Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Neem! Cak mindenki motorozik! :-)
Meghalt a buli!
Na,szájkaratésok bánhatjátok hogy nem voltatok ott,mindegy mi nem bántuk
Itt egész télen mjd kivert mindenkit a víz a motorozásért,most mikor tali lessz mindenki bujdokol?Mi ez szájkarate topik?
Én sajnos ezt most kihagyom, időhiány miatt. Sajnos a szeptemberi tali óta még ráülni sem volt időm.
Sziasztok!
Van egy Gsx 550 em és valamiért a 2. henger nem megy, mi lehet az oka? és nem pörög fel a motor se és néha visszadolgozza a bengát a légszűrőbe. Tud valaki segíteni mi lehet a baj?
Senki nem megy békésre,szonbaton?
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=3614&session_id=67VWF
PI7QOo7129

Egyszer egy csóka be akarta bizonyítani, hogy az ellenkormányzás egy baromság, a motor arra fordul, amerre a kormányt fordítod. Mondtam neki, állon be a felezőre és próbálja ki 80-nál. De kamerát tegyen fel mindenképp
Akkor is ellenkormányzol, ha úgy gondolod, hogy nem... Csak ekkor tudat alatt csinálod. Ha ezt a módszert tudatosan alkalmazod, akkor a tanulási fázisban sokkal lassabb leszel, viszont miután megtanultad alkalmazni, sokkal jobban, gyorsabban, de mégis biztonságosan fogsz tudni menni. (Ja, és csak közúton motorozok) Engem ez a technika mentett meg egy totálkártól, és lett belőle egy kisebb csúszás, mikor Szlovákiában kijött elém egy részeg sofőr féktávon belül. Tudom ajánlani "A motorozás mesterfokon" című könyvet, abban ez az egyik fő téma. Be lehet szerezni itt-ott a neten akár "jóárasítva" is...
Kakaucs jó hely. Beteszed 3 ba, aztán cirkálsz a lábtartón
Laci vezetett be engem is a 20w50-es motul varázsába :DDD. Azóta csak azt, télen-nyáron.
Én ellenkormányzás alatt azt az apró gyors kormánymozdulatot értem, amivel kimozdítják egyensúlyi helyzetéből a motort, és az az ellenkező oldalra billen be. Egyszer mutatták, kipróbáltam, működött, de szerintem nem közútra találták ki. Ettől függetlenül mindenki úgy motorozik, ahogy kényelmesnek érzi .

jut eszembe, egy alkalmas időpontra szervezhetnénk egy kis pályás örömmotorozást is a nagy vasakkal. Mondjuk Kakucson, v Kecskeméten. Ez tul képpen csak egy fél napot vesz igénybe.
Vélemények?
20w50 ásványit kap!
A szerelőm ma vette észre,hogy a légszűrő házról le van csúszva a kartercső! (nem nálam csúszott le )
A10w40-es motul ki lessz baszva belőle mert olyan mint a híg fos!
Egy olyan vario "csűrőkormányt" kéne rátenni, haveroknak sokat segített a tudbulencia leküzdésében.
"Az ellenkormányzással indítás szerintem nagyobb rutint igényel, és inkább pályára való technika."


Ha nem ellenkormányzol, hogy kanyarodsz be? Én 93 kg vagyok, a motorom is csak kicsit fordulékonyabb, de az sosem dőlne be ellenkormány nélkül.
Már én is tervezem egy ideje, hogy a motor színével egy kicsit jobban összhangba hozom a plexit.
Kipróbáltam, ha kb 8 cm-el magasabb lenne, már jelentős mértékben csillapítaná a szélzajt is. A jövő héten benézek a Szatunához, hátha tudnak rá valami megoldást.
Szia!
Kipróbálom a másik módszert. A plexinek tényleg elég nagy a zaja. Most épp le van szedve hogy lefújassam, de kipróbálom nélküle is. Bár most semmi időm a motorra.
Hello,
úgy vettem ki a szavaidból, hogy te a "sportmotoros" technikát alkalmazod, kanyarban dőlsz a motorral együtt, így tulajdonképpen te húzod le a motort az ívre. Ennek az a hátránya, hogy nehezebb korrigálni, ha kell. A tréningeken úgy oktatják, hogy a felsőtested tulajdonképpen mindig szinte függőleges marad, és a kanyarodás közben eltolod magadtól a motort oldalra. Az ellenkormányzással indítás szerintem nagyobb rutint igényel, és inkább pályára való technika.

más
kíváncsi leszek majd, ha mész egyhuzamban néhány száz km.-t a motorral, mennyire fárasztó a givi plexi keltette menetzaj. Én éppen már minden fajta füldugókkal kísérletezem, mert hosszú távon nagyon sokat kivesz az emberből ez a jelenség.

üdv:
Gábor
Sziasztok!
Földi, arra gondolsz amikor pl. jobbra döntök akkor picit balra ellenkormány és jobban ledől? Egyébként a méreteihez képest tényleg elég kezes jószág.
Méreteihez képest valóban kitűnően viselkedik a kanyarokban . Próbáld meg a vezetéstechnikai tréningeken is oktatott eltolásos technikát, ehhez a géphez pont ideális. Én alig ütöm meg a 70 kilót, de így biztonságosan uralható a legtöbb szituációban a motor.
Sziasztok! Ma mentem először úgy igazán a motorral, igaz csak Dobogókő és vissza, de nagyon állat volt. Nagyon tetszik a motor
Pont ilyet szerettem volna. Kicsit szokatlan ahogy a kanyarokban le kell húzni de majd megszokom, vagy talán a 180-as gumival könyebb lesz.
Szevasz Czegle!
Te nem kapsz ilyeneket?
"Ez egy üzenet a következő oldalról: 'Suzuki GSX1400 Owners Club Hungary' Üzenet: 2010 Tavaszi GSX1400-as találkozó! 2010 május 8-9.-én Békés Dánfokon Suzuki GSX 1400-as találkozó lesz! A programok a fórumban kerülnek megvitatásra! Érkezés 2010 május 8.-án 10 órától! Szállásfoglalás egyénileg történik a következő telefonszámon: 06 30 / 488 02 74 Mindenkit szeretettel várunk! Motoros üdvözlettel: gsx1400.hu "
Ha lehet,akkor vele mennék!