Sajna az ilyen jellegű tárcsaféket ért "sokk"-nál nem biztos, hogy azonnal észreveszed a "sérülést". Egy erősebb fékezésnél lehet, hogy elkezd először kicsit, majd később egyre jobban rázkódni az eleje.
Sziasztok!
Ma egyszerűen levágtam a tárcsazárat az első tárcsáról.
Elfelejtettem levenni. Egy kisebb fajta Abus. Szerencsére a motornak nem lett baja.
Én most vettem hátra Road Attack 2-t. Remélem jó lesz.
2 személlyel is nagyon jó, tényleg jól tapad.
Van már ebből a fajtából is olyan, ami középen keményebb, a széleken lágyabb. http://metzeler.hu/?page=akc_d...
Metzeler? Két személlyel milyen? Tapad jól, mert azt hallottam, h a Metzeler jó, mert csak motorra gyárt gumit, de két személlyel nem olyan jól tapad vagy mi? Tapasztalatod?
Mennyibe kerül?
Holgi
Metzeler Z6-os hátsó gumim most 15000 km-nél tart, még tudok vele menni pár ezret. Ajánlom ezt a gumit, nagyon jó, másoktól is csak jókat hallottam róla
itt próbáld meg. nekem bejött a kereskedő és pontosan gyorsan olcsón szállít. lehet benne bízni. internetes vásárlás.
uj gumik max fél éve gyártottak.
a pilot power a legjobb választás erre a motorra, ha hajtani is akarod. nekem a hátsó 12-13 ezret kibír
Nagyon csendes ez az oldal. Sehol senki? Mindenki húzza csíkot mi, koptatja a gumát?! Gumik! Nem tudtok a kicsikémre gumát? Hátra kéne majd, de ha párban van az sem nagy gáz! Méretet tudjátok tudom(!), de azért leírom, mert itt megoszlanak néhol a vélemények.
Szóval a gyári : 120/70/17-190/50/17 Michelin Pilot Power vagy ugyanez 2 CT-ben. Kinek mi jön be, nekem ez bevált , habár tudom nem épp a legolcsóbb. Az se gáz, ha nem vadi új, hátha tudtok jó áron!?
Telefon elérhetőséget adjatok a gumiguruhoz.
Ennél a moccnál az első szelephézag ellenőrzés 24 ezernél van ! Ami azt jelenti, hogy nem biztos, hogy kell is rajta állítani ! Pl az enyémnél kellett a 3. hengernél, ott is az 1ik szívó és az 1ik kipufogó szelepnél. Ennél a 2 szelepnél elfogyott a hézag, és adni kellett neki. Amúgy, ez a mocc emelőtőkés, ami azt jelenti, hogy nem nőni fog a hézag, és hangosabb lessz, hanem csökken a szelephézag, halkabb lessz, és mivel csökk a hézag, állandóan nyitva maradnak azok a szelepek, és inkább beégnek a szelep fészkek, ill a szeleptányérokra is rárakódik a kox. Ettől tehát nem lessz hangosabb a moccod, de attól inkább, hogy az automata vez.lánc spanoló nem tud még ugrani, vagy rosszabb esetbe fennakad. Ezt nekem is szokta csinálni, de pár száz km után elmúlik, mert akkor ugrik a feszítő. Meg van olyan is, hogy csak hideg moccnál csinájja, mer már amikor kellően felmelexik ,akkor már megfeszül a vez.lánc kellő képpem. Na ilyenkor nem szabad erőltetni a spanolót, mert akkor eltörhet a vez.lánc vez bakelit.
Sziasztok!
Mostanában a motoromnak érdekes mellék hangja van.
Alapjáraton mintha egy elektromos motor vagy ac pumpa hangját lehetne hallani, sisakban is. Nagyobb fordulaton nem lehet hallani a motortól. Ha ráadom a gyújtást az ac-t lehet hallani (ez halkabb) pár másodpercig de ez nem az. Amúgy semmi probléma a motorral. Kicsit szelep hangja van, állítólag 24.000km-nél állítani kell. Ezekről ha tudna valaki valamit megköszönném!
Akkor Te VM láncot vettél. Esetleg VXet Nyugodtan nézd meg a polcodon a számlát
Amúgy napi kaplcsolatban vagyok a pinkkel, szóval ahogy az Üvegtigrisben volt: "Nekem ne, én is ebből élek"
A számlám a polcon a futárnál ennyit fizettem.Nem most 7 hónapja,ja és lánckerekekkel együtt,oszt punk-tum a listaár meg az eladási ár az ma mayarországon nagyon két dolog.A lista van a madaraknak
Én láncszettről beszéltem, te meg sima láncról. Nem mindegy. De amúgy emlékeim szerint a lánc sem ennyibe kerül.
Madárláttáról meg annyit, hogy itt van a polcon és origi.
Elnézést a zavarásért, de megmaradt 1db D.I.D láncszettem GSX 1400-hoz. 530ZVM2 lánccal (legerősebb) és gyári áttételű
lánckerekekkel. 42.000Ft-ért vihető. Érdeklődés, info, és további termékek
itt.
Sajna az ilyen jellegű tárcsaféket ért "sokk"-nál nem biztos, hogy azonnal észreveszed a "sérülést". Egy erősebb fékezésnél lehet, hogy elkezd először kicsit, majd később egyre jobban rázkódni az eleje.
Imre