Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt írja.
Sokszor megnéztem AZT a pillanatot. Ahogy írtam -szerintem- túl szűken akart fordulni. Annyira nem erős a GSR, hogy egy gáznyitásra powerslide-ot produkáljon. Ezért lehet bátrabban odahúzni neki és ettől félnek az 1000-ek.

Egyébként így van. Az 1000-ek egyenesben nyilván erőfölényben vannak, elmennek. Kanyarban óvatosabbak, akár lassabbak.
Nekem van egy "0" kilométeres, gyári.
Suzukinál, gondolom nem lesz olcsó.
A gumi felett van még egy lap is, azt is érdemes együtt kicserélni.

Volt esés vagy valamilyen sérülése a motornak annak a részén?
Vékony repedés is lehet a főfékhenger alu részein.
Tudnál adni valami tippet hogy honnan tudnék beszerezni!
Azt írta hamar rányitotta a gázt, hátul a BT003 elvesztette a tapadást, de már rendbe lett hozva a gépes, cserélve D211-re a gumi.
Az eregy egyenesbe nagyon elment, de kanyarban megette ezzel a kis mocival.
Hiába, ami szar az így megy kanyarba
Sziasztok! Van esetleg valakinek gyari szerszamkeszlete elado? Vagy hol lehet beszerezni? Netan valogassam ossze a boltbol?
Elore is koszi!
Azért elég jól verte neki, csak hát a profik is hibáznak ezek szerint.
Túl szűken akarta venni a kanyart.
Ha ledöntve rázóköre megy az első kerék, az nem jelent jót.
A GSR első futóműve ezt nem tudja "feldolgozni".
Rossz a gumitömítés.
A fedél alól!
Oldalanként felesleges.
Cseréld ki.


A fedél alól szivárog ki vagy a munkahenger nyomó oldalán....csöveknél?
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni!Suzuki gsr 600 első fékolajtartályból menet közben folyik az olaj.A gumitömités rendesen a helyén van, csavarok meghuzva és mégis pár km-után már tiszta olaj a kormány a kapcsolók és az olajtartály.Ha tud valaki segíteni azt nagyon meg köszöném!

Vajon alábakoljam a blokkot, bukógomba csavar ki-behajtásához?
Szia!

mr.totya.one@gmail.com írj ide légyszi.

Egyébként légvonalban 5 km-re vagyok tőled ahogy nézem :D

Üdv: Gábor
A konzol és a dobozok mennyi lenne?
Fogalmam sincs miről beszélsz
jóvan az úgy
Azt azért vágod, hogy digitális és nem analóg a sebesség jel.....ugye?
Ebben az esetben még az sem számít, hogy melyik irányba forog a trigger kerék az első lánckeréknél.
Mindig előre fog számolni.
Ilyen csak lassú sebességgel történő motorozásnál fordulhat elő.....


Nem volt előtte bolygatva a műszerfal környékén?
Ennél tartósabbnak gondolnám.
Fúrógéppel a spirált
Sziasztok! Volna egy eladó gyári suzukis yoshimura kidörrentőm GSR 750-re a képen látható állapotban, valamint GSR 600-hoz SW motech márkájú oldaldoboztartó konzol+dobozok. (A konzolból egy alkatrész, az indextartó sajnos hiányzik).
Én is azt gondolom

Ausztriában volt egy rövidebb visszatérő út a száláshoz , a térképen fehér színű út , na az tette tacsra a DENSO technikát . Hegyi út és szinte járhatatlan...Másnap a tankolásnál tűnt fel a baj.
Úgy érted, fekete filctollal átrajzolhatta volna a szegmenseket?