Szia!
Jobbulást és kitartást kivánok!javaslatom hogy a márkakereskedőhöz vidd vissza a motorod és ők intézzék a biztositási ceremóniát,mert ök tudják mi mennyibe kerül pontosan!(pl lábtartó 42.00huf)
Ne akarja a biztositó 24.000-be számolni!Üdv Kykee
Általános jóreggelt mindenkinek!
Elsősorban balesetet szenvedett barátunknak kívánok jobbulást szerencsére csak lelkileg.
Közhely és már elhangzott, de tényleg az a lényeg, hogy neked nem esett bajod, az összes többi körülmény lényegtelen mégha nem is tűnik annak.
Laca, a textilruha tisztítás nem egy nehéz történet, elég rég föltatlálták módját. Két dolog kell hozzá egy db feleség és egy db mosógép.
Ez nem vicc. Én rendszeresen mosógépben mosom a holmimat.
A trükk az, hogy veszel egy impregnáló sprayt textil ruhához egy hegymászó boltban vagy Hervisben és mosás után azzal is lekezeled.
Két dolgot érsz el vele, egyrészt a külső felületed is viztaszítóvá válik, másrészt a bogarak sem tapadnak rá annyira.
Azt tudjuk, hogy a textil holmik azért vízhatlanok mert van bennük egy szűrke bélés, ami olyan sűrű szövésű, hogy a víz molekulákat nem engedei át, viszont a pára molekulák kisebbek, ettől lesz ún. lélegző az anyag.
Ha tisztának szeretnéd látni a kabátod akkor sajna ez az egyetlen módja, illetve a Dody módszer sem rossz csak akkor némi sár is kerülhet rá
Jó reggelt Laca!
Sajnos tudomásul kell vennün, hogy a kamionosok az utak királyai!
De már készülődik a trónfosztás...
Te meg tisztára skizofrén leszel! Az egyik éned majd királykodni akar a kamionba, a másik meg betyárkodni a GSR-en!
Szevasz Whisp!
Nagyon sajnálom ami veled történt! Annak viszont örülök, hogy nem sérültél meg komolyabban! Tudom, hogy milyen szar érzés odamenni az összetört motorhoz és megpróbálni felállítani! Főleg mivel tavaly decemberben kísértetiesen hasonló körülmények között törött össze a 10 hónapos Banditom. Én annyival rosszabbul jártam, hogy totálkárosra tört a motorom és végleg búcsút inthettem neki! Szerencsére én is megúsztam zúzódásokkal! Ami leginkább annak volt köszönhető, hogy én sem mentem gyorsan
Hogy van e tanulság? Biztosan van. Talán a legfontosabb, hogy városban, lakott területen ne száguldozzon az ember (próbálom én is betartani, de bevallom nem mindig sikerül). Lehet, hogy ha 70-80-al megyünk, már nem írogatnánk itt.
A másik tanulság, hogy vannak balesetek, amiket nem tudsz elkerülni. Akármilyen képzett motoros vagy, akármilyen óvatosan haladsz!! A másodperc tört része alatt kialakuló veszély helyzetre képtelenség reagálni, talán még megijedni sincs ideje az embernek! Erre az esetre csak az imádkozás segít, hogy legyen elég szerencséd elkerülni a baleseteket!
Minden alkalommal, amikor motorra ülünk tudjuk, hogy nem biztos hogy a saját lábunkon hagyjuk el a porondot! Persze ugyanígy lennénk ezzel ha ejtőernyősök, sziklamászók, búvárok, stb. lennénk. Azt hiszem a veszély is része a motorozás nyújtotta határtalan élvezetnek. És vállaljuk a veszélyt…
Szívesen segítek a tapasztalataim átadásával (nekem is az Allianznál futott a kárügy), vagy amiben tudok!
Azért fel a fejjel! Jönnek még jobb napok, a motorod meg szépen rendbe hozzák majd! Meglátod!!!
Üdv
Steve
Ma estefelé baleset ért a Campona előtt, a GSR-emmel mentem. Szeretnék sztorizni és néhány tanulságot említeni...
A kétsávos út belső sávjában közlekedtem (mely gyakorlatilag egy kb 150 méteres kanyarodósáv), 50 km/h-s sebességgel (előtte pillantottam az órára), amikor a külső sávból egy kisteher (a sor araszolását megunva, gondolom) elémvágott (vagy inkább belém vágott mert mellettem volt) a belső sávba index és gondolom tükörnézegetés nélkül. Megállni már nem tudtam, kikerülni sem, a kisteher bal első ajtaja talált engem oldalba, elestem. A motor és én kb csúsztunk kb 30 métert, a kisteher pedig izomból fékezett és megállt a belső sávban, picit már átlógva a szembejövő sávba (ez lényeges rész).
A váltókar átszúrta a bal csizmámat, majd letörött a lábtartóval együtt, de a lábam megúszta egy kb egy centis folttal, a csizma persze szarrá ment. A sisakkal orral az aszfaltba fejeltem, de nem durván, a kabáton horzsolások, a kesztyűn is. Szal picit elestem.
