Csáásztok
llesz türnic, kéne az öreg száma
motor lassan rendben, én is /válás után/
Aztán mehetnénk...
hijjá má tibibá szám a régi vagy adatlapon
vagy bárki, hamarosan gurulóidő, szivesen mennék eggyet akár kivel a régiek közül, persze az újjakkal is szivesen fel venném a kapcsolatot
Hát köszönöm a tippeket, akkor megpróbálom ezeket végigjárni.
Gino: a váltásokat amúgy szakszerűen csinálom, hihetsz nekem. Idén 9. éve használom a motort, és most először jött elő a probléma két héttel ezelőtt.
Nekem 1 éve van meg a motor, és eddig 3x csinálta hasonlóan a tiédhez. Először akkor, amikor elhoztam a kereskedőtől (ha nem záráskor hozom el, és nem lett volna nagyon hideg, akkor vissza is vittem volna...). A körülmények hasonlóak voltak: mindhárom alkalommal hideg idő volt, minden alkalommal egy hosszabb kihúzatás után csinálta, ami után lelassítottam és ép csorogtam egy kereszteződéshez, és pakolgattam vissza 3-ból 2-be, illetve egyik alkalommal 4-ből 3-ba. Sokat kutattam utána, és úgy látszik ez egy típushibája lehet a motornak, mert sokaknál jelentkezett már. A megoldások amiket találtam, a legkülönfélébbek voltak: az alapjárat emelését javasolták, illetve valami szenzorok (MAP, thermo) vagy szonda takarítását javasolták, de volt akinél az elektronika újra írása (reset) oldotta meg, de olyat is találtam akinél a gyertya csere ill. légszűrő csere után múlt el. Minden esetre ha nem akarod piszkálni a gázfröccsös módszer is beválik, csak hát szerintem ennek nem így kellene működnie.
Alapjárat, melegen: 1300 +/- 100 fordulat /perc.
Visszaváltásnál kuplung húzás után nem váltani kell lefele, hanem előtte egy gázfröccsöt adni és utána váltani lefele.
Sziasztok!
Nekem is épp 10 éves a GSR-em, eddig kiválóan teljesített szolgálatot, mostanában viszont (már 3x megtörtént) olyat csinál időnként, hogy lassú tempónál (40-50-ről lassítva) lefele váltásnál (4-ből 3-ba vagy 3-ból 2-be) leáll a motor. Keresgettem a neten, hogy volt-e már hasonló észlelés, és még 2013-ból találtam egy bejegyzést (#61-es komment):
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=forum&session_id=&topic_id=485&limit=50
Neki is szintén ez volt a problémája, mint most nekem, megtaláltam az illetőt facebookon, írtam is neki, de nem jött válasz. Úgyhogy most tőletek próbálok informálódni, hogy mi lehet a gond.
Elöljáróban: az alapjárat jó, nem azért áll le a motor, mert leesne az alapjárat túl alacsonyra. Az oldaltámasz kapcsolót is megnéztem, elméletileg megfelelően működik.
A legutóbbi alkalommal, amikor ez történt, rajtam volt az akciókamera, és jól látszott a felvételen, hogy amint behúzom a kuplungot, és váltok lefelé, már világít is a piros led a műszerfalon.
Off:
Ne kardozzatok már, mint az ovisok, lassan szinte minden fórum teli van internethuszárokkal; nem azért létezik ez a közösség, hogy egymásnak segítsünk?
On:
mörfi, biza többet kell váltogatni, már ha az első lánckerékre gondolsz (de ez nyilván egyén-függő). Ha azt cseréled kisebbre pörgősebb lesz a motor, rövidebbek a fokozatok, kisebb a végsebesség
Akkor próba újra, szóval 1foggal kissebb lánckerék. Azt hallottam hogy kicsit jobb, nem kell olyan sűrűn váltogatni, élhetőbb a gép. ( tapasztalat valakinek? Negativ komment kioktatást hanyagoljuk ha lehet)
Egy primitív ostoba ember vagy, semmit nem kommentálok az irományodból...! stílusa, indulata helyes írása és az igazolvány képed legyen a szint mérőd.....
