hülye szőke nős kérdés jön jobb oldalt a blokkból gyün ki egy mérőgombaszerű izé, ami az olajdekni alatt megy tovább az ülés alá (sárga-zöld vezeték). no annak mi a funkciója, mit mér, mit jelez ha mi van köszi
Simán elgurulok feléd, csak írj egy mail-t, adatlapomon ott a címem
nickgrabowski
Valószínűleg sajna csak augusztus vége felé jutok le balcsira
De lehet meggondolom magam, és ha nem leszek túl másnapos, holnap leugrok kávézni a partra Ha járok arra rádírok
___
Egyébként azért lettem ideges (megint), mert a múltkorában tekeregtem az M0 végén (Budaörsnél), és a két szalagkotlát közé beszorulva brutál hangja volt a paripának. De csak az lesz a vége, hogy veszek valami sportdobot, aztán majd nem hallom
Sziasztok! Nem biztos hogy jó helyre írok, de segítségre lenne szükségem. Egy 98`-as gsxr-em van (SRAD), és úgy néz ki hogy hengerfej tömítést kell cserélni. Tudnátok ajánlani valami megbízható boltot, webáruházat, ahonnan be tudom szerezni /nem horror áron/. Köszönöm előre is!
Egyébként itt már nem szerveződnek GSR-es túrák? Mindemki megy amerre lát? Monitoron keresztül nehéz meghallgatni egymás gépét! Ma pl jó idő van erre IS!
Anno 7.5 éve, amikor megvettem a GSR-t 9000km-rel, én is féltem, hogy mitől van ilyen "csattogós" hangja, tartottam tőle, hogy mivan, ha széthajtották. Főleg hideg motorral durva. De ez ilyen :) Most 57.000km-nél járok, és pont ugyanolyan a hangja :)
De én is azt mondom, hogy érdemes máséval összehasonlítani a hangját, én is ezt tettem, utána csak mosolyogtam saját magamon, hogy kár volt túlaggódnom, de megnyugtatásképp mindenesetre jó :)
Remélem semmi, de szeretném magam megnyugtatni. A szerelőm szerint semmi baja, nekem meg nem tetszik a hangja. Ezért szeretnék egy komolyabban hozzáértővel találkozni, aki megmondja, hogy ennek ilyennek kell lenni, vagy hogy el sem kellene indulnom vele.
Nem tetszik a hangja=szerintem csattog. És nem szeretném, ha valami komolyabb baja lenne. Hozzátenném, első motor, egy éve van meg, ergo fogalmam nincs milyen is lenne eredetileg. Úgy sem akarok járni, mint a szomszédom; megvette a paripár, aztán 3 hónap múlva cserélhetett blokkot...
Igazából ennyi lenne :)
Ha megfelelő olajnyomás alakul ki a blokkban, "lekapcsolja" azt a piros jelzőlámpát a műszerfal bal alsó sarkában.