Váltókarnak letört a gumis része, amibe beakasztod a lábad. A többi a képen látszik. A bukógomba mentett, és igen, tudom, csővel még többet mentett volna, de nekem gomba van rajta 0km-es korától, és nem akartam már utána cserélni, most meg már késő bánat. Úgyhogy az ilyen jellegű kommenteket mellőzhetjük is.
Váltókar törött vagy hajlott?
Ha törött hol törött?
A deklit ha nem lukadt át csak karcos levéve CX80 műgyantaragasztóval ki tudod kenni.
Lecsiszolod és fested.
Mintha új lenne.
Csá ínyencek!
Ma Jósvafő után az asszonnyal a hátam mögött lapra tettem a gépet.......8év, 41e km.... nincs véletlenül valakinek egy váltókarja? Vagy ha tudna valaki ajánlani egy jó bontót, a Ricsibóntón kívül (őket hívtam már, de pont szabin vannak). A balos dekli is kapott, pont nem lyukadt még ki, lábon hazajöttünk, de így nem tudom/akarom használni. Köszi előre is a segítséget!
Lecseréltem a hűtőfolyadékot, de nem öblítettem át, egyelőre reménykedem a totálkár elkerülésében
A légtelenítés viszont nem tiszta, radiátor sapkánál megvártam a buborékokat, meg kiengedtem egy kicsinyt a termosztátnál is.
Ennyit tudtam hozzá tenni az ügyhöz.
Kiegyenlítőt a minimum vonalig feltöltöttem.
A körmös kulcs nem téma, nem arra gondoltam. Azt könnyen még lehet lazítani. Mondjuk azzal még nem csináltál semmit.
A tengely belső imbuszára gondoltam és vázon belüli menetes állítóra.
Mit szeretnél karbantartani rajta?
Annak a csapágyazása biztosan megfelelő, ha nem lenne az már éreznéd.
Én azt gondolom, hogy nincs értelme kiszerelni.
1. Van-e hozzá szerszámod
2. Vissza tudod-e oda állítani ahol most -gyárilag, jó pozícióban- be van állítva.
Amennyire tudod mosd le, bár a tied egyébként is tiszta szokott lenni.
Ha törött hol törött?
A deklit ha nem lukadt át csak karcos levéve CX80 műgyantaragasztóval ki tudod kenni.
Lecsiszolod és fested.
Mintha új lenne.
Ma Jósvafő után az asszonnyal a hátam mögött lapra tettem a gépet.......8év, 41e km.... nincs véletlenül valakinek egy váltókarja? Vagy ha tudna valaki ajánlani egy jó bontót, a Ricsibóntón kívül (őket hívtam már, de pont szabin vannak). A balos dekli is kapott, pont nem lyukadt még ki, lábon hazajöttünk, de így nem tudom/akarom használni. Köszi előre is a segítséget!
A légtelenítés viszont nem tiszta, radiátor sapkánál megvártam a buborékokat, meg kiengedtem egy kicsinyt a termosztátnál is.
Ennyit tudtam hozzá tenni az ügyhöz.
Kiegyenlítőt a minimum vonalig feltöltöttem.
...1976-tól a 350-es JAWA-án Ott a félautomata kuplung miatt nagyon fontos volt a pontos beállítás !
A GSR-en tökéletes még 44ezer km-nél.
Van értelme ennek?
Ha csak lábtartó kell az lehet, hogy van konzol viszont biztosan nincs.
Balos lábtartó van esetleg?
A tengely belső imbuszára gondoltam és vázon belüli menetes állítóra.
Van szerszámom hozzá mert csináltam nagy CROVA-ból .Gondolom a 4körmös cuccra gondolsz.
Ha nem szükséges akkor Én örülök neki legjobban . Jöhet az új gumi és továbbb a menet...
Mit szeretnél karbantartani rajta?
Annak a csapágyazása biztosan megfelelő, ha nem lenne az már éreznéd.
Én azt gondolom, hogy nincs értelme kiszerelni.
1. Van-e hozzá szerszámod
2. Vissza tudod-e oda állítani ahol most -gyárilag, jó pozícióban- be van állítva.
Amennyire tudod mosd le, bár a tied egyébként is tiszta szokott lenni.
Szerintem
A hátsó lengővillát érdemes kiszerelni és karbatartani vagy ne kínlódjak vele...
Most lenne rá a legjobb alkalom .
Nittelős lánccserét még Én sem csináltam
Káosz van mostanában.....
Napközben nincs kéznél a telefonom, este meg már gondolkodni sem tudok.
Ha így volt, sorry.....