Sofőr kiszáll, totál beszarva, hogy mi lett velem, persze nem sok bajom lett. Hívjuk a rendőröket, kb 20 perc alatt ki is érnek. Miközben vártuk a rendőrt, elkezdi osztani nekem a kisteheres, hogy én már a záróvonalon voltam és húztam neki mint a bolond (a belső sáv közepén mentem 50-nel) és én meg akartam őt előzni szabálytalanul. Hát mondom fiam, látod, ezért hívom a rendőröket, bazd meg. (Mert már akkor is hazudtál, amikor kiszálltál a kocsidból). Persze nem voltam vele bunkó, a körülményekhez képest higgadt voltam.
Szal megjön a rendőr, személyi, forgalmi, kötelező csekk, jogsi odaad, nyomokat, járműveket megvizsgál, szondát fújat, kisteher-sofőrt kocsiba ültet, megbeszél. Utána megbeszél velem is, hogy mi is volt. Mondja, valszeg szembesítés lesz belőle a kerületi kapitányságon, merthogy k*ra nem ugyanazt mondjuk. Készséges volt, mert elmondta, hogy a nyomok helyszíni vizsgálatából következtetve az én sztorim sokkal közelebb áll a valósághoz mint a kisteher-sofőré.
Mi is a tanulság? Hát nem is tudom. Talán az, hogy ha megmaradtok, akkor pontosan mondjatok el mindent, nem kamuzni. Még ha ti is hibásak vagytok, akkor is. (A rendőröket nyugodt állapotban, mindenre felkészülve is nehéz átb*ni, nemhogy idegtől remegve, esetleg sérülten.)
Kötelezőm, CASCO-m befizetve, és szerencsémre mindkettőnk biztosítója az Allianz, talán reménykedhetek egy kicsit gyorsabb ügyintézésben, mint a szokásos. Természetesen megpróbálok minden káromat ráterhelni a vétkes félre, már amennyiben a rendőrségi vizsgálat engem igazol (amire elég nagy esélyt látok, kopkopkop). Motoron dekni, lábtartók, váltókar, fékkar, kipuf-borítás, kormány, műszerfal, tükrök, indexek és a tank rotty, villa talán nem, alu hídváz lesúrolva frankón. Összes cuccom szarrá ment, a kesztyű talán nem, de a kevlár-bütykös része is lesúrolva, jól. Kabi is.
Ne haragudjatok, hogy ilyennel sokkolom itt a fórumot, de ti is GSR-esek vagytok és kinek mondanám el? Amúgy nem vagyok tapasztalt motoros, eddig 1500 km-t vezettem, dehát ezért mentem 50-nel és nem százhússzal a belső sávban.
Azt hiszem, hogy ha meggyógyul a lábam és a motorom, akkor folytatni fogom majd.
Tartóssan motorozzál minimum 100Km/ h sebességgel enyhén de feltétlenül jeges esőben.
Hidd el ez müködik.
A lényeg az hogy 5 perc legyen minimum és akkor a hatás nem marad el.
Ha Balaton felvidék és 07.22. akkor éngem is érdekel a dolog.
(SZÁRAZ ÚTVISZONYOK ESETÉN!!!)
Az az ha számít akkor én erre voksolok!
Ha Mátra akkor ez számomra minimum kétnapos mivel a kiindulási pont akkor (Bp) nekem alapból 200 Km. ! + Túra utvonal ? Km + vissza 200 Km ebbe én bele........... !
Vagy lehet hogy nem csak most ez hihetetlen a számomra!
Köszi Badlac!
miiiiiiiiilyen tökéletes az a kép!Nem Laca? ugyan olyan magasak vagyunk mint széles! Nem baj,mert ekkora súlyal jobban be lehet tenni a kanyarba a GSRt!igy is már (még) csak 3mm van a szégyencsikból!Ráadásúl csak úgy szeli az utat meg a verebeket ketté!(tegnap este)
Az is valami????
Ma két hetes az Istennő! A km. óra állás 1900 valamennyi, holnap már benne lesz a 2000!
A bejáratásnak teljesen vége, csak egy bibi van......10000 alá csak elindulásnál és megállásnál esik a fordulat..... [2O02]
É:s kb. ennyi vigyor van a pofámon........(lásd feljebb)
Kykee! Ez a fotó archivumom előkelő helyén lesz!!! És nem az én szépségem miatt!
Ezt elsősorban Rece apótól kérdezem: az évszázados tapasztalatoddal segíts légyszi, hogy tudom kiszedni a cordurából a bogarakat? Persze egy gyors és hatékony megoldás érdekel! Elképzelheted, a GSR menetteljesítményével mekkora erővel csapódnak bele....!?? Most jut eszembe, Te Yamahás vagy....elképzelni sem tudod....... De azért segíthetsz....(vagy valaki!)
Jobbulást és kitartást kivánok!javaslatom hogy a márkakereskedőhöz vidd vissza a motorod és ők intézzék a biztositási ceremóniát,mert ök tudják mi mennyibe kerül pontosan!(pl lábtartó 42.00huf)
Ne akarja a biztositó 24.000-be számolni!Üdv Kykee