Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Személy szerint engem csak a hangja érdekel. A gyári Le. Nm. bőven elég.
Szia!
Engem nagyon érdekelne,hogy a hűtőtakaró mien anyagból készült!?
Tetszik a megoldás!
Igazábol meg kéne méretni jobb let-e minden tartományba én is kisérleteztem csináltam kettöt azttán nem lett tökéletes végül vettemrá Bodis redszert igy most 131le 145nm ad le..
Hűha elírtam 'Rosejblee'
Rosejbli művész urat dícséri. Ja gyáriból, nekem is tetszik.
Gyáriból faragtuk,a fojtások,a katalizátor benne maradt,a hangtompítókt berheltük ki
Pedig nem kéne
A kipufogo a gyáribol let csinálva? jol nézki..
Itt elég sok motort szednek szét Bbogláron láttam olyant ami nem ment 3000km és széthullott gsx-r ujonnan de it készitik fell GP-re a gépeket
Akkor használd egészséggel Meg a motor is
Sziasztok! Rosi ma feltettem a kipuffogót, nekem kurvára tetszik a hangja.
Szerintem az mindenképpen a motor végét jelentené ha "szakszervízben" szednének szét bármilyen motort
Sziasztok én azért választottam gsx1400-est mert nem szettek szét még ilyen blokot a nagy fullgasba-bogláron ez csak jot jelent és találkoztam ami 90000 fölött járt hiba mentessen elnyühetetlen motornak tartom üdv midenkinek jo gurulást..
Szia Rosi! Akkor nagy tisztelettel megköszönöm. Valamelyik du. ha jó idő lesz egyeztetünk és átgurulok a sassal.
Szia 2xi! Köszi.
Beszélgessünk,arra mindig van idő Azzal a kipufogóval seemi helyzet nincs én csináltam magamnak csak nem voltam megelégedve a végeredménnyel aztán ott kallódott a garázsban.Ha akarod felhasználod,a nem tetszik akkor lökd ki.
Szia gádoros a szelep ugy verödikbe azért megy el a hézag nagyobb hézag jobb neki mert a hőtágulás is szükiti 0.10 alá ne essen suzuki szelep nagyon jol birja inkább a sportmotoroknál ég el 10000 fölötti pörgésnél..
Rosi! A telóolajcsrét még nem ejtettem meg. Nem "mertem" nekiállni. Még egy kicsit majd beszéljünk róla. Azzal a kipufogóval akkor mi a helyzet amit odaadtál?
Köszi, de mostmár 6000Km-et csak kibír, mert most biztos nem fogom mégegyszer szétszedni.
Épp ez az amit mindenki csak sejt ha csak nem mért még 0km-es blokkon hézagot. Amúgy a feltételezés valóban az, hogy gyárilag középértéken van és ha lehet arra kell törekedni az állításnál, de jó az ha még a határ közelében van. Épp azt mondtam lejjebb, hogy ha normális használatban kopik akkor nő a hézag, csökkenni akkor szokott ha sokszor van tiltás közelében és beverődik a szelep........vagy ha rosszul mérték...
Akkor nekem ez az egész szelep sztori magas. Ha a "gyári" érték 0.15 akkor hogy lesz belőle 0.12-0.13 ha kopik, és ha 0.10 a tűrés a 0.12-0.13 miért nem jó? Vagy a gyárból 0.10 illetve 0.20-al jön ki?
A 0.13 ba is belenyulnék, a többi az jó szerintem.
Abba a 0.12 be bele kéne nyulni az kezd veszélyes lenni.
0.15-016 jobb lenne.
Ja, és köszi a választ Tsanyi.
Sziasztok! Ma mentem egy pici kört. Fasza lett minden. Úgylátszik nem rontottam el semmit.