Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is olvastam a könyvet
Mondjuk látványra (és hangra) ettől függetlenül felejthetetlen volt a 20 motor egymás után, főleg előzéseknél
Még egy nagyon fontos: a pihenőket sokkal pontosabban kell megbeszélni. Pl. én jóval Pannonhalma előtt 4 autót nem tudtam megelőzni a kanyarokban, és jócskán lemaradtam tőletek. Nem kell ecsetelni, hogy mennyivel kellett mennem, hogy utólérjem a csapatot, és éppenn időben, mert egy percel később már Pannonhalmán voltatok, és az ottani pihenőhelyet sohasem találtam volna meg. De így volt ez ebédnél is, ha nem integet valaki az út szélén, akkor a hátső alakzatban a 7-8 motor simán elmegy a vendéglő mellett.
Gyerekek, azt azért lássuk be: Balatoni csúcsforgalomban 500 km-t lenyomni, közel 20 motorral, nem egyszerű feladat! De sikerrel megoldottuk, na jó kisebb bakikkal
De a Steve által leírt szabályokkal egyetértek, szükség van rájuk, próbálni fogom maximálisan betartani őket! (Lacának sajnos igaza van, több 100 km alatt végig "jófiúnak" lenni piszok nehéz! )
Ismeretanyag amiből én a túra előtt készültem (mint eminens) :
www.hogshc.hu/index.php?page=c...
totalbike.hu/ro ute/csapatban/
www.szocimotoros.hu/hu/vezetes...
Igazad van pp., ilyenkor az az utolsó motoros helyes viselkedése, hogy nem lohol, hanem jön a saját tempójában és ELŐTTE lévők IGAZODNAK hozzá.
Nehéz úgy elöl menni, hogy a második-harmadik motoros tapossa a sarkát,( időnként melléfut, leelőzi), és a tükörben látszik még normál távolságon belül még 3-4 motoros - így a legvégéről semmi infó sincs .
Egyébként javasolt ilyen esetben hatfős csoportokra oszlani (ld. Motorozás mesterfokon című könyv).
javítva magamat: a konvoj pontos j
Tulajdonképpen nem az csak ismeretanyag átadásáról van szó, hanem ha egyszerre hallja mindenki EGYÜTT a szabályokat, akkor az olyasmi, mint egy szóbeli szerződés, ha mindenki elfogadja, sokkal nehezebb az morálisan áthágni, másrészt a társaság jobban csapatnak érzi magát, még ismeretlenül is nagyobb lesz az egymás iránti felelőségérzet.
Szerintem közrejátszott a meleg is a sebesség kiválasztásában! Kellett egy kis menetszél....
Steve!
Teljesen igazad van a leírtakban. Figyeljünk ezekre, hogy szép emlék legyen ezekből a gurulásokból, ne kórházlátogatás vagy még rosszabb!
A "zippzár" alakzat a ráfutásos balesetek elkerülése miatt fontos, és az össze-vissza előzgetést is el kell felejteni, épp elég dologra kell figyelni, legalább attól ne kelljen tartani hogy mikor száguld el melletted váratlanul a társad.
Nem tudom mi volt az az esemény amire Steve céloz, lemaradtam róla... De tényleg, vigyázzunk nagyon magunkra meg egymásra, ez mindennél fontosabb!
Lehet, hogy tanácsosabb volna ma nem enni itthon.....
Szia Steve!
Én nem akartam ezeket a dolgokat megemlíteni, de a sebesség kérdés okozott többünknek problémát a végén. (nem akarok neveket mondani, aki egyetért, hozzászól!) Én általában utolsónak mentem, és néha nagyon nehéz volt menni veletek. Nem tudom, hogy mennyit ment az eleje, de mi a végén nagyon mentünk (szegény motorom még éjfélkor is itt lihegett az ajtó előtt, úgy kikészült ).
Természetesen a biztonság a legfontosabb, de én most szerencsére annyira balesetveszélyes szituációt nem tapasztaltam (egy esettől eltekintve). Ezen túl viszont én pl. a KRESZ-szel is valamilyen elfogadható harmóniában szeretek menni. Az, hogy voltak szituációk, amikor a megengedett sebességet dupláztuk egy ilyen hétvégén, amikor az előzetes hírek szerint is országosan az összes radar az utakon van, eléggé lutri. (főleg azért, mert egy sorba az utols rendszámát biztos lefényképezik ).
Természetesen a sebesség kérdésen túl is úgy gondolom, hogy a konvolyban haladás szabályait azért írták le, mert így biztonságos (bár nekem ez volt az első ilyen utam).
Szóval Steve én maximálisan támogatom és elfogadom, ha ezeket a szabályokat magunkévá tesszük!!!
Az nem zavar! (na ide majdnem írtam valamit, de akkor kitört volna az egyhetes ajtócsapkodás...)
Sőt valszeg pukizni is szoktak
De már nincs mögötted az a konyhakés a felhasználóval az tuti! Mi lesz az ebéd? Mert biztos a konyhából nem látja miket is írogatsz már megint
Nincs itt személyeskedés!
Én tudtam, ismertem a szabályokat, mégse fogtam vissza magam mindig!
Hogyne fogadnánk el! Senki nem gondolt bele, mivel jár, ha történik valami 150-nél! Mellettem is húztak el jobbról, balról, csak felülről nem!
A felvezető dolga a legnehezebb, én se szeretem, tényleg többet kell nézni tükörbe, mint előre! (a tükörnézés miatt javaslom a hölgyfelvezetőt! )
Szia Kedves Hidi !
Valószínűleg igazad van! Bár mivel a csapatban mindenki régi motorosnak számit, gondoltam a minimális szabályokkal tisztában vannak!
Tévedni emberi dolog...
Persze itt is igaz, hogy gyakorlás teszi a mestert!!!!
Oda ne add laca!
Pl. lehet, hogy büdös a lábuk ....
Peter!

