Gyári új, végül az aquaman szerezte be. Gyárilag feketére van fényezve (nem nyers fekete), úgyhogy marad fekete, pont mint a motorom. Direkt ilyet kértem, hogy a fényezéssel ne kelljen bajlódni. Na meg nincs is nagy választék. Fekete, vagy karbon (ez utóbbi még drágább lett volna).
Gyerekek akit érdekel elkezdtünk agyalogni az ŐSZI találkozó helyén és idején.
Vannak elképzelések az esetleges programra is.
Legyetek szívesek a www.gsx1400.hu oldalon megtekinteni és érdemben nyilatkozni róla.
Köszönöm: Pörge
Megnéztem az oldalt,na ilyen kell nekem.A tiéd is jól néz ki.
Tiszaújváros-Zurich-Winterthur útvonalon,a vége felé már 100 kilométerenként meg kellett álnom.A moci tökéletes,csak a sámli nem .De ez a testreszabott szivacsos-zselés variáció kényelmes lehet.
Köszi a linket.
Szia!
Igen a gyári egy kicsit stenderd olyan mindenkinek legyen jó....
Nekem egy kicsit át lett faragva nem csak külsőre, belsőre is.
Természetesen a saját alkatra csinálják (nekem kényszer is volt mert nem csak a kényelem miatt kellett átalakítani).
Ha érdekel a www.somotokarpit.hu oldalon láthatod a többit is aki nekem csinálta.
Üdv: Pörge
Igen,a kerekek polirozva vannak,szerencsém van a vassal,mert ismerem a volt tulajt.Vigyázott rá mint a szeme fényére.Nekem csak meg kell becsülni,és karbantartani.Túlvagyunk már háromezer kilométeren,nem csalódtam.Na jó,az ülés kicsit nyom 500 kilométeres túra után,de ez lehet egyedi dolog.
Most volt alkalmam részletesen megnézni a vasadat.
Végre egy fekete a látótérben és mivel kitudtam nagyítani látom a kerekek polírozottak, jól néz ki gratula!
Üdv: Pörge
Egészen biztos vagyok benne nem fogsz csalódni ebben a vasban.
Szerintem jól választottál nyugodtan csatlakozz és ne csak olvass hanem írj is netalán jussál el találkozókra és nézelődj a www.gsx1400.hu oldalon is ha van kedved.
Ja ott regisztrálni kell és akkor férsz hozzá mindenhez.
Üdv: Pörge
33000 után csapágycsere.....hmm. indokolt egy váltójavitásnál?
A főnököm egynégyese már futott 48ezret,és még a szelephézag sem volt elmenve.Na jó,a kötelező dolgok ki lettek dobva,de nem a csapágysor
Köszi szépen,a kedv megvan.Hatszázas endúróról ültem át,Ez a villanymozdony érzés,ez valami csúcs.Nem vagyok kis darab,és pont ez volt a mérvadó.Megpakolva,ketten,kényelmesen csöndben,bárhová.Nem kell visszapakolni,pörgetni.Nem vagyok kanyarvadász,nem szeretem szénné pörgetni,ezt a mocit nekem találták ki.
ADATLAP
Vételár: 1.150.000 Ft
Ár (EUR): 4.346 EUR
Évjárat: 2004/6
Okmányok jellege: Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: 2013/6
Futott km: 32.300 km
Kivitel: Túra
Állapot: Megkímélt
Üzemanyag: Benzin
Munkaütem: 4
Hengerűrtartalom: 1402 cm³
Hengerek száma: 4
Teljesítmény: 78 kW, 106 LE
Szállítható szem. száma: 2 fő
Szín: Piros
Saját tömeg: 228 kg
FELSZERELTSÉG
Bukócső / bukógomba, fordulatszámmérő, középsztender, motoros szélvédő, oldaltáska, önindító, sport kipufogó, sport légszűrő, tank táska, tárcsafék (első/hátsó).
LEÍRÁS
Egy éve vásároltam a motort teljesen üzemképesen egy kis problémával ugrott a második sebesség. Ezért a múlt hónapban szét lett szedve, persze ahogy az lenni szokott nem csak a második sebességet kelett cserélni! AMI ÚJ: AZ ÖSSZES FŐTENGELY ÉS HAJTÓKAR CSAPÁGY, MÁSODIK ÉS HATODIK SEBESSÉG FOGASKEREKEI, LÉPTETŐVILLA, TÖMÍTÉSEK, OLAJ, OLAJSZŰRŐ, LÉGSZŰRŐ, GYERTYÁK (296000Ft-ba került)! Minden alkatrész eredeti SUZUKI! Friss műszaki! Adom vele a tanktáskát, nyeregtáskát, 2db martin titán dobot! Az ár irányár!
