Sziasztok GSR-esek!
Lénárt Zoltán vagyok a debreceni Power City Suzuki ügyvezetője.
Régóta olvasgatom a topic-ot és nagyon tetszik,hogy egy ilyen "összetartó " csapattá
kovácsolódtatok.
A jövőben szeretnék a segitségetekre lenni GSR tulaj lévén is,hogy bármiben a segitségetekre legyek,legyen az alkatrész,felszerelés,tuning,Suzuki hírek stb.
Szeretnék nektek egy kedvezményes vásárlási lehetőséget biztositani akár postai utánvéttel is
legyen szó bármiről,nyugodtan "bombázzatok" kérdésekkel-kérésekkel.
Ajánlom figyelmetekbe weblapunkat a www.powercity.hu-t ahol megtekinthetitek a bolt kínálatát.
Űdv
reet!
Sajnálva olvasom,hogy mi történt!Rá jár a rúd a topiclakókra???! Örülök,hogy nem esett bajod!Ha a gyári gumid van fent,akkor ezen nem csodálkozom!Én rettegve mentem a Bridgestone-al!Nehezen melegszik,nem tapad,hamar kihűl!nagy k@k@ ahogy van!A por kevés ahhoz,hogy elessél!Csak a múrvaszemek okozhatnak problémát,szerintem!
Szebb napokat tesó!
üdv kykee
Tarka tírzsverkém!
Szomorúan nyugtázom a hírt,hogy a tesódnál elöbbre valo a munka!
Ahhoz képest,hogy itt lakunk egymás szájában,tök semmit találkozunk/gurulunk! Mindjárt itt a tél és akkor még kevesebbet fogunk együtt motorozni!
Majd Szenteste csak sikerülni fog a közös angyalka leső motorozás!
Ancsika
Igen,de TE egy szintel feljebb léptél nálam!
Most már Rózsafüzéresőlesőbogársípszál lettél!
Múlt héten Szombaton oda gurultunk a Dody papával hozzátok Zalába és mit történik?lemerűlt a tellerem mert b@sztam feltölteni az éjjcaka!Fejből nem ment a Tarka tersó száma sem,hogy elnavigáljon a házatok tájékára!
Majd Szombaton ismét megpróbálkozom,ha minden anyagi intézkedésimnek eleget tudtam tenni!
Ma nem megyen a motorollás.
Menet haza aszt dógozás.Meg vár a kis házisárkány is,úgyhogy a bazárodba sem tudok beléjeugrani.
De ez nem jelenti a bjutiful frencsip végét!!!!!
Szasz Tirzsvír!
El vagy tűnve,csak nem el vagy havazva mikor ilyen szépen sűt a NAP!
Imádom a naptot !Mit tsinálol ma???Megremegtetjük az aszfalt alapját??he?Day of the DAY!
Itt leledzem a Global system of mobil shopban!Gyer ide azt vakerunk!
Mivan ecsém?
Napimádó lettél? Vagy 5 ször leírtad a nap szót a megnyilvánulásodban.
Te kis napelemes,napellenzős,nappali tagozatos,napszúrással kűszködő naplopó,aki a nappaliban tengeti napjait!
Hogy is mondják? Két féle motoros van, aki már elesett, és aki el fog? Nah eddig az utóbbiba tartoztam, de a mai nappal "sikerült" átálnom az első csoportba .
Megelőzve kérdéseiteket se nekem se a motorrnak nem történt komolyabb baja.
Az eset úgy történt, hogy jötem haza Budakalászról, és bevásárló közpott (Cora, Electroworld) parkolójában kb 30 be akartam venni egy derékszögű kanyart.... poros is volt az út, meg hideg a beton, meg a gumi.... végül is teljesen mindegy, saját hibám volt... a motor kicsúszott alólam, én csúsztam kb 3 métert a motor meg 5 kb. Szerencsétlenségemre a motort egy padka fogta meg így széttörött az első irányjelzőm, és a körülötte lévő műanyag idom, hogy nem történt nagyob baja a motoromnak, az köszönhető a nem túl esztétikus de annál hasznosabb bukócsőnek!
Nem tudom még mennyibe fog ez fájni, de biztos nem lessz olcsó
Nekem az ég adta világon semmi bajom nem lett, egy kicsit a könyököm ütöttem meg. Bőrruha volt rajtam, azon is alig észrevehető horzsolások lettek.
Tanulság a számomra, hideg van és nem tapad úgy a gumi....
Ti vigyázzatok jobban magatokra!!!!
Jó napot,jó húzkodást mindenkinek!
Szép NAPUNK van!Remélem mindenki jól érzi magát ezen a NAPON!
Na nem is zavarkodok ezen a NAPON,mert sok a dolgom és lehet mások agyára megyek!
