Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Való igaz agyári ülés az utasnak állandó torna,de ha csaj akkor belefér
Köszi a válaszokat.
Beszéltem mind a kettővel, és jónak tűnnek. Csak a kék-fehérnek az ülése nem tetszik, de azt mondta a srác, hogy a gyárin mindig előre csúszott ő is meg az utas is. 185 és 176cm-sek. Kb mi is ekkorák vagyunk. Mi erről a véleményetek? Igaz, meg van neki az eredeti huzat is, és vissza lehet alakítani.
Szia!
Ha ez a használtautórol a piros fekete akkor nagyon jónak tűnik az ár,már csak az extrák végett is,de van ott egy hitelátvállalásos kék fehér 2007-es az is igen korrekt asor végén.
Jeepi,

Jónak tűnik, nézd meg személyesen.
Sziasztok!
Eldöntöttem....kész...vennem kell egy ilyen motort!
Kinéztem egyet a Full-Gas-nál, 5 éves 26000km van benne és 1.19 az ára. Talán valaki ismeri innen a motor múltját, vagy tud 1-2 infót róla, állítólag tip-top. Vagy hasonló kaliberű eladót? Igazából egy kék-fehérnek jobban örülnék, de ez sem csúnya.
Előre is köszi: Attila
Na ja!
De azért mielőtt mindenkit kihívsz versenyre,rajzold tele az adatlapod,hogy minden megfáradt vénember tudja ki fia borjával áll szembe
Mehet bárhol,s bármikor
Rosejblee, ugy gondolom, hogy mi még nem vagyunk sem fáradtak sem vén emberek! Nem gondolnám, hogy a te fajta motorosok a fiatalok.De szivesen kihívnálak egy körre!Hmm?
Gsx1400.hu:)Bár az sem a legforgalmasabb oldal:)A gsx-esek többsége megfáradt vénember az évi 2 talira futja már csak az erejükből
Linkeskedik a linked
Képek?
Senki nem szólt hozzá! link
Ok István.
Mester!

Én csak arról tudok nyilatkozni amit átéltem, megtapasztaltam, megjavítottam. Hogy nincsen cégérem, honlapom, ahol egyébiránt "okoskodhatok", attól még lehet mélyebb rálátosom a dolgokra, mint az átlagos "felhasználóknak". Talán szenvedélyem is azért ekkora, mert nem hivatásként űzöm, csak a kihívások miatt , érdekesség képpen foglakozom vele. És főleg olyan dolgokkal sok esetben amit a szervizekben már nem tudnak megcsinálni, vagy nem lenne az a pénz amit ott kéne hagynod azért a javításért (váltócsere, vezérműtengelycsere, hengerfejezés, stb.)
Az hogy minden tankolásnál figyelem az átlagomat, azért van mert az egyik legjobb indikátor arra nézve, hogy milyen állapotban van a motorom. Mivel magamnak a vezetési stilusomban már nem igen okozok meglepetést, így tudom mire számíthatok. Ha ettől eltér, akkor annak oka van. Tehetem ezt azért, mert hosszú utakon használom, és nem ezzel járok le a térre szotyizni, meg gumitfüstölni.
Vájt fülem van , és ezt el is várják azok akik rámbízzák a motorjukat, legyen az diagnosztika, vagy komplett generál. ( hja gyári diagnosztikai kütyüm is van, meg bizgentyű amivel módosíthatom a gyári befecskendezési térképet...)
De nem egyik napról a másikra kupálódtam ki, és tudásom nagy része nem a fórumokon "okoskodóktól" van. Így mikor Agora bíztam a motorom , fél éven át emaileztünk, mert csak úgy érdekelt ha megértem mit fog csinálni. És lehet nem én voltam az első, de elöttem nem igazán lehett ilyet olvasni http://www.gsx1400.hu/index.ph...
Most is a PC topicban akkora sületlenségeket írnak esetkenént, valaki még kérdezni sem tud. Bár nem is csodálom, hiszen ugyan te magad is átestél a fékpados procedurán , mégis " vastag benzingözős beállításról" irogatsz, mely arra utal, hogy nem igazán érted, értetted meg a beépített cucc lényegét! De még fiatal vagy és nem késő.
Szóval Agonak, csak egy kuncsaft voltam a sok közül, és mivel nem versenyeztem, így csak egytérképes beállítást kértem, ami mint tudjuk, nem a világ teteje. De hiányzott a precízségből az a pár "apróság" ami meghatározza a beállítás eredményét. Ilyen a már említett fojtószelepszinkron, szepephézag, gyertyák állapota, légszűrő állapota, kipufogó, stb. Ezeket nem mondja (!) , úgy kell(lett) belőle kihúzni, legalább is egy részét. A másik fele megkésett. És ha most szánnám rá magam, csak azért vinném, mert nincs fékpadom, beállítani már kevésbé ördöngös dolog. (Mondom ezt úgy hogy végigaszisztáltam két ilyen bevetést, és nem a üvegfal mödül néztem végig. Továbbá üvegtestű gyertyával karburátoros motoroknál magam is csinálok ilyen behangolásokat, ha szükséges.

