Enyém is szakaszosan nyúlt, de még nem kattog.
Sűrűn mosom, nem vizezem, 35 van benne most.
Remélem még ötezret elmegy.
Cseréről képet tehetnél fel.
Ez kicsit másabb mint a biciklilánc sosem csináltam még ilyet.
Elérkezett a lánc cseréje. 44ezernél .A patentszem egyik csapjánál mm-esnél nagyobb kopás van, kattogott már mint a légkalapács.
2100km-es osztrák túrát még kibírta a héten.Ma mosás előtt le is flexeltem Jöhet a csere.Grazban meg is vettem szombaton a Louisban.+ 1 nittelőt.
Pontosabban az E alatt, de ott a kanna is mellette.
Az nem alszik el, csak ha jár a motor és van olajnyomás.
Azért alszik el neked, mert teszteli az visszajelzőt és után nem kap testet a vezetéken e nyomáskapcsolótól így nem világít álló motornál. Érti?
épp ezt mondom, hogy minden normális: vagyis amikor gyújtást adok, akkor világít az olajnyomás jelző lámpa pár másodpercig, majd elalszik, ahogy azt kell ... akkor nem értem, hogy most mi van ezzel persze, hogy meg lesz csinálva, de mivel hétvégén bújt ki az idom alól, hogy éppen észrevettem ezért még nem lett megforrasztva ... de még mindig nem értem, hogy mi lesz a különbség, ha most is minden okés
Kinek, mi a fordítva.
Az úgy működik, hogy amikor nincsen olajnyomás, akkor belül a vezetéket testre kapcsolja és világít a piros lámpa: nincs olajnyomás
Amint felépül a minimum olajnyomás, akkor a nyomás a kapcsolóban lekapcsolja a vezetéket a testről és elalszik a lámpa.
Nyilván ha neked nincs bekötve, akkor testre sem kerül így sosem világít.
Nem árt megjavítani azt a vezetéket....
és az nem lehet, hogy visszafelé műxik: ha nem jó a nyomás, akkor ég a lámpa ? merthogy nekem konkrétan el van szakadva a vezeték, de minden jelző normális ...
Sűrűn mosom, nem vizezem, 35 van benne most.
Remélem még ötezret elmegy.
Cseréről képet tehetnél fel.
Ez kicsit másabb mint a biciklilánc sosem csináltam még ilyet.
NAVÉGREMOSTMÁR.......
Elérkezett a lánc cseréje. 44ezernél .A patentszem egyik csapjánál mm-esnél nagyobb kopás van, kattogott már mint a légkalapács.
2100km-es osztrák túrát még kibírta a héten.Ma mosás előtt le is flexeltem Jöhet a csere.Grazban meg is vettem szombaton a Louisban.+ 1 nittelőt.
Első lámpát szeretnék találni, nem horror áron, használtat adtak volna 60e-ért. Van esélyem olcsóbban megúszni?
(de te a viccet nem: az E-F között van)
Az nem alszik el, csak ha jár a motor és van olajnyomás.
Azért alszik el neked, mert teszteli az visszajelzőt és után nem kap testet a vezetéken e nyomáskapcsolótól így nem világít álló motornál. Érti?
Tudod melyik az olajnyomás piros lámpa?
Az úgy működik, hogy amikor nincsen olajnyomás, akkor belül a vezetéket testre kapcsolja és világít a piros lámpa: nincs olajnyomás
Amint felépül a minimum olajnyomás, akkor a nyomás a kapcsolóban lekapcsolja a vezetéket a testről és elalszik a lámpa.
Nyilván ha neked nincs bekötve, akkor testre sem kerül így sosem világít.
Nem árt megjavítani azt a vezetéket....
Csak egy szimpla nyomáskapcsoló, amit történetesen a motorolaj nyomása kapcsol.