Úgy nézem csereérett.
Tetszetős XD Valahonnan ismerősnek tűnik
Gyári új boltból származik?
A műanyag marad ilyen vagy festeted?
Üdv: Pörge
Megjött a hátsó sárvédőm.
Az árát inkább meg sem mondom.
Gyerekek akit érdekel elkezdtünk agyalogni az ŐSZI találkozó helyén és idején.
Vannak elképzelések az esetleges programra is.
Legyetek szívesek a www.gsx1400.hu oldalon megtekinteni és érdemben nyilatkozni róla.
Köszönöm: Pörge
Nincs mit szívesen örülök ha segíteni tudtam.
Pörge
Tiszaújváros-Zurich-Winterthur útvonalon,a vége felé már 100 kilométerenként meg kellett álnom.A moci tökéletes,csak a sámli nem .De ez a testreszabott szivacsos-zselés variáció kényelmes lehet.
Köszi a linket.
Igen,megnézem mert kell.
Igen a gyári egy kicsit stenderd olyan mindenkinek legyen jó....
Nekem egy kicsit át lett faragva nem csak külsőre, belsőre is.
Természetesen a saját alkatra csinálják (nekem kényszer is volt mert nem csak a kényelem miatt kellett átalakítani).
Ha érdekel a www.somotokarpit.hu oldalon láthatod a többit is aki nekem csinálta.
Üdv: Pörge
Adatlapod töltsd ki, képek is jöhetnek, talin megjelenni. Amúgy meg boldog névnapot.
Emailben küldtem fényképeket meg egy pár gondolatot kérdésekkel.
Üdv: Pörge
Most volt alkalmam részletesen megnézni a vasadat.
Végre egy fekete a látótérben és mivel kitudtam nagyítani látom a kerekek polírozottak, jól néz ki gratula!
Üdv: Pörge
Egészen biztos vagyok benne nem fogsz csalódni ebben a vasban.
Szerintem jól választottál nyugodtan csatlakozz és ne csak olvass hanem írj is netalán jussál el találkozókra és nézelődj a www.gsx1400.hu oldalon is ha van kedved.
Ja ott regisztrálni kell és akkor férsz hozzá mindenhez.
Üdv: Pörge
A főnököm egynégyese már futott 48ezret,és még a szelephézag sem volt elmenve.Na jó,a kötelező dolgok ki lettek dobva,de nem a csapágysor
A használt autón találtam!
Első gazdája nem lehetett valami gondos gyerek!
Vételár: 1.150.000 Ft
Ár (EUR): 4.346 EUR
Évjárat: 2004/6
Okmányok jellege: Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: 2013/6
Futott km: 32.300 km
Kivitel: Túra
Állapot: Megkímélt
Üzemanyag: Benzin
Munkaütem: 4
Hengerűrtartalom: 1402 cm³
Hengerek száma: 4
Teljesítmény: 78 kW, 106 LE
Szállítható szem. száma: 2 fő
Szín: Piros
Saját tömeg: 228 kg
FELSZERELTSÉG
Bukócső / bukógomba, fordulatszámmérő, középsztender, motoros szélvédő, oldaltáska, önindító, sport kipufogó, sport légszűrő, tank táska, tárcsafék (első/hátsó).
LEÍRÁS
Egy éve vásároltam a motort teljesen üzemképesen egy kis problémával ugrott a második sebesség. Ezért a múlt hónapban szét lett szedve, persze ahogy az lenni szokott nem csak a második sebességet kelett cserélni! AMI ÚJ: AZ ÖSSZES FŐTENGELY ÉS HAJTÓKAR CSAPÁGY, MÁSODIK ÉS HATODIK SEBESSÉG FOGASKEREKEI, LÉPTETŐVILLA, TÖMÍTÉSEK, OLAJ, OLAJSZŰRŐ, LÉGSZŰRŐ, GYERTYÁK (296000Ft-ba került)! Minden alkatrész eredeti SUZUKI! Friss műszaki! Adom vele a tanktáskát, nyeregtáskát, 2db martin titán dobot! Az ár irányár!