Azt nem értem miért szólsz bele. Beteg ember vagy ,sőt beteg alkoholista aki kissebségi problémákkal küzd. Én nem szólok hozzád te is zedd ezt. Ne barmold szét a topikot, szerinted kiváncsi erre valaki rajtad kivűl? Szerintem nem! Maradjuk ennyibe, utoljára figyelmeztetlek nehogy olyan valami derüljön ki ami nagyon rosszul fog esni neked. Tehát kerüld a hozzám való hozzá szólásaidat, hacsak téged nem kérdezlek. Senki nem kiváncsi a hülyeségeidre értelmes ember ezt megérti. Ez a fórum nem azért van hogy ökörségeidet keljen másnak olvasnia. Ez volt az utolsó hozzá szólásom ahhoz ami irtál. Agyő. Sógor!
Ezzel a netről ki ollózott "magasröptű" szövegtartalmú illusztrációt vizuálisan megjelenítő fotóval, megint csak magadat minősítetted...... tényleg csak ennyit tudsz...????
Neked a Riga topik való.....bakker
El vonatkoztatva az eredeti probléma hányadostól.....valamint a hozzá nemértésed szintjétől, irigylésre méltó a kérdésed....((( Én biztos nem adnék a magad fajtának használható információt.
szija Henti ! és amúgy hogy vagy ?
http://halasinfo.hu/motoros-te...
llesz türnic, kéne az öreg száma
motor lassan rendben, én is /válás után/
Aztán mehetnénk...
hijjá má tibibá szám a régi vagy adatlapon
vagy bárki, hamarosan gurulóidő, szivesen mennék eggyet akár kivel a régiek közül, persze az újjakkal is szivesen fel venném a kapcsolatot
Gino: a váltásokat amúgy szakszerűen csinálom, hihetsz nekem. Idén 9. éve használom a motort, és most először jött elő a probléma két héttel ezelőtt.
Visszaváltásnál kuplung húzás után nem váltani kell lefele, hanem előtte egy gázfröccsöt adni és utána váltani lefele.
Nekem is épp 10 éves a GSR-em, eddig kiválóan teljesített szolgálatot, mostanában viszont (már 3x megtörtént) olyat csinál időnként, hogy lassú tempónál (40-50-ről lassítva) lefele váltásnál (4-ből 3-ba vagy 3-ból 2-be) leáll a motor. Keresgettem a neten, hogy volt-e már hasonló észlelés, és még 2013-ból találtam egy bejegyzést (#61-es komment):
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=forum&session_id=&topic_id=485&limit=50
Neki is szintén ez volt a problémája, mint most nekem, megtaláltam az illetőt facebookon, írtam is neki, de nem jött válasz. Úgyhogy most tőletek próbálok informálódni, hogy mi lehet a gond.
Elöljáróban: az alapjárat jó, nem azért áll le a motor, mert leesne az alapjárat túl alacsonyra. Az oldaltámasz kapcsolót is megnéztem, elméletileg megfelelően működik.
A legutóbbi alkalommal, amikor ez történt, rajtam volt az akciókamera, és jól látszott a felvételen, hogy amint behúzom a kuplungot, és váltok lefelé, már világít is a piros led a műszerfalon.
Nagyon SZERETEM - Nagyon BEVÁLT - Vigyázok Rá...
az offra ...
Ne kardozzatok már, mint az ovisok, lassan szinte minden fórum teli van internethuszárokkal; nem azért létezik ez a közösség, hogy egymásnak segítsünk?
On:
mörfi, biza többet kell váltogatni, már ha az első lánckerékre gondolsz (de ez nyilván egyén-függő). Ha azt cseréled kisebbre pörgősebb lesz a motor, rövidebbek a fokozatok, kisebb a végsebesség
Neked a Riga topik való.....bakker
El vonatkoztatva az eredeti probléma hányadostól.....valamint a hozzá nemértésed szintjétől, irigylésre méltó a kérdésed....((( Én biztos nem adnék a magad fajtának használható információt.