A Vágó Pistánál volt egy kérdezz felelek műsor ott nem sértődött senki sem ha nem tudott esetleg valamit. De ott nem is parasztozták egymást LEGFŐKÉPPEN ÚGY ,hogy személyesen egy alkalommal sem találkoztak..................
Nem szerepem és nem is akarok békítőbíró lenni de lehet ezt nem kellene senkinek, nekem ez a véleményem.
Üdv mindenkinek : Pörge
A miért? Tudatlanságomért? Te kicsit el vagy tévedve! Beszélgethetünk így is.....
Először is csak érdeklődtem, másodszor egyik kérdésemre sem válaszoltál!? Csak lököd itt a vidéki, vakítós reklám dumádat hogy így full gas meg úgy. Tudod mit? Leszarom a motorodat, beszélgessen más veled. Szerintem nem így kellett volna válaszolnod, igazi paraszt gyerek vagy! Ja, tanulj meg helyesen írni kétixi!
Holgersson
Ja, látszik is az eredmény, jól szét van égve a leömlő
Ez biztosan tök jó szegény motornak (persze sokan lesznek, akik majd jól elmagyarázzák, hogy az igazából semmi kárt nem okoz...)
Mi a rossebnek az egekbe tuningolni egy ilyen bivaly erős gépet?
Én egy PC-t rakattam bele, a fogyasztás miatt, és hogy az alacsonyabb fordulat tartományban is szépen dolgozzon a motor. Semmi más nem lett cserélve. Sem a légszűrő, sem a kipufogó. Sőt, hogy őszinte legyek, ha ingyen kapnék rá egy sport rendzert, akkor sem cserélném le ezt a két gyönyörű kéményt!
Így lett 116,6 LE és 138,6 NM. Ez számomra bőven több mint elég. Minek ennél több?
Szia holgi nem haragszom a tudatlanságodért nem én találtam ki és nem a bodis bácsiék mondták full-gázban állitották és mérték meg itt balatonbogláron egyszer gyere el és megnézheted magyarország legnagyobb motorszalonját itt is szokták fellkésziteni full-gas motorjait versenyre GP-re profi csapat van itt és higy a szemednek és akkor nem lesszel hitetlen üdv norbert
Ez csak kipufogó tuning? Ettől lett xxx LE és xxxNM nyomatéka?
Kicsit furcsa..... Ezt ki mondta neked, hogy ennyit tud a géped? Bódis bácsiék? Ne érts félre, nem piszkálni akarlak, de ez enyhén szólva hihetetlen, hogy egy rendszer rádob a gyári értékre ilyen mértékben!? Környezetvédelmi tiltás ki van véve? Power commander van benne, amit pl. AGO tesz és állít be neked padon? A biztonságról nem is beszélve, ha már "megyen" a kicsike, nem látok fém fékcsöveket, hogy meg is álljon a vad jószág.......
Szerintem max 5 LE-t dobott ez a rendszer (ha csak az van rajta) és kb. ugyanennyit nyomatékban is, de ez az én véleményem. Remélem nem "haragszol" az észrevételeim miatt.
Hello!
Itt vannak meresi eredmenyek. Nem tudom hogy tudtam lebeszelni. Nyilvan az ar meghatarozo volt,mert 15000-ert szoba sem allnak veled, de bellitasi felbontasban oriasi külöbseg van a ket dolog között.
Es az hogy mennyi teljes gazon a max teljesitmenyem kevesbe erdekel,mert max itt a nemeteknel nyitom ki az autopalyan, de fontos inkabb hogy mit müvel a motor kis gazallasokon es közepes fordulatszamtartomanyokban, ahol valoban hasznalod.
sziasztok nem kell valakinek alkatrésznek 1 gsx 400? am megy de átvan alakittva és sztem igy jobban el tom adni de csak 1 ben eladó 65 ért akinek kell vigye!
Szia István megkérdeztem neked nem adhatja oda programot 15000ért állitja be bármilyen tuningot a méröpadon...te motorod power commanderrel mekorra lett a teljesitménye? engem lebeszéltek az elektronikárol..üdv norbert.
Felreerted. Nekem Power Commanderrel van kompenzalva a befecskendezes-fekpadon allitva (2008 febr). Csak megvettem a gyarival kompatibilis "bevatkazo elekrtonikat" igy en is tudom modositani a suzukik ECU-jat ha arra kerülne sor. Tudom fekpad nelkül kevesbe tökeletesn az eredmeny, de üvegtestü gyertyaval is bele latok az egesterbe, es monitorozni tudom valamelyest a befecskendezest. Bar ez a gyertya inkabb a karbisokhoz jo...de igaz injektorosoknal sem haszontalan...
