Igazábol meg kéne méretni jobb let-e minden tartományba én is kisérleteztem csináltam kettöt azttán nem lett tökéletes végül vettemrá Bodis redszert igy most 131le 145nm ad le..
Sziasztok én azért választottam gsx1400-est mert nem szettek szét még ilyen blokot a nagy fullgasba-bogláron ez csak jot jelent és találkoztam ami 90000 fölött járt hiba mentessen elnyühetetlen motornak tartom üdv midenkinek jo gurulást..
Beszélgessünk,arra mindig van idő Azzal a kipufogóval seemi helyzet nincs én csináltam magamnak csak nem voltam megelégedve a végeredménnyel aztán ott kallódott a garázsban.Ha akarod felhasználod,a nem tetszik akkor lökd ki.
Szia gádoros a szelep ugy verödikbe azért megy el a hézag nagyobb hézag jobb neki mert a hőtágulás is szükiti 0.10 alá ne essen suzuki szelep nagyon jol birja inkább a sportmotoroknál ég el 10000 fölötti pörgésnél..
Rosi! A telóolajcsrét még nem ejtettem meg. Nem "mertem" nekiállni. Még egy kicsit majd beszéljünk róla. Azzal a kipufogóval akkor mi a helyzet amit odaadtál?
Épp ez az amit mindenki csak sejt ha csak nem mért még 0km-es blokkon hézagot. Amúgy a feltételezés valóban az, hogy gyárilag középértéken van és ha lehet arra kell törekedni az állításnál, de jó az ha még a határ közelében van. Épp azt mondtam lejjebb, hogy ha normális használatban kopik akkor nő a hézag, csökkenni akkor szokott ha sokszor van tiltás közelében és beverődik a szelep........vagy ha rosszul mérték...
Akkor nekem ez az egész szelep sztori magas. Ha a "gyári" érték 0.15 akkor hogy lesz belőle 0.12-0.13 ha kopik, és ha 0.10 a tűrés a 0.12-0.13 miért nem jó? Vagy a gyárból 0.10 illetve 0.20-al jön ki?
Engem nagyon érdekelne,hogy a hűtőtakaró mien anyagból készült!?
Tetszik a megoldás!
0.15-016 jobb lenne.