is is ciripel benne valami tücsök csapat...

Azert egy kicsit mas,neked a közepe maradt el , nekem viszont az oldala, mintaha lepalyaztam volna... De ha nem kenem neki rendesen, akkor nem tudom tartani a tempot ketszemellyel a szolo SV 1000-res mögött!
A kipu is kifényesedett a hétvégén.
Mindjárt fel is raktuk, na persze ilyen segítséggel könnyen ment.
Ma jött a futár, és meghozta az EBC együttes legújabb (Precision Brake Rotor című) nagylemezét.
Köszi István,ez jólesett (mármint a telós link). Akkor nekem valszeg szerencsém volt a bontóval.Evvan.
Amúgy csini az úszógumi.......
Mer az a sok kilowatt meg nyútonméter ugye.......
Nekem meg a "jugóknál".
Kakasdiak nem akartak bizniszt. Nincs . ennyi volt a valasz...
A gumi miatt ne sirankozz erre valo... es örülj neki hogy maradt valami. En 300km alatt egyik naprol a masikra gyalultam le a hatso oldalat 3 mm-röl 1-re a franciaknal Igy ott at kellett gumiztatnom ...na az fajt.
Mindent amit tudunk a hatso rugastagrol :
http://www.gsx1400.hu/index.ph...
Üdv Pörge! Köszi a tanácsot,amint lehet postára dobjuk a motyót.A visszaút véglegesítette a szándékomat.1160 kilométeren tartottam 5 pihit.Ja igen.Tudom a moci nem pályára való,de nekem mucáj volt azon jönni.Szóval a fogyi érdekes volt,mert odafele is 6 alatt volt (szigoruan betartva a tempólimitet),visszafele ötfél jött ki.Najó,kint városban berántotta a tizet is a drága.
Üdv István. Szólóban voltam.Svájcig csak egy topcase,egy tanktatyó és egy lepókozott hátizsák volt velem.Tudniillik ott dolgozom.A Grimsel Pass meghódításakor csak tanktatyó volt,mert alig 200 kilométer.Komolyan ment a gép fent,nem forgattam,bár én nem vagyok kanyarvadász,de isteni élmény volt.Jó volt a felfelé kigyorsításokkor odapiszkálni a Ducatis olaszoknak Mivel öregurasan nyomom (ezt mondta a szerelő haverom) ezért ezt a gépet a jóég is nekem teremtette.Indulás előtt olaj,szűrő,fojtószelep szinkron,visszaérve csak olajcsere,ja és maradt vagy 1000 kilométer a hátsó gumiban .Visszaolvasva láttam,hogy a kakasdi bontót beszéltétek.Volt már vele szerencsém,vannak a paripához cuccai,több is,DE előre kell egyeztetni,mert sokat jár ki.Telefon vagy mail,és akkor lehet menni.Nekem műszerfal ügyben segített.Jó arc.Viszont nekem is lenne kérdésem.Hátsó teló néha könnyez.Nem volt balesetes a gép ez tuti.A cimbi azt mondta,becsiphetett valamit a karmantyú.Tudtommal nem lehet javítani,de ha más tapasztalat van jó lenne hallani,mert a gyári az egy vagyon.Előre is köszi.Csaba
Szoloban voltal, vagy utassal csomagokkal?
En iden nem nagyon voltam elteve a 1400-el. Nehezen talata magat otthon a Francia alpokban, es nem lött ki olyan fickosan mint azt vartam volna.
Csak a hosszu elnyujtott kanyaru temposabb reszeken erezte jol magat, iden meg nem ezek valasztotuk...
Szia Tsaba007!

