Ez milyen motor? Sajnos a képről nem igazán jön le számomra, hogy ki gyártja.
Hogy az egyik haveromat idézzem, kicsit olyan, mint a ducati a rácsoslinzer csövezéssel.
Mi mindenre nem jó a GSR! Fékpadon a GSR
Ez egy tuti hozzászolás volt, mivel soxor szerepel a GSR szó, mivel ez GSR fórum és a hozzászólások a GSR -el kapcsolatban vannak.
GSR 4ever!
Mindenki nyaral, dolgozik, motorozik?
Az elfelejtettem írni, hogy tegnap megláttam a leendő motoromat a Mátrában. Sajnos van szebb (és jóval drágább) a GSR-nél...
Ha valaki nyerne a lottón a csapatból, szívesen elfogadom tőle. Ígérem, ha kell kifizetem az ajándékozási illetéket!
Kykee holnap már dolgozik, be fog indulni a fórum!
Igazából tegnap este derült ki, hogy Mátra lesz a dologból. Egy napot a hétvégéből párosan kellett tölteni , egy napra - mára - meg kaptam kimenőt. Aztán agyaltam, hogy merre? Balaton körül vagy Mátra és ez utóbbi lett. Még szerencse, hogy így döntöttem! .
Egyik Kawás cimborámmal mentem és az indulás időpontja is ma 11-kor dőlt el, hogy délben indulunk. Ezért nem írtam a fórumra.
Viszont volt fent egy piros GSR Bódis dobbal. Sajnos a hangját nem hallottam, a Parádsasvári parkolónál nem volt ott a gazdája, amikor meg lehagyott Sirok és Recsk között, próbáltam tartani a tempót a csapatával, de ez leginkább csak Kykee-nak sikerült volna! Így csak a látványról tudok beszámolni: furcsa egy kicsit, mert szerintem kisebb, mint a gyári dob.
Laca, ez a pályázás nagyon jól hangzik és baráti az ár. Mondjuk, ha a fékpedált is beleszámoljuk? De gratula a döntögetéshez!
Szerintem azért lanyhult a fórum, mert mindenki motorozik. Már nincs sok hátra és tehetjük el télire a drágáinkat , addig meg minél több élményt kell gyűjteni, hogy azt a pár hónapot kibírjuk.
Ezért mentem én el ma a Mátrába... a Gyöngyös-Eger út oda-vissza isteni volt! Azóta is csak mosolygok!
Megértem, hogy függő lettél!
Nagyon jó lehet pályázni.....
Ezek szerint nem nagy pálya az Ering, ha ilyen hamar jönnek a kanyarok. Én nem voltam még, mert ugye nincs is mivel (még).
Bár nekem mind1 lenne, hogy hol csak GSR lenne már alattam.
Ügyesen megoldottad a kanyar kiegyenesítésből származó helyzetet! Ha tovább fékezel a beton után a füvön majd a kavicson könnyen el lehet dobni a vasat.
Időben elengedted a féket!
Kb. 20-25 motor van egyszerre a pályán. A "kiélés" magas szintű és teljes volt! Dadogásig nem érdemes húzni! Illetve a sikán után nem sokkal van egy éles jobb kanyar, ameddig nem igazán érdemes felváltani harmadikba (legalábbis nekem, és a motornak) és ott már 13000 körül forog másodikban.
A célegyenes végén mentem a legtöbbet, ott mindig elértem a 180-at negyedikben. Egyébként csak itt lehetett felváltani négybe. De veszélyes játék......egy esetben nem tudtam volna időben bedönteni, éppen ezért nagyot fékezve, de nem vészfékkel, szigorúan egyenesen kiszaladtam a betoncsíkról kb. 100-al (a célegyenes utáni enyhébb jobbosnál) a beton vége után a féket is elengedtem, és így először füves részen gurult, aztán elértem a sóderágyat, ahol igencsak dobálta a motort, de legalább lefékezte. A sóderágy vége előtt kb. 2 méterre álltam meg.....jó lecke volt.
Az élesebb kanyarokban 70-80 körül lehetett menni, ahonnét aztán a GSR ugrik kettesben.......
Sajnos nyílt napon sem ingyenes, az egy órás jegy, amivel kétszer mehetsz elvileg félórát, 4000 forint. De nagyon megéri! Inkább itt élje ki magát az ember, mint a közúton! A félnapos (talán 3 órás) jegy 8000, az éri meg a legjobban.
Én is soxor ide néztem, valóban csendben van mindenki.
Jó lehetett az Euroring! Gratula a szép döntögetésért!
Reet társunk (sajnos) már tudja, hogy mennyi egy új fék pedál. Közel sem ilyen döntésekből miatt....
Mennyi a beugró az Eringre? Vagy nyilt napon talán ingyenes?
Nem voltatok valami termékenyek mostanában.......
Én kb. tízszer elnéztem ide, de mindig csalódni kellett.......ezért engem kell elviseljetek.
Ma voltam kinn Recével és két motoros cimbijével az Euroringen. Csak annyit tudok mondani, mindenképp próbáljátok ki legalább egyszer! Nagyon megéri! Én egy időszak(kb. 20-25 perc, hivatalosan fél óra) után csuromvizesen szálltam le a motorról! Hatalmas élmény! Igaz az én motoromnak némileg veszélyes módon leért jópárszor a hátsó fékkar, de szerencsére nem fogott be a fék. Elég fain lett, átlósan jól elkopott.
hello teso.
holnap 2 körül szerveződik egy nagyobb csapat, motorozás céljából a hotel parkolóban.
kovik is elvileg(??) ott lesz.hívlak,hogy akkor hogyan tovább.
Ott tényleg paranoiásnak kell lenni.....na persze mindenhol máshol is.......
Nagy az Isten állatkertje, és ráadásul alacsony a kerítés! Hadd ne soroljam fel, de több százféle módon törheti össze magát az ember a nagy faluban, még szabályosan közlekedve is! Volt, hogy a teherautómat nem vette észre a tükörben.......no comment!
En meg inkabb azt javasolnam, hogy ne csinaljatok ezt a lampatol lapmpaig versnyzest, mert qrvara veszelyes, azonkivul a szentendrei ut meg kulonosen olyan "odahalos" hely. Sok motoros halt mar oda sajnos, es sok ilyesmik miatt!!!
Hogy az egyik haveromat idézzem, kicsit olyan, mint a ducati a rácsoslinzer csövezéssel.