Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Miért is lenne gányolás?
Semmivel nem rosszabb annál, amit te ajánlasz, de még a gyárinál sem rosszabb.
Helló GT..!

Én ritkán járok ezen a fórum oldalon, de most épp ide kattintva, pont a Te váltókaros gondodba futottam bele..... A nyolcas csavaros dolog csak gányolás ! az igazi megoldás az amit a foto galériámban a "váltókar" név alatt látsz, vagy a bontott alkatrész. Más értelmes megoldás nincs.
Fogalmam sincs mi történt vele .Már régóta kezdődött a fekete elszineződés .2hete voltam egy osztrák túrán és a tankolásoknál vettem észre hogy 1-2 ... pálcika hiányzik.Utána figyeltem a számlálót és jól mutatott néha.Ma szétszedtem .Jó volt a szigetelése nem ment bele semmi idegen anyag.A fekete elmosódás az LCD panel alsó részén lévő fekete festék / amit látunk kívülről is / leválása okozta.


Ez van. .........................................
Mi folyt bele és hogyan?
Sajnos a GSR műszerfal bal oldali kijelzője pusztulásnak indult . és így nem mutatja az össz Km-t , napi 1-2 Km és az időt csak ha ő akarja.

Ha valakinek lenne külön a baloldali rész de inkább komplett akkor jelezze Vagy itt , vagy e-mail .../adatlapomon /
Találtam 70ért!
semmit érő kotlák
Ebayen milyen néven találtál rá?
Köszi.
Majd annyi a szállítás, mint a nyakemelő amit venni akarok
Megnéztem a mailjeim között, 24eur volt a szállítás, ez 2013-as infó. Érdemes összeállni mással, ha valaki még rendelne innen.
A carbon kupakot sem árulják már, azt ebay-en találtam.
Ez az oldal jónak tűnik.
Mennyi a postázás? nem látom a kondíciókban
Sziasztok,

Nincs valakinek véletlenül magyar nyelvű kezelési útmutató?
Valahol elhagytam az enyémet.

Köszi,

Zsolt
Mi innen rendeltünk: http://www.moto-vision.com/en/
Bontottat nem tudtam szerezni, a gyári kva drága volt, ez meg szép és olcsóbb is volt.
Hol lehet ilyen karbon borítást beszerezni? Nekem még karcmentes, de az ördög az sosem alszik.
Ekkora harcban voltatok az asszonnyal?
Sajnálom, de inkább itt és ekkorát!
Nekem sem lyukadt ki csak horzsolás volt, ha nem vészes neked sem, akkor mehet rá a carbon borítás (ahogy Zoli is írta), nekem ez lett az orvosság.



Imre bátyámnak is letört a GSR sebváltókarja ott ahol a Tied.Leszereltem a garázsában és elvitte a hengerfej javítóhoz +lett hegesztve és tuti lett !
Nem volt "dobás", "csak" csúszás, balra fel visszafordítóba kicsit nagyobb sebességgel beletettem, asszony mögöttem, kicsit hamarabb leért a lábtartó, plusz sztender, kiemelte a hátulját, már ment is keresztbe, kb 40-el mentünk, max 50. Annyi lett, ami a képen, plusz a váltókar, meg a ruhámon van nyoma.
Azt az ellenőrzés dönti el....
Hogy sikerült amúgy eldobni?
Sugómotor bontott múltkor gsr-t! Jofogáson és képesmotoron is szoktak hirdetni alkatrészt. Esetleg még ebay.
Mentett az a bukógomba
Nem rád értettem, csak meg akartam előzni az ilyetén dolgokat.
Köszönöm szépen a tippeket! Nekem sajna ilyesféle kézügyességem, illetve szerszámaim nincsenek, de tudok olyat, akinek van, lehet ez lesz a megoldás.
Én sose mondtam ilyet.
Nekem carbon deklivédő van szal az a 3. fajta védelem.

Nos a váltókar menthető.Pici kézügyesség és szerszám kell hozzá.
Én spec úgy javítottam hogy ott ahol letört síkba csiszoltam majd a gumis kar helyére egy M8-as menetet vágtam.
Abba ment egy M8-as kapupánt csavar amit úgy választottam meg hosszra hogy a gumi stimmeljen a menet nélküli részre a menert meg akkora mint a váltókarban lévő menet hossz.Ha nagyobb a menet levágos és annyi.
A kapupánt fejét flex lamellás csiszolóval pontosan olyanra lehet kialakítani mint az eredeti és lefesteni ezüstre hogy ne rozsdásodjon.
Mehet bele menetrögzítővel majd rá a gumi.
Amúgy hjlás is lesz benne de azt ésszel melegítve ki lehet megfelelően hajtani.
Deklit mondtam.
Ha szépen csinálod meg sem látszik.Ha nem ugyis használható addig mig be nem szerzel cseredarabokat.