Szia István nekem nincs programom mérö padon állitották be gondolom gyári programmal dolgoznak full-gásba tiedét is behangolják de megkérdezem neked mennyire szupertitkos joban vagyok velük oda adják-e programot de igazábol pad nélkül nem tudod beállitani tökéletesre látni kell neki a nyomaték görbéjét de ugyis megyek ki hozzájuk és beszélek Bukovics Tamással ö csinálja beállitásokat....
Akkor nem csak nekem van zenész fülem
A láncom állapotát pont a Szlovák találkozón néztük és az (2XI neki ez a szakmája) volt a vélemény, hogy teljesen rendben van még.
De most megyek és megjáratom ahogyan István leírta és próbálok kizárni mindent amit csak lehet majd meglátom mi sül ki belőle.
A fém nemesítő nem rossz ötletnek majd meglátom ..........
Köszönöm és üdv mindenkinek : Pörge
Most találtam ezt a fórumot,szeretnék csatlakozni.
"Az én bátyám,megveri a te bátyádat!"
Nem szerepem és nem is akarok békítőbíró lenni de lehet ezt nem kellene senkinek, nekem ez a véleményem.
Üdv mindenkinek : Pörge
Először is csak érdeklődtem, másodszor egyik kérdésemre sem válaszoltál!? Csak lököd itt a vidéki, vakítós reklám dumádat hogy így full gas meg úgy. Tudod mit? Leszarom a motorodat, beszélgessen más veled. Szerintem nem így kellett volna válaszolnod, igazi paraszt gyerek vagy! Ja, tanulj meg helyesen írni kétixi!
Holgersson
Ez biztosan tök jó szegény motornak (persze sokan lesznek, akik majd jól elmagyarázzák, hogy az igazából semmi kárt nem okoz...)
Mi a rossebnek az egekbe tuningolni egy ilyen bivaly erős gépet?
Én egy PC-t rakattam bele, a fogyasztás miatt, és hogy az alacsonyabb fordulat tartományban is szépen dolgozzon a motor. Semmi más nem lett cserélve. Sem a légszűrő, sem a kipufogó. Sőt, hogy őszinte legyek, ha ingyen kapnék rá egy sport rendzert, akkor sem cserélném le ezt a két gyönyörű kéményt!
Így lett 116,6 LE és 138,6 NM. Ez számomra bőven több mint elég. Minek ennél több?
Kicsit furcsa..... Ezt ki mondta neked, hogy ennyit tud a géped? Bódis bácsiék? Ne érts félre, nem piszkálni akarlak, de ez enyhén szólva hihetetlen, hogy egy rendszer rádob a gyári értékre ilyen mértékben!? Környezetvédelmi tiltás ki van véve? Power commander van benne, amit pl. AGO tesz és állít be neked padon? A biztonságról nem is beszélve, ha már "megyen" a kicsike, nem látok fém fékcsöveket, hogy meg is álljon a vad jószág.......
Szerintem max 5 LE-t dobott ez a rendszer (ha csak az van rajta) és kb. ugyanennyit nyomatékban is, de ez az én véleményem. Remélem nem "haragszol" az észrevételeim miatt.
Holgi
Olvasom amit írtál...... 131LE és 145 NM a paripa? Nem rossz. A Bodis rendszer hozománya vagy még máshoz is hozzá lett nyúlva? Érdekelne.......
Holgi
Itt vannak meresi eredmenyek. Nem tudom hogy tudtam lebeszelni. Nyilvan az ar meghatarozo volt,mert 15000-ert szoba sem allnak veled, de bellitasi felbontasban oriasi külöbseg van a ket dolog között.
http://www.agomotors.hu/websho...
Es az hogy mennyi teljes gazon a max teljesitmenyem kevesbe erdekel,mert max itt a nemeteknel nyitom ki az autopalyan, de fontos inkabb hogy mit müvel a motor kis gazallasokon es közepes fordulatszamtartomanyokban, ahol valoban hasznalod.
Felreerted. Nekem Power Commanderrel van kompenzalva a befecskendezes-fekpadon allitva (2008 febr). Csak megvettem a gyarival kompatibilis "bevatkazo elekrtonikat" igy en is tudom modositani a suzukik ECU-jat ha arra kerülne sor. Tudom fekpad nelkül kevesbe tökeletesn az eredmeny, de üvegtestü gyertyaval is bele latok az egesterbe, es monitorozni tudom valamelyest a befecskendezest. Bar ez a gyertya inkabb a karbisokhoz jo...de igaz injektorosoknal sem haszontalan...
Üdv
Istvan
Köszi elöre is .
Üdv
Istvan
Akkor nem csak nekem van zenész fülem
A láncom állapotát pont a Szlovák találkozón néztük és az (2XI neki ez a szakmája) volt a vélemény, hogy teljesen rendben van még.
De most megyek és megjáratom ahogyan István leírta és próbálok kizárni mindent amit csak lehet majd meglátom mi sül ki belőle.
A fém nemesítő nem rossz ötletnek majd meglátom ..........
Köszönöm és üdv mindenkinek : Pörge