Sziasztok!
Van egy Gsx 550 em és valamiért a 2. henger nem megy, mi lehet az oka? és nem pörög fel a motor se és néha visszadolgozza a bengát a légszűrőbe. Tud valaki segíteni mi lehet a baj?
Egyszer egy csóka be akarta bizonyítani, hogy az ellenkormányzás egy baromság, a motor arra fordul, amerre a kormányt fordítod. Mondtam neki, állon be a felezőre és próbálja ki 80-nál. De kamerát tegyen fel mindenképp
Akkor is ellenkormányzol, ha úgy gondolod, hogy nem... Csak ekkor tudat alatt csinálod. Ha ezt a módszert tudatosan alkalmazod, akkor a tanulási fázisban sokkal lassabb leszel, viszont miután megtanultad alkalmazni, sokkal jobban, gyorsabban, de mégis biztonságosan fogsz tudni menni. (Ja, és csak közúton motorozok) Engem ez a technika mentett meg egy totálkártól, és lett belőle egy kisebb csúszás, mikor Szlovákiában kijött elém egy részeg sofőr féktávon belül. Tudom ajánlani "A motorozás mesterfokon" című könyvet, abban ez az egyik fő téma. Be lehet szerezni itt-ott a neten akár "jóárasítva" is...
Én ellenkormányzás alatt azt az apró gyors kormánymozdulatot értem, amivel kimozdítják egyensúlyi helyzetéből a motort, és az az ellenkező oldalra billen be. Egyszer mutatták, kipróbáltam, működött, de szerintem nem közútra találták ki. Ettől függetlenül mindenki úgy motorozik, ahogy kényelmesnek érzi .
jut eszembe, egy alkalmas időpontra szervezhetnénk egy kis pályás örömmotorozást is a nagy vasakkal. Mondjuk Kakucson, v Kecskeméten. Ez tul képpen csak egy fél napot vesz igénybe.
Vélemények?
A szerelőm ma vette észre,hogy a légszűrő házról le van csúszva a kartercső! (nem nálam csúszott le )
A10w40-es motul ki lessz baszva belőle mert olyan mint a híg fos!
Már én is tervezem egy ideje, hogy a motor színével egy kicsit jobban összhangba hozom a plexit.
Kipróbáltam, ha kb 8 cm-el magasabb lenne, már jelentős mértékben csillapítaná a szélzajt is. A jövő héten benézek a Szatunához, hátha tudnak rá valami megoldást.
Szia!
Kipróbálom a másik módszert. A plexinek tényleg elég nagy a zaja. Most épp le van szedve hogy lefújassam, de kipróbálom nélküle is. Bár most semmi időm a motorra.
Hello,
úgy vettem ki a szavaidból, hogy te a "sportmotoros" technikát alkalmazod, kanyarban dőlsz a motorral együtt, így tulajdonképpen te húzod le a motort az ívre. Ennek az a hátránya, hogy nehezebb korrigálni, ha kell. A tréningeken úgy oktatják, hogy a felsőtested tulajdonképpen mindig szinte függőleges marad, és a kanyarodás közben eltolod magadtól a motort oldalra. Az ellenkormányzással indítás szerintem nagyobb rutint igényel, és inkább pályára való technika.
más
kíváncsi leszek majd, ha mész egyhuzamban néhány száz km.-t a motorral, mennyire fárasztó a givi plexi keltette menetzaj. Én éppen már minden fajta füldugókkal kísérletezem, mert hosszú távon nagyon sokat kivesz az emberből ez a jelenség.
Sziasztok!
Földi, arra gondolsz amikor pl. jobbra döntök akkor picit balra ellenkormány és jobban ledől? Egyébként a méreteihez képest tényleg elég kezes jószág.
Méreteihez képest valóban kitűnően viselkedik a kanyarokban . Próbáld meg a vezetéstechnikai tréningeken is oktatott eltolásos technikát, ehhez a géphez pont ideális. Én alig ütöm meg a 70 kilót, de így biztonságosan uralható a legtöbb szituációban a motor.