Pedig nem akartam olyan JÓ képet kialakítani magamról!De tetszenek a beszólásaim jelzői...
ilyen motorral akár a görögzitát is felszedheted
Szevasz Laca!
A legkevésbé sem szeretném, ha személyeskedés alakulna ki a hozzászólásomból!!!
Elvekről kell beszélnünk, meg hogy mi ezekről a véleményünk!!!
Elfogadjuk, vagy elutasítjuk, azokat stb.
Szia Steve!

Teljesen igazat adok neked, viszont azt hiszem ezeket a dolgokat a résztvevőkkel az túra elején is tisztázni kellett volna és akkor talán az szóbanforgó veszélyhelyzet sem alakult volna ki!
Szerintem nincs mindenki tisztában az általad alább vázolt szabályokkal.
Biztos van jobb a GSR-600-nál is!
Talán Angelina Jolie és Görög Zita közt szendvicsben......na azért odaadnám a GSR-t!
Szia druszám!

Mi voltunk azok, a jól mutatott a csapatból rájöttem.....

Integettünk mi is rendesen, sok volt a motoros, jó volt látni az összetartást!
Ennek a neve pedig GSR600
Igaz Laca?!
Azt kell mondanom igazad van!
Kriszti mondta este, hogy észrevetta rajtad, valami nem stimmel! Igaza volt!
Egyetértek veled! Annak ellenére, hogy tegnap én is csináltam egy két általad elitélt dolgot, amiről én is tudtam, hogy nem kéne! De nehéz az embernek uralkodnia magán, főleg többszáz kilométeren át. De a közös túra nem a száguldásról szól, ezt szerintem mindenki tudta, aki elindult.
ne érts félre. jó gép a tiéd

csak van nála jobb

sőt az enyémnél is
ebben egyetértek

4 db feletti számnál (szerintem) exponenciálisan nő a veszélyességi fokozat

na és az autósok sem mindig toleránsak