Javaslom, hogy a szezon vége előtt vedd fel a kapcsolatot a somotoval mert amint észbe kapnak a többiek fullos lesz és amúgy is kell idő a munkához még ha nem állsz sorba akkor is.
A menete a következő: telefonos egyeztetés, kitaláljátok közösen milyen formát esetleg díszítést akarsz rá tetetni.
Ezt követően akár postán elküldöd az ülésedet és utalod az előleget. Ha zseléset akarsz annak az anyagát USA ból hozatják időben plusz kb. három hét de megéri az enyém is ilyen.
Majd ha kész utánvétel vissza postázzák korrekten a címedre.
Tervezés, kivitelezés, ügyintézés, felesleges utazgatás nélkül megéri minél előbb vedd fel a kapcsolatot velük.
Ha kell adok mobil számot a Somogyi Gáborhoz közvetlen.
Szép guriga lehetett amit csináltál gratula és "pozitívan irigyellek".
Üdv: Pörge
Üdv egynégyesek.Rég jártam erre.Jelentem az első megbízhatósági teszt hibátlanul teljesítve Svájc oda-vissza,megfűszerezve Alpok lankáival,város-pálya.6500 kilométer hibamentesen.Még 2400 méter magasan is megvolt az erő Pörge mester,sajna az itthon töltött idő rövidsége miatt nem tudtam az ülés projektet elkezdeni,de ami késik,nem múlik.
Még lehet, hogy ma ide is ér?


Már így is elég sokat buzerálom az asszony szerint,
Legutóbb a láncolajzót kellett megpiszkálni, mert nem olajzott. Már ki tudja mióta. Csak azt néztem, hogy a tartályból fogy, meg néha 1-1 csepp olaj a láncdekli alatt. aztán a legutóbbi mosáskor mentem a szokásos "szárítókört" (5-10 km nagygázzal a 6-oson) crossmódban, és hazaérve nézem, hogy nem fasza, mert nem érzem az olajat a láncon. Azt hittem levegős lett, mert eléggé kifogyott a tartály, mikor utána töltöttem. Nosza légtelenítés, tesztüzemmódban pumpálás, de még mindig nem olajos, ellenben a dikliből folyik az olaj. Na akkor levettem, és kiderült, hogy az utolsó szakasz cső (tygon) frankón megpuhult a melegtől/olajtól, és lecsúszott az olajzófej csatlakozójáról, azaz valahol a lánckerék mellé nyomta az olajat egy ideje. Azonkívűl az egyik (belső) tű ki volt lazulva, félig kitekeredett az olajzófejből. Még szerencse, hogy nem hagytam el.
Kicseréltem a csövet, most sima PVC-re, remélem bírni fogja, és a cső végét "rábilincseltem" a csonkra, egy 6-os rugós alátét lett a bilincs, és tűket meg beragasztottam nagyszilárdságú menetrögzítővel (Loctite 601).
Lehet gyakrabban kéne nézni.

Az AP nekem elöl bevált, legalábbis jobban fog a fék, mint eddig, kíváncsi leszek, hogy hátul lesz-e változás. Biztosan jobb lesz, főleg az új (sík ) tárcsával.
Megerdemli az a motor! Amugy meg tessek többet "buzizni" az a gepet. En ha komolyabban megkinalom turakon, utana, mar csak kivancsisagbol is megtapizom a gumit, lancot, tarcsakat, beteteket, mar a baratoket is szemügyre veszem, es szolok ha valahol elteres fedezhetö fel...A törölgetes inkabb arra öszpontosul, hogy lassam az alkatreszeket milyen allapotban vannak...
Ma en is vettem beteteket hatra. Zöldi jo arat mondott az AP -re, de HQ-st (POLOMOTORRAD.DE) akartam, mert eddig bejött nekem. De pöttyet dragabb vol mint az AP. Viszont mikor ma bementem közöltek hogy a heten a termekek az AFA-val olcsobbak, igy 30 euro helyett 25-er hoztam el, ami viszont mar arban is kedvezöbb lett. Ölöm e bodottááág!
Gratula
No, kiderült, hogy az EBC hátsó féktárcsa vastagsága 5,3 mm, úgyhogy vettem egyet (a német ebay-en)