ez nem kapcsolható évjárathoz? 2006-ra volt panasz, valami tesztben irtak róla. a hiba okát nem tudták megmondani. Csak nekem újdonság gondolom, de lecseréltem 1 foggal kisebbre az első lánckereket. Tetszik, sokkal fickósabb alulról is, hát km óra az nagyon szarul mér.
Igen, nem maradt volna el a beszámoló, csak még nem sikerült kideríteni. Beszéltem egy szerelővel, aki azt mondta, hogy törődjek bele, hogy ez ilyen :) Azt mondta már jópárral találkozott, és néha a computer fogja magát, és összeomlik. Újraindítod és megy tovább, van akinek havi egyszer csinálja, van akinek egy szezonba egyszer, azt mondta az ő SV1000-je is csinálta időnként.
Hétvégén megnézem, kiváncsi vagyok nálam is le van-e lazulva. Mondjuk van ott pár csavar, remélem megtalálom, meg azt is, hogy ezzel megoldódik. Megmondom őszintén szkeptikus vagyok azzal kapcsolatban, hogy csak ennyi az egész, mert hát miért csak viszaváltáskor/üresben csinálja?
Megoldódott a lefulladásos dolog ( visszaváltásoknál ).Hülye vagyok a témához,de a blokk bal oldalán a váz mögött vhol van egy arany színű csavar és az elvolt lazulva.meghúzták érzésre a csavart,és azóta olyan mint az álom.sajnos azt pont nem értettem mi a csavar szerepe mert a szerelő németül magyarázta el a gondot,az én németem meg messze van a haladótól is sajnos.Érdemes megnézni,aki hasonló problémával szenved.Remélem tudtam segíteni,szép estét.
:) Úgy értettem, hogy a szerviz ránéz, és majd megmondja. Mert ha azt mondom, hogy csere, akkor cseréli akkor is, ha nem kéne... S inkább benyára költöm azt a pénzt.
Akkor a fékfolyadékot nézetem meg inkább műszerrel, a gyerya meg marad. Szépen indul, nincs semmi baja a gépnek. kopp-kopp-kopp persze ;)
Ránézel a hűtőfolyadékra és a fékfolyadékra? Az is elég?
Arra igen, hogy van-e a tartályban.
A hűtőfolyadék nem vészes, nem történik semmi ha nem cseréled.
A fékfolyadékot meg nem ránézésre kell nyugtázni, hanem pl. műszerrel megmérni, hogy megfelelő-e még.
Akkor olaj, meg olajszűrő csere elég is lesz. Meg gondolom, ha ránéznek a fékfolyadékokra, meg a hűtőfolyadékra, akkor az is elég. De lehet azt cseréltetem, már 2 éve biztos nem volt cserélve.
Annak semmi köze a leálláshoz. :)
Az az egyenletes alapjárat/hengerteljesítmény miatt ajánlott.
De az meg igazából karburátoros motoroknál fontos és lényeges.
Szóval lehet csinálni, de nem hoz olyan változást az injektoros motoroknál.
Akkor a fékfolyadékot nézetem meg inkább műszerrel, a gyerya meg marad. Szépen indul, nincs semmi baja a gépnek. kopp-kopp-kopp persze ;)
Arra igen, hogy van-e a tartályban.
A hűtőfolyadék nem vészes, nem történik semmi ha nem cseréled.
A fékfolyadékot meg nem ránézésre kell nyugtázni, hanem pl. műszerrel megmérni, hogy megfelelő-e még.
Akkor olaj, meg olajszűrő csere elég is lesz. Meg gondolom, ha ránéznek a fékfolyadékokra, meg a hűtőfolyadékra, akkor az is elég. De lehet azt cseréltetem, már 2 éve biztos nem volt cserélve.
Thx.
Nincs neve
De a hangja annál jobb !!!!
18e-t nyugodtan elmehetsz a gyertyákkal és a levegőszűrővel is.
Olaj és szűrő cserélve volt, levegő szűrő is, és a szervizben a fékeket is nézték folyadék és betét/tárcsa szempontból is.
Úgy nézem, hogy hűtőfolyadékot kell most akkor cserélnem, meg a gyergyákat is jelöli 12.000-nél, bár az R-re nem látom mit ír. :)
De akkor semmi extrább dolgot nem kell kötelezően cserélni a motorban, ha nincs baj, ugye?
Köszi
GSR-nél mik a km-enkénti kötelező szervizek? Szervizkönyv nélküli a gép, és most lesz 15.000 km benne.
Megy mindjárt olaj, szűrő stb cserére, de nem szeretném, hogy valamit kihagyjak.
köszi :)
Érdeklödöm a túraplexi megvan e még
És helyileg hol lehet megnézni ?
Eladó gsr 600 ra egy sport dob !!
Gyári helyére beszerelhető !!!
Irány ára 49 000 forint .
Tel : 06 20 3326 122
Az az egyenletes alapjárat/hengerteljesítmény miatt ajánlott.
De az meg igazából karburátoros motoroknál fontos és lényeges.
Szóval lehet csinálni, de nem hoz olyan változást az injektoros motoroknál.