További szép NAPOT!
Kedves bogárfüttykarikás ostoros rózsabogár!
Kezdem elvesziteni a fejem mikor ilyeneket írkálsz nekem! Én is szerelmes vagyok beléd,de ne itt mások elött taglaljuk ezt ki!Egyáltalán nem, zavarsz,sőt otthon várlak finom sexicsokoládéval!
Hát, a gixerhez képest biztos hogy visszafogottabb, de azért tud menni ha húzzák a fülét, tanusítom! Van azért hogy a Dokival vadulunk egy kicsit, odacsapunk a lovak közé, és nem nagyon szokott lemaradni!
Jó, mondjuk az enyém is "csak" SV1000, de azért megy úgy mint egy 600-as gixer!
Amúgy nekem az tetszik ezekben a motorokban (sornégyesekben), hogy könnyebben kezelhető alacsony fordulaton. Az SV-nél igencsak tanulni kellett a fél milliméteres mozdulatokat a gázkaron, mert már akár 4000-es fordulatnál eleinte vagy ugrott, vagy motorfékezett mint állat, nehéz volt egyenletesen menni vele Attól is féltem hogy kigyorsításnál lesz gondom majd a kanyarokban, de eddig csak párszor pörgött ki a hátsó, azt is lehetett könnyen korrigálni. Mondjuk óvatos is vagyok, egy csutkagázra elhajítana a francba, az biztos
Kunmadáron teszteltem ZZR1400-ast, 190 lóerő, RAM-AIR rendszerrel 200+ Azt 4000-6000 fordulat között volt jó vezetni, onnantól átment vadállatba! 10000 fölé alig mertem húzni, ott már kettesben is 180 körül ment, fürdőgatyában az elég soknak tűnt Nagyon jó gépnek tűnt, de kissé remegett a lábam mikor leszálltam róla, igazából nem kéne ilyen erős gép.
De hát nem vagyunk egyformák, sokaknak tetszik sőt lehet hogy nem is elég még ez sem
A képek a halászcsárda elött lévő falatozót ábrázolják , az étterem a kép bal felső sarkában a fák takarásában található , megjegyzem az út melleti bisztróban / talponálló / is nagyon jó az étel : sült csölök , hekk , kolbász , hurka , keszeg , üditő sőr, stb volt a kinálat amikor utoljára ott jártam , az árak a földön járnak ! az étteremben már rég jártam és nincs is róla jó emlékem / egyszerű hangultú , igazi szoc.real / Fiúk volna egy jobb javaslatom a DUNAFÖLDVÁRI HALÁSZ CSÁRDA ez egy igazi hangulatos kis hely !!! a kaja kifogástalan !!! közvetlen a duna hid és a duna mellett , jó parkolás , ha gondoljátok vállalom a közbenjárást is !!!!!! és ez mindenkinek jól megközelitő volna !
Lénárt Zoltán vagyok a debreceni Power City Suzuki ügyvezetője.
Régóta olvasgatom a topic-ot és nagyon tetszik,hogy egy ilyen "összetartó " csapattá
kovácsolódtatok.
A jövőben szeretnék a segitségetekre lenni GSR tulaj lévén is,hogy bármiben a segitségetekre legyek,legyen az alkatrész,felszerelés,tuning,Suzuki hírek stb.
Szeretnék nektek egy kedvezményes vásárlási lehetőséget biztositani akár postai utánvéttel is
legyen szó bármiről,nyugodtan "bombázzatok" kérdésekkel-kérésekkel.
Ajánlom figyelmetekbe weblapunkat a www.powercity.hu-t ahol megtekinthetitek a bolt kínálatát.
Űdv
Csak a miheztartás végett...
Na jó topikolást, meg motorozást mindenkinek!!!
A Lányomnál nincs fontosabb!
Így is alig látom,ne fájditsd a szívem mégjobban!
Sajnálva olvasom,hogy mi történt!Rá jár a rúd a topiclakókra???! Örülök,hogy nem esett bajod!Ha a gyári gumid van fent,akkor ezen nem csodálkozom!Én rettegve mentem a Bridgestone-al!Nehezen melegszik,nem tapad,hamar kihűl!nagy k@k@ ahogy van!A por kevés ahhoz,hogy elessél!Csak a múrvaszemek okozhatnak problémát,szerintem!
Szebb napokat tesó!
üdv kykee
Vasárnap híjtalak.Előbbre volt a cirkusz,mint a motorolás!!
Szomorúan nyugtázom a hírt,hogy a tesódnál elöbbre valo a munka!
Ahhoz képest,hogy itt lakunk egymás szájában,tök semmit találkozunk/gurulunk! Mindjárt itt a tél és akkor még kevesebbet fogunk együtt motorozni!
