Ha sokat olvasgatnál fórumokatvagy egyáltalán olvasnál, a GSXekről akkor tudnád,hogy ezeket a szavakat már páran leírták.De ha már élőben beszéltél volna az Istvánnal valószínűleg nem hagynák el ilyen szavak "tollad".Járj utána következetesen hogy miről beszélsz
Ja és valószínűleg őt sem kell megvédeni semmitől,és senkitől,sőt biztos vagyok abban hogy nem is kéri,sőt kikéri magának.De felesleges a vita vannak itt tények is nem kis számban leírva.Legalább annak hinnél.Na. De remélem nincs harag.
Ja még valami István! Ahhoz hogy menjen akármi, motor,autó stb mögötted "benzinfüstnek" kell lenni! Tehát oda kell nafta, senki se mondja nekem, hogy a gépe tök gazdaságosan fogyaszt, de van, hogy is írtad... megvan van vonóerő, van benne kraft és megy mint az állat!
Előre bocsájtom nem akarlak megbántani, de :
amiket idáig írtál a beszélgetéseink során nekem az jön/jött le, hogy te nagyon "tudományosan" közelíted meg a motorral való kérdéseket és rendkívül otthon vagy e témában. Akkor nem is értem, minek vitted a paripádat Ago(sztinihez)hoz, ha úgymond(od) nem lett jó vagy inkább annyira jó!? Szerintem Ago(sztini) igen jól ért ahhoz amit csinál, mindig naprakész és szerintem eléggé tájékozott, nem hinném, hogy bármi is elkerülné a figyelmét annak érdekében, hogy minél jobbat kihozzon a vasadból! Mielőtt megkérdeznéd, nem, nem fűz semmi érdek Agohoz és nem is szorul ő rá arra, hogy megvédjem, mert nem kell! Ami pedig azt illeti, ha jól értettelek, nem hinném, hogy te az elsők között voltál, illetve előtted nem csinált már párat Ago!? Már bocs, de szerintem kicsit sokat okoskodol', de érdekes az én első telóm nem fossa úgy az olajat, hogy már a féktárcsákra folyna. Az meg, hogy most milyen, ahhoz képest amit Ago beállított neked, valószínű tévedsz és még mindig utánam vagy lóerő és nyomaték szempontjából , na persze ez nem verseny és engem "nem érdekel" kinek milyen a vasa, lényeg az enyém rendben legyen! Említetted a fogyasztást 6,5 meg 7 literek, hát tudod, ha te ezt ennyire számolgatod akkor nem is tudom minek van alattad egy ilyen nagyvas...? Honda Lead keveset fogyaszt!
Ennyi. Remélem nincs harag!?
Iden a pancserságom ebben is mutatkozik:)Megígértem hát betertom úgyis rendelnem kellett a liba motorjához kuplungkart,ha már azt is letörtem Amint megjön viszem nehogy megint lába keljen
Én nem szédítelek! Csak ámulatba ejtelek! :)
Béna vagy ha elveszítetted! :) pedig hogy mennyire pedáns vagy! és most ezért rendeltél? Normális vagy? jó nekem a polirozott Alu is amit csináltam! :)
Köszönöm a fáradozásod!
Így már tiszta. Köszönöm.
Igen én volnék akire "gyanakszol". :)
Annyira nem jó az ilyen üttőrő dolgokat elsők közöt megcsinálni, mert rajtad kisérletezik ki a mérés mikéntjét, így eleve nem várható tökéletes eredmény. Hiába leveztem agoval több hónapon keresztül , csak utólag jöttem rá hogy egy fojtószelep szinkron mennyit dobott volna a mérési, beállítási eredményeken. Most hogy megtettem, és idönként újrahangolom, így érhető el, egy igen dinamikus vonóerő, és gazdaságos üzem. Így az akkori eredmények már nem igazán takarják a valóságot. Sőt mivel a mért térképbe is hosszas tesztelés , mérés, számolgatás után is beleturkáltam, már magához a fékpadi beállításhoz is csak részben van köze. Ahogy lejött nekem is padról a gépen , ugyan jól ment , de 6.5, húzós temponál 7 litereket evett. De a beletúrkálás után dinamikusabb lett 6 liternál a max fogyasztás is megáll.
