Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A házas ember tudja meg csak hogy mi a legszebb a házasságban ..................................a válás
mindenki elválik ?? csak azt nem értem minek házasodtok meg ...
szija Henti ! és amúgy hogy vagy ?
Azért majd oszd meg velünk, hogy neked melyik megoldás vált be. A fojtószelep szinkron új nekem, de az is lehet...
Csáásztok
llesz türnic, kéne az öreg száma
motor lassan rendben, én is /válás után/
Aztán mehetnénk...
hijjá má tibibá szám a régi vagy adatlapon
vagy bárki, hamarosan gurulóidő, szivesen mennék eggyet akár kivel a régiek közül, persze az újjakkal is szivesen fel venném a kapcsolatot
Folytószelep szinkron nem segíthet ezen?
Hát köszönöm a tippeket, akkor megpróbálom ezeket végigjárni.
Gino: a váltásokat amúgy szakszerűen csinálom, hihetsz nekem. Idén 9. éve használom a motort, és most először jött elő a probléma két héttel ezelőtt.
Nekem 1 éve van meg a motor, és eddig 3x csinálta hasonlóan a tiédhez. Először akkor, amikor elhoztam a kereskedőtől (ha nem záráskor hozom el, és nem lett volna nagyon hideg, akkor vissza is vittem volna...). A körülmények hasonlóak voltak: mindhárom alkalommal hideg idő volt, minden alkalommal egy hosszabb kihúzatás után csinálta, ami után lelassítottam és ép csorogtam egy kereszteződéshez, és pakolgattam vissza 3-ból 2-be, illetve egyik alkalommal 4-ből 3-ba. Sokat kutattam utána, és úgy látszik ez egy típushibája lehet a motornak, mert sokaknál jelentkezett már. A megoldások amiket találtam, a legkülönfélébbek voltak: az alapjárat emelését javasolták, illetve valami szenzorok (MAP, thermo) vagy szonda takarítását javasolták, de volt akinél az elektronika újra írása (reset) oldotta meg, de olyat is találtam akinél a gyertya csere ill. légszűrő csere után múlt el. Minden esetre ha nem akarod piszkálni a gázfröccsös módszer is beválik, csak hát szerintem ennek nem így kellene működnie.
Alapjárat, melegen: 1300 +/- 100 fordulat /perc.
Visszaváltásnál kuplung húzás után nem váltani kell lefele, hanem előtte egy gázfröccsöt adni és utána váltani lefele.
Sziasztok!
Nekem is épp 10 éves a GSR-em, eddig kiválóan teljesített szolgálatot, mostanában viszont (már 3x megtörtént) olyat csinál időnként, hogy lassú tempónál (40-50-ről lassítva) lefele váltásnál (4-ből 3-ba vagy 3-ból 2-be) leáll a motor. Keresgettem a neten, hogy volt-e már hasonló észlelés, és még 2013-ból találtam egy bejegyzést (#61-es komment):
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=forum&session_id=&topic_id=485&limit=50

Neki is szintén ez volt a problémája, mint most nekem, megtaláltam az illetőt facebookon, írtam is neki, de nem jött válasz. Úgyhogy most tőletek próbálok informálódni, hogy mi lehet a gond.

Elöljáróban: az alapjárat jó, nem azért áll le a motor, mert leesne az alapjárat túl alacsonyra. Az oldaltámasz kapcsolót is megnéztem, elméletileg megfelelően működik.

A legutóbbi alkalommal, amikor ez történt, rajtam volt az akciókamera, és jól látszott a felvételen, hogy amint behúzom a kuplungot, és váltok lefelé, már világít is a piros led a műszerfalon.
Sziasztok esetleg valakinek eladó sport kipufogója Gsr 600 -ra nem volna?
Ma megérkezett a Szervízkönyv
Ma 10 éves a GSR ...


Nagyon SZERETEM - Nagyon BEVÁLT - Vigyázok Rá...
Dübörög !!!
Sziasztok, van még itt valami élet?

az offra ...
Off:
Ne kardozzatok már, mint az ovisok, lassan szinte minden fórum teli van internethuszárokkal; nem azért létezik ez a közösség, hogy egymásnak segítsünk?
On:
mörfi, biza többet kell váltogatni, már ha az első lánckerékre gondolsz (de ez nyilván egyén-függő). Ha azt cseréled kisebbre pörgősebb lesz a motor, rövidebbek a fokozatok, kisebb a végsebesség
Akkor próba újra, szóval 1foggal kissebb lánckerék. Azt hallottam hogy kicsit jobb, nem kell olyan sűrűn váltogatni, élhetőbb a gép. ( tapasztalat valakinek? Negativ komment kioktatást hanyagoljuk ha lehet)
helyesírás, igazolványkép, szintmérő....... :D
Egy primitív ostoba ember vagy, semmit nem kommentálok az irományodból...! stílusa, indulata helyes írása és az igazolvány képed legyen a szint mérőd.....
Sziasztok.Gsr-be való K&N sport légszűrő eladó a hozzá tartozó tisztítószettel együtt.12000 ft.
Azt nem értem miért szólsz bele. Beteg ember vagy ,sőt beteg alkoholista aki kissebségi problémákkal küzd. Én nem szólok hozzád te is zedd ezt. Ne barmold szét a topikot, szerinted kiváncsi erre valaki rajtad kivűl? Szerintem nem! Maradjuk ennyibe, utoljára figyelmeztetlek nehogy olyan valami derüljön ki ami nagyon rosszul fog esni neked. Tehát kerüld a hozzám való hozzá szólásaidat, hacsak téged nem kérdezlek. Senki nem kiváncsi a hülyeségeidre értelmes ember ezt megérti. Ez a fórum nem azért van hogy ökörségeidet keljen másnak olvasnia. Ez volt az utolsó hozzá szólásom ahhoz ami irtál. Agyő. Sógor!
Ezzel a netről ki ollózott "magasröptű" szövegtartalmú illusztrációt vizuálisan megjelenítő fotóval, megint csak magadat minősítetted...... tényleg csak ennyit tudsz...????
Neked a Riga topik való.....bakker
El vonatkoztatva az eredeti probléma hányadostól.....valamint a hozzá nemértésed szintjétől, irigylésre méltó a kérdésed....((( Én biztos nem adnék a magad fajtának használható információt.
Sokat csal az óra ha cserélem 1 kissebb re? ( a kis lánckerékre gondolok)