Szia Olty!
A tank kérdés számomra nem túl világos. A vezetőnek semmi gondja szerintem a tankkal, maximum az utasra érthették a tesztelők, hogy nem tud rendesen megtámaszkodni rajta...
Igen abban biztos vagyok hogy a térdem megfájulna rajta egy idő után,de ez is csak megszokás kérdése.
Olvastam róla teszteket,és azt mondják eléggé elszurták a tankot,mert nem lehet rajta fogást találni,és előre hátra csúszkálsz rajta!
Ebből mi igaz?
De kiló nyócvan fölött már bőven járatos vagyok!
(a Duke-on sincs semmi plexi, de az olyan hamar fölé ment, hogy a széllel nem volt időm foglalkozni )
Remélem összejön a moci alám a 7végén és akkor tönkre teszem az "orr alá dörgölős játékodat" !
vazz...
van olyan kereskedő, aki meg van áldva egy kis üzleti érzékkel?
Gino, Olty, én...
tudnám ajánlani a 2ő(t) fizet, 3at kap és persze van ötletem kié legyen a harmadik
Gino, neám beindul a fantáziád
télleg, hová tűnt powercity? mé nem ragadja meg e remek gondolat
Majd ha ki is próbálod, le sem lehet szedni róla! Mindenképp ezt akarod majd venni!
Én 185 centi vagyok és 135 kg (persze tiszta izom ) és nagyon kényelmes. Igaz max 1,5 órát bírok ki rajta egyhuzamban, akkor meg kell egy kicsit állni. De ez nem is baj. Elzsibbad a hátsó felem és a térdem is meg szokott fájdulni. De ez két perc alatt rendbejön. És a kategóriában, vagy akár az ezresek közt kevés olyan motort találsz, ami egy idő után nem válik kényelmetlenné! Persze vannak kivételek, de az közel sem nevezhető sport- vagy sportos motornak. A GSR meg közelebb áll a sportmotorhoz, mint a túrához.
A menetszél az első pillanatokban mellbevágó lehet. De hamar megszoktam én is, 180-ig észre sem veszem. Az fölött meg nagyon ritkán megyek, de akkor meg be lehet hasalni a tankra. (persze nem az én hasammal....)
Én még nem vagyok,GSR tulajdonos,de remélem leszek:)Ma ültem egyen és teljesen elbűvölt.
Csak tavaszra tervezem a vásárlást,de még dillemmázok,viszont úgy érzem ő lesz a befutó.
Én 190 cm vagyok és 90 kg,és az ülésmagassága nem túl magas,és a lábtartók is elég magasan vannak,ezért a láb eléggé behajlitott állapotban van!Ezért nem tudom hosszú távon mennyire kényelmes?!
Mi a véleményetek erről?Szerintetek az én méretemnek megfelelő ez a motor,esetleg van e közöttetek aki hasonló méretű?
Köszi az infót előre is!
HI jal!
Nos semmi akadálya a GSr KLÁN Tagságodnak!Először is az adatlapodat töltsd ki,magadról,a GSRröl stb!
Ez alap feltétel,mert sajnos volt már rá precedens,hogy valaki szórakozott álnéven itt a topicon!
A hétvégén gurulunk a többiekkel oda szívesen várunk!A GSR KLÁN topicon is várunk!A beavatást addig kitaláljuk,hogy mi is legyen!
Üdvüzlünk a körünkben!Gratula a vashoz és BALMENKÖZt!
üdv kykee
Üdvözöllek köreinkben!
Ezt nem is akarom elhinni, hogy kételkedsz a létezésünkben!
Amúgy pedig a klub.....az a nyugdíjas!!
Ez a kis baráti társaság KLÁN-ba tömörült!
Írj egy nevet, telefonszámot, e-mailt a következő mail címek valamelyikére. gsr.klan@freemail.hu gsr.klan@citromail.hu
Sziasztok GSR tulajok!!
Szeretnék én is belépni a klubba,ha ez lehetséges.Két hónapja vettem szalonból egy Gsr-t,nagyon bejön,már túl vagyok a 6000 km-en.Minden szabad percemet rajta töltöm,nem tudok betelni vele,folyamatosan újjat mutat a vas!Egyszerűen KIRÁLY!Pénteki nap mehettem érte,(motorrad) és már hétfőn délután!1320km-rel a hátam mögött vittem az első szervízbe.Olvastam hogy ez a tagság egyik feltétele:):):) Bizonyíték a szervízkönyv! Ha tényleg létezik a klub,kérlek benneteket tudassátok velem hogyan lehet belépni.Előre is köszi! Üdv néktek: jal e-mail: jalexio@freemail.hu
Eltemetni a fletót????Hol? Mikor? Mennyit kell fizetni?
Ahogy ismerlek, jövőre is ki fogsz bújni mindennemű közös gurulás alól! Már el is neveztelek: Rece, az indokgyártó, kibúvókeresőbajnok nagymester! (akinek soha se add kölcsön a motorod....)
már csak apróbb munkák maradtak jövő tavaszra (pl: a fletót eltemetni stb. ), azokkal szerintem gyorsan megleszek és remélem a jövő szezon már motorozással telik nem pedig az állandó elszigetelődéssel.
én sem megyek szombaton mert a kuttyok fáznak és ha már így benne vagyok az elszigetelődésben, hát a kuttyok házát is le szigetelem.
apropó szigetelés, szöveg
Valóban nagyon hideg van már a motoron, de nem vagyunk cukorból! Megőrülnék, ha egy verőfényes, +2 fokos januári napon ne karikázhatnék egy kicsit......legalább a sebességhatár is be lesz tartva.......
Szevasztok Klán Tagok!
Sajnos a hétvégén munkaügyi elfoglaltságom miatt nem tudok veletek tartani Paksra.
Nektek azért jó motorozást!
Most szombaton Ózdra motoroztam ebben a gyönyörű időben . Mivel késő este indultam vissza, bazi hideg kerekedett . Szóval a paksi túrán gondoljatok rá, ha lemegy a nap kib…ul fel kell öltözni.
Ja és az Ózd – Eger közötti szerpentinek tök sötétben , hát nem tudom , volt már kellemesebb motoros utam is.
Köszi Reet!
Akkor megoldódott a rejtély. Ezek szerint a XVIII. kerületben nem kelendőek a motorok...
Lehet, hogy Gyurika is ezért tudta ennyire nyomott áron venni...
Abdul a rendszám úgy müködik, hogy okmányirodáknál kint van egy egy betű sorozat, ahol kissebb a rendszámkiváltás, az új forgalomba helyezés, ott sokáig meg van a készlet, ezért lehet ez. Amúgy már a rendszámból nem szabad itélni, amikor a kocsimra kihoztam a táblát már mindenhol K-val kezdődőek adtak, de én J-st kaptam.
A tank kérdés számomra nem túl világos. A vezetőnek semmi gondja szerintem a tankkal, maximum az utasra érthették a tesztelők, hogy nem tud rendesen megtámaszkodni rajta...