Köszönöm a meghívást, de pár nap múlva hosszú időre elutazom, és rengeteg nyitott dolgom van. És ehhez jön hozzá, hogy olyan mértékben szivárog az elsőtelomból az folyadék, hogy keni már a tárcsáimat...De sajnos komolyabb problémának vélem egy egyszerű szimeringcserénél...
Így azt a beszélgetést egy kicsit későbbre kell halasztani.
üdv.
Ne szédítsd őket csak 117,és erre bizonyítékom van
Viszont rossz hír az van elveszítettem az olaj nyílás kupakot
viszont van jó hír is jövőhéten küldenek másikat Szentesről,azt már biztonságifutárral küldöm
"Szó mi szó, elég jól be van állítva a kicsike." És mi is takar ez valójában? Ha nem titok?! Mert számomra elég ködösen, felszinesen írsz, már ne haragudj érte. Vagy betoltad egy szuper helyre, és ott az állították hogy jól beállították.
vagy tied talán a yoshi vezértengelyekkel megszentelt Power Commanderrel optimalizást mesterdarab? Mert abból már kinézem a 10 litert.
Én a robogók helyett most egy eBay-es NOS rendszerrel szemezek! Most alig 450 Euro. :) És ha igazi flash-re vágysz csak megnyomod a kürt gombját , és bordáid belekoccannak a csigolyái közé...ha nem akkor "öregtatásan elkocogsz 120 LE-vel".
Szerintem egy GSX tulaj se úgy szerezte a vasat,hogy valaki rábeszélte.Ebbe a paripába bele lehet szeretni és kész.Nincs nagyon mit rajta nézegetni lámpa,tank,motor,kormány,két kerék,és slussz,na meg egy csomó vas.Nem kell próbálgatni,főleg nyolc év után,el kell olvasni az oldalán a feliratot és ha az nem elég meggyőző akkor úgyis mindegy.Válogatrni kell a nagytestű robogók között vannak szép számmal,és nem is olyan rosszak
Szó mi szó, elég jól be van állítva a kicsike. Egy szóval sem beszéltem a gyári beállításról!? Ami pedig a tempót illeti, lehet húzni neki, de ésszel, ellenben mindig úgy közlekedni, hogy 6 liter körül fogyasszon, nos nem tudnék. Inkább robogózzatok, az keveset fogyaszt! Amúgy szeretem a kanyargós utakat is, járok ilyeneken sűrűn!
Inkább oltsátok be Hegyitavakat GSX1400-el és ne a vérét szívjátok csak! Hadd népesedjen a táborunk. Hátha vesz egy MOTOR-t végre!
"pöpecül be van volt állítva"! = Gyári? (mert az közel nincs a pöpechez!)
Másrészről digitális gázkar használat mellett, még lehet "öregtatás" az összkép. És forídott helyzetben, "öregtatásan" is ki lehet kerülni az "én húzom neki" motorosok látómezejéből. (és nem a visszapillantóra gondoltam).
Ez olyan partalan vita, és erősen függ a környezettől, plusz a társaságtól akik között felnöt a motoros. Meg aztán itthon nem sok hely, útszakasz van amin nagyon ki kéne feszítened magad ... nem úgy a határon túli hegyekben. Ahol nem végsebesség elérése a cél az egyenesekben, hanem hogy élve hazakerülj miután elragadtak magukkal a tucatszámnyi kanyarok, amiből csak egyet böksz el, és onnan már nem is hoznak fel...
És vajon 60 évesen "öregtatásan" még egyáltalán motorra tudunk ülni? mert van aki most képes erre!