És hogy a kemény fogocskázás http://www.motorostura.hu/buil... a hegyekbe igénybevette a B-king főfékhegerrel fékezett teloimat és elfáradtak a szimeringek, hát majd kicserélem. mellesleg ~50 ekm-t mentem el a gyárival, ez meg most így ~20e km környékén beadta a kulcsot, Mondjuk kapott is ajkára "pofájára" rendesen. És bocs hogy ilyen szar motorom van... , de a szar magyar utakon való "szaladgálás" ezt hozza ki belőle. Ha lesz időm majd széthúzom megint. Te meg örülj neki hogy nincs még ilyen gondod.

Lehet kimaradt pár dolog amire nem reagáltam, de majd legközelebb. Még annyit. Az "innen-onnan összekapart tudásomat" a barátaim szolgálatára bocsájtom minden esetben , mikor segítségre szorulnak, ha tudomásomra jut egy gazdaságos megoldás, vagy egy tapasztalat, amibe én belefutottam, azt ilyen forumokon önzetlenül a rendelkezésükre bocsájtom. És még szerintem senki nem járt vele rosszul.
De gondolom neked erre soha nem lesz szükséged.

Üdv

István
Szia.
Képek?
Sziasztok károly vagyok érdről!
szeretnék belépni egy csapatba, nekem is gsx 1400 suzukim van.
ha valaki tudna, vagy tud ajánlani egy jó kis kis csapatott, szívesen mennék!
köszi károly
Kedves rosssebbliii!

Nincs harag és vonassad ki a forgalomból mind ahány csak van, de közlekedni NE KÖZLEKEDJÉL, mert ha bármi baj történne mással baszol ki, nem érteeeeeeeddd?! Remélem engem messze elkerülsz!
Fáj az igazság, mi!? Viselkedjél jól és légy' becsületes motoros társunk, mert ha nem .....................

Holgi
zzr1.1 Jól beszélsz (írsz)
Hihetetlen hozzászólások és hozzáállások motoros barátaim......!
Én a zizit cseréltem le erre a vasra mert már egy kicsit kényelmetlen volt számomra(bééél )és nem hiányzik az a plussz pár lóerő!
Ezt a motort szerintem kényelmes kocogásra találták ki!
Ha valaki ennél többet akar vegyen hayabusát vagy gixert de szerintem felesleges a lóerőket hajhászni!
üdv
De ez mind igaz,de ez a spórolóság?Ez az én értelmezésemben a hülyeadó nem megfizetése,Magyarul kiskapu.Bár nem magyarul mert csak itt ismerhetik az emberek ezt a kifejezést.De mindegy én úgy gondolom nem szeretnék veled beszélgetni többet,te csak fröcskölni tudsz.És azért sincs harag.Ja és igen megint kivonatom mind a 3 motoromat a forgalomból ideiglenesen csak hogy tudj min gúnyolódni.
Miért rossebliii, ezt nem te mondtad anno? Na ne vetítsél már!
"......Persze mindenkinek igaza van,vagyis az igazságnak több oldala van nézzük mindig a hozzánk közelebb esőt.Nézzük tételesen kivontam a forgalomból,Nem fizettem 5 negyed év biztosíást,az kb 25e.A múlt évi súlyadó kb 20e.Az összesen 45 és fizettem 5e birságot,tehát a többit eltankolhatom.Biztosításom pedig mégis van,mert szoktam kötni brókernél halasztott díjfizetésűt,majd baszom befizetni és megyek másik brókerhez Tehát igyekszem másokkal nem kicseszni.........."
Oszt' járkáltál mindenféle biztosítás nélkül te nagyokos! Bocs, én emlékeztem rosszul, nem télre vonattad ki SZABÁLYOSAN a forgalomból, hanem közlekedtél vele --- elmondásod szerint --- mindenféle biztosítás nélkül, mert te vagy a menő csibész gyerek, aki annyira ért ráadásul még a motorokhoz is! Mi van veletek? Legalább emlékezz mit vakerálsz itt "titokban"! Nem bántásból mondom, tényleg, te mondtad, de azé' nincs harag, ugye?


Holgi
Spórolós?Biztos jól ismersz?Vagy csak a nap sütött meg?
Ja és akkor se fikázza senki se Agot, mert hozzá képest ti kisinasok vagytok! Én tisztelem a tudását Agonak!
A spórolós rosejbli beleszólt!? Ami nem is neki lett címezve! Kivontad már a forgalomból télire a GSXedet? Megvan még egyáltalán? István biztos nincs rászorulva, hogy helyette irogassés tuti ki is kéri magának!?
De ugye nincs harag?!

Holgi