Sziasztok! Ma mentem először úgy igazán a motorral, igaz csak Dobogókő és vissza, de nagyon állat volt. Nagyon tetszik a motor
Pont ilyet szerettem volna. Kicsit szokatlan ahogy a kanyarokban le kell húzni de majd megszokom, vagy talán a 180-as gumival könyebb lesz.
Szevasz Czegle!
Te nem kapsz ilyeneket?
"Ez egy üzenet a következő oldalról: 'Suzuki GSX1400 Owners Club Hungary' Üzenet: 2010 Tavaszi GSX1400-as találkozó! 2010 május 8-9.-én Békés Dánfokon Suzuki GSX 1400-as találkozó lesz! A programok a fórumban kerülnek megvitatásra! Érkezés 2010 május 8.-án 10 órától! Szállásfoglalás egyénileg történik a következő telefonszámon: 06 30 / 488 02 74 Mindenkit szeretettel várunk! Motoros üdvözlettel: gsx1400.hu "
Van egy Gsx 550 em és valamiért a 2. henger nem megy, mi lehet az oka? és nem pörög fel a motor se és néha visszadolgozza a bengát a légszűrőbe. Tud valaki segíteni mi lehet a baj?
PI7QOo7129
Egyszer egy csóka be akarta bizonyítani, hogy az ellenkormányzás egy baromság, a motor arra fordul, amerre a kormányt fordítod. Mondtam neki, állon be a felezőre és próbálja ki 80-nál. De kamerát tegyen fel mindenképp
jut eszembe, egy alkalmas időpontra szervezhetnénk egy kis pályás örömmotorozást is a nagy vasakkal. Mondjuk Kakucson, v Kecskeméten. Ez tul képpen csak egy fél napot vesz igénybe.
Vélemények?
A10w40-es motul ki lessz baszva belőle mert olyan mint a híg fos!
Ha nem ellenkormányzol, hogy kanyarodsz be? Én 93 kg vagyok, a motorom is csak kicsit fordulékonyabb, de az sosem dőlne be ellenkormány nélkül.
Kipróbáltam, ha kb 8 cm-el magasabb lenne, már jelentős mértékben csillapítaná a szélzajt is. A jövő héten benézek a Szatunához, hátha tudnak rá valami megoldást.
Kipróbálom a másik módszert. A plexinek tényleg elég nagy a zaja. Most épp le van szedve hogy lefújassam, de kipróbálom nélküle is. Bár most semmi időm a motorra.
úgy vettem ki a szavaidból, hogy te a "sportmotoros" technikát alkalmazod, kanyarban dőlsz a motorral együtt, így tulajdonképpen te húzod le a motort az ívre. Ennek az a hátránya, hogy nehezebb korrigálni, ha kell. A tréningeken úgy oktatják, hogy a felsőtested tulajdonképpen mindig szinte függőleges marad, és a kanyarodás közben eltolod magadtól a motort oldalra. Az ellenkormányzással indítás szerintem nagyobb rutint igényel, és inkább pályára való technika.
más
kíváncsi leszek majd, ha mész egyhuzamban néhány száz km.-t a motorral, mennyire fárasztó a givi plexi keltette menetzaj. Én éppen már minden fajta füldugókkal kísérletezem, mert hosszú távon nagyon sokat kivesz az emberből ez a jelenség.
üdv:
Gábor
Földi, arra gondolsz amikor pl. jobbra döntök akkor picit balra ellenkormány és jobban ledől? Egyébként a méreteihez képest tényleg elég kezes jószág.
Pont ilyet szerettem volna. Kicsit szokatlan ahogy a kanyarokban le kell húzni de majd megszokom, vagy talán a 180-as gumival könyebb lesz.
Te nem kapsz ilyeneket?
"Ez egy üzenet a következő oldalról: 'Suzuki GSX1400 Owners Club Hungary' Üzenet: 2010 Tavaszi GSX1400-as találkozó! 2010 május 8-9.-én Békés Dánfokon Suzuki GSX 1400-as találkozó lesz! A programok a fórumban kerülnek megvitatásra! Érkezés 2010 május 8.-án 10 órától! Szállásfoglalás egyénileg történik a következő telefonszámon: 06 30 / 488 02 74 Mindenkit szeretettel várunk! Motoros üdvözlettel: gsx1400.hu "