Nekem már evett 10 litert is száz kilométeren és minden pöpecül be van volt állítva rajta. Ahogy mondtátok húztam neki. Az viszont tény, hogy ha tojás gázzal közlekedsz amolyan öregtatásan, akkor ehet 5,5-6 liter között. De hát ki tudja megállni, hogy ne húzza ennek az erőműnek?
Mondjuk itt vannak páran .........
Persze , István, tudom,hogy alapból 6 körül van, az eszmefuttatásban csak "bőven" számoltam és vettem 8at, mert ha húzzák neki , azt olvastam vagy 20 helyen, hogy akkor többet eszik (mint 6). Ez nem baj, csak tény. Ha mégsem igy van, akkor rosszul volt kiírva mindenhol.
Köszi az infókat.
Látom a fogyasztás nagyon szignifikáns tulajdonság számodra. Nekem soha nem fogyasztott 8-at, de még 7-nél többet sem. Akkor két oka lehet a túlfogysztásnak. A rossz beállítás, vagy nem arra használják amire való. Most minden körülmény között 6 liter alatt van 2 személlyel hegyekben, vagy autópályán is, + felpakolva.
Aúgy azért nincs a másik fórumon sok bejegyzés mostanában, mert a motornak kevés ismert hibája van. A másik dolog meg nagyjából katekorizálva lettek a témák, így nem kell mindig leírni a éppen forumra beesőknek sokadszor, hogy milyen olajat, szappantartót, fékbetétet, gumit használtak már elötte járók, és mit ajánlanak. Ellentétben az itteni forumokkal mikor a bejegyzések 80% a gumi,olaj, és doboz témában tépi a régi fórumozok idegeit..
Amúgy ha ott is feltennéd a kérdéseidet , azon oldalakon is megválaszolnák neked...
Ott már voltam, érdekeseket olvastam ott, és azt tapasztaltam,hogy 1 évente születik egykét új forum hozzászólás, pár embertől. Ebből arra következtettem,hogy ott nem sokat irnak az emberek. Inkább idejöttem kérdést feltenni.
Amit viszont nem értek,hogy ott 3 hónap inaktivitás után törlödnek a tagok, viszont akkor miért van több tucat tag, aki 1 éve inaktiv.
Amúgy nekem mindegy, csak érdekességképp említettem, jó az a hely, olvasgatni és tanulni.
Azóta kiszámoltam,hogy a GS500 koordináta rendszerébe átszámolva mennyit fogyaszt egy 8liter fogyasztású GSX1400: 2.9 liter felfelé kerekítve. Azért ez nagyon állat.
Fullgasra nem is gondoltam. Alapvetően az volt a fejemben, hogy egy igazi ember megmutatja, aki a közelben lakik, megkeresni 1 sales-est eszembe se jutott, bevallom én hibám, irtózom tőlük, pedig tudom , kemény meló, ahoz pofa kell.
Ha sales-esek vagytok, akkor bocs.
Ha van emailed, vagy ilyesmi dobj meg vele légyszi.
Paks sincs kizárva, ha nincs eső, -10fok, és rá is érünk.
Részemről ez hétvégén szokott lenni.
Sokat olvastam már a GSX1400ról. Ez a legjobb a világon, mindenhol úgy tűnik, a Suzukinál miért olyan bambák,hogy leállítják a termelést?
+igaz,hogy a GS500 3.8litert eszik 100on, de ha 1400/500 = 2.8al megszorozzuk ezt, ami 10.64liter lenne, akkor a GSX1400 mégse eszik annyit, ami a 2.8szorosa a 3.8nak, ezért tök jó, hisz csak 6-8 körül van.
Ja és valószínűleg őt sem kell megvédeni semmitől,és senkitől,sőt biztos vagyok abban hogy nem is kéri,sőt kikéri magának.De felesleges a vita vannak itt tények is nem kis számban leírva.Legalább annak hinnél.Na. De remélem nincs harag.