Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hívtalak,nem vetted fel és vissza sem hívtál
Jó reggelt! de rég jártam erre !
Enyém is szakaszosan nyúlt, de még nem kattog.
Sűrűn mosom, nem vizezem, 35 van benne most.
Remélem még ötezret elmegy.
Cseréről képet tehetnél fel.
Ez kicsit másabb mint a biciklilánc sosem csináltam még ilyet.
... a sportmotor.hu sem a régi már
A kép az lemaradt !
Jóó Estét !

Elérkezett a lánc cseréje. 44ezernél .A patentszem egyik csapjánál mm-esnél nagyobb kopás van, kattogott már mint a légkalapács.
2100km-es osztrák túrát még kibírta a héten.Ma mosás előtt le is flexeltem Jöhet a csere.Grazban meg is vettem szombaton a Louisban.+ 1 nittelőt.
Az igen, pár éve még a fele ennyiért mentek....
Hali,

Első lámpát szeretnék találni, nem horror áron, használtat adtak volna 60e-ért. Van esélyem olcsóbban megúszni?
látom mindenki belekezdett az olvasásba
háború és békét
amúgy meg
mindent értek
(de te a viccet nem: az E-F között van)
Pontosabban az E alatt, de ott a kanna is mellette.
Az nem alszik el, csak ha jár a motor és van olajnyomás.
Azért alszik el neked, mert teszteli az visszajelzőt és után nem kap testet a vezetéken e nyomáskapcsolótól így nem világít álló motornál. Érti?
persze, az amelyik az E-F között van
Nem jól mondod, mert annak nem szabad elaludnia, amíg el nem indul a motor és létre nem jön az olajnyomás!
Tudod melyik az olajnyomás piros lámpa?
épp ezt mondom, hogy minden normális: vagyis amikor gyújtást adok, akkor világít az olajnyomás jelző lámpa pár másodpercig, majd elalszik, ahogy azt kell ... akkor nem értem, hogy most mi van ezzel persze, hogy meg lesz csinálva, de mivel hétvégén bújt ki az idom alól, hogy éppen észrevettem ezért még nem lett megforrasztva ... de még mindig nem értem, hogy mi lesz a különbség, ha most is minden okés
Kinek, mi a fordítva.
Az úgy működik, hogy amikor nincsen olajnyomás, akkor belül a vezetéket testre kapcsolja és világít a piros lámpa: nincs olajnyomás
Amint felépül a minimum olajnyomás, akkor a nyomás a kapcsolóban lekapcsolja a vezetéket a testről és elalszik a lámpa.
Nyilván ha neked nincs bekötve, akkor testre sem kerül így sosem világít.
Nem árt megjavítani azt a vezetéket....
és az nem lehet, hogy visszafelé műxik: ha nem jó a nyomás, akkor ég a lámpa ? merthogy nekem konkrétan el van szakadva a vezeték, de minden jelző normális ...
Nem méri az olajnyomást.
Csak egy szimpla nyomáskapcsoló, amit történetesen a motorolaj nyomása kapcsol.