Azt írja.
Sokszor megnéztem AZT a pillanatot. Ahogy írtam -szerintem- túl szűken akart fordulni. Annyira nem erős a GSR, hogy egy gáznyitásra powerslide-ot produkáljon. Ezért lehet bátrabban odahúzni neki és ettől félnek az 1000-ek.
Egyébként így van. Az 1000-ek egyenesben nyilván erőfölényben vannak, elmennek. Kanyarban óvatosabbak, akár lassabbak.
Azt írta hamar rányitotta a gázt, hátul a BT003 elvesztette a tapadást, de már rendbe lett hozva a gépes, cserélve D211-re a gumi.
Az eregy egyenesbe nagyon elment, de kanyarban megette ezzel a kis mocival.
Hiába, ami szar az így megy kanyarba
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni!Suzuki gsr 600 első fékolajtartályból menet közben folyik az olaj.A gumitömités rendesen a helyén van, csavarok meghuzva és mégis pár km-után már tiszta olaj a kormány a kapcsolók és az olajtartály.Ha tud valaki segíteni azt nagyon meg köszöném!
Azt azért vágod, hogy digitális és nem analóg a sebesség jel.....ugye?
Ebben az esetben még az sem számít, hogy melyik irányba forog a trigger kerék az első lánckeréknél.
Mindig előre fog számolni.
Sziasztok! Volna egy eladó gyári suzukis yoshimura kidörrentőm GSR 750-re a képen látható állapotban, valamint GSR 600-hoz SW motech márkájú oldaldoboztartó konzol+dobozok. (A konzolból egy alkatrész, az indextartó sajnos hiányzik).
Ausztriában volt egy rövidebb visszatérő út a száláshoz , a térképen fehér színű út , na az tette tacsra a DENSO technikát . Hegyi út és szinte járhatatlan...Másnap a tankolásnál tűnt fel a baj.
Sokszor megnéztem AZT a pillanatot. Ahogy írtam -szerintem- túl szűken akart fordulni. Annyira nem erős a GSR, hogy egy gáznyitásra powerslide-ot produkáljon. Ezért lehet bátrabban odahúzni neki és ettől félnek az 1000-ek.
Egyébként így van. Az 1000-ek egyenesben nyilván erőfölényben vannak, elmennek. Kanyarban óvatosabbak, akár lassabbak.