Majd Szenteste csak sikerülni fog a közös angyalka leső motorozás!
Tárt karokkal várunk!!!
Igen,de TE egy szintel feljebb léptél nálam!
Most már Rózsafüzéresőlesőbogársípszál lettél!
Múlt héten Szombaton oda gurultunk a Dody papával hozzátok Zalába és mit történik?lemerűlt a tellerem mert b@sztam feltölteni az éjjcaka!Fejből nem ment a Tarka tersó száma sem,hogy elnavigáljon a házatok tájékára!
Majd Szombaton ismét megpróbálkozom,ha minden anyagi intézkedésimnek eleget tudtam tenni!
Menet haza aszt dógozás.Meg vár a kis házisárkány is,úgyhogy a bazárodba sem tudok beléjeugrani.
De ez nem jelenti a bjutiful frencsip végét!!!!!
Szasz Tirzsvír!
El vagy tűnve,csak nem el vagy havazva mikor ilyen szépen sűt a NAP!
Imádom a naptot !Mit tsinálol ma???Megremegtetjük az aszfalt alapját??he?Day of the DAY!
Itt leledzem a Global system of mobil shopban!Gyer ide azt vakerunk!
Napimádó lettél? Vagy 5 ször leírtad a nap szót a megnyilvánulásodban.
Te kis napelemes,napellenzős,nappali tagozatos,napszúrással kűszködő naplopó,aki a nappaliban tengeti napjait!
Üdv a gsr lovagoknak.
Hogy is mondják? Két féle motoros van, aki már elesett, és aki el fog? Nah eddig az utóbbiba tartoztam, de a mai nappal "sikerült" átálnom az első csoportba .
Megelőzve kérdéseiteket se nekem se a motorrnak nem történt komolyabb baja.
Az eset úgy történt, hogy jötem haza Budakalászról, és bevásárló közpott (Cora, Electroworld) parkolójában kb 30 be akartam venni egy derékszögű kanyart.... poros is volt az út, meg hideg a beton, meg a gumi.... végül is teljesen mindegy, saját hibám volt... a motor kicsúszott alólam, én csúsztam kb 3 métert a motor meg 5 kb. Szerencsétlenségemre a motort egy padka fogta meg így széttörött az első irányjelzőm, és a körülötte lévő műanyag idom, hogy nem történt nagyob baja a motoromnak, az köszönhető a nem túl esztétikus de annál hasznosabb bukócsőnek!
Nem tudom még mennyibe fog ez fájni, de biztos nem lessz olcsó
Nekem az ég adta világon semmi bajom nem lett, egy kicsit a könyököm ütöttem meg. Bőrruha volt rajtam, azon is alig észrevehető horzsolások lettek.
Tanulság a számomra, hideg van és nem tapad úgy a gumi....
Ti vigyázzatok jobban magatokra!!!!
Szép NAPUNK van!Remélem mindenki jól érzi magát ezen a NAPON!
Na nem is zavarkodok ezen a NAPON,mert sok a dolgom és lehet mások agyára megyek!
További szép NAPOT!
Kezdem elvesziteni a fejem mikor ilyeneket írkálsz nekem! Én is szerelmes vagyok beléd,de ne itt mások elött taglaljuk ezt ki!Egyáltalán nem, zavarsz,sőt otthon várlak finom sexicsokoládéval!
Jó, mondjuk az enyém is "csak" SV1000, de azért megy úgy mint egy 600-as gixer!
Amúgy nekem az tetszik ezekben a motorokban (sornégyesekben), hogy könnyebben kezelhető alacsony fordulaton. Az SV-nél igencsak tanulni kellett a fél milliméteres mozdulatokat a gázkaron, mert már akár 4000-es fordulatnál eleinte vagy ugrott, vagy motorfékezett mint állat, nehéz volt egyenletesen menni vele Attól is féltem hogy kigyorsításnál lesz gondom majd a kanyarokban, de eddig csak párszor pörgött ki a hátsó, azt is lehetett könnyen korrigálni. Mondjuk óvatos is vagyok, egy csutkagázra elhajítana a francba, az biztos
Kunmadáron teszteltem ZZR1400-ast, 190 lóerő, RAM-AIR rendszerrel 200+ Azt 4000-6000 fordulat között volt jó vezetni, onnantól átment vadállatba! 10000 fölé alig mertem húzni, ott már kettesben is 180 körül ment, fürdőgatyában az elég soknak tűnt Nagyon jó gépnek tűnt, de kissé remegett a lábam mikor leszálltam róla, igazából nem kéne ilyen erős gép.
De hát nem vagyunk egyformák, sokaknak tetszik sőt lehet hogy nem is elég még ez sem