Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Panizzi, elismerem hogy a tiéden JOBB a fék, de az SV meg a GSR fékje is JÓ! Már nem emlékszem pontosan, pedig utánanéztem: asszem a 97-ig gyártott gixer750 fékeit kapta az SV. Lehet vele stoppizni, lehet blokkoltatni a kereket, hidd el Nekem nem is annyira gáz, hogy nem harap 1 mm alatt, hanem jobban adagolható. Pályára mondjuk valszeg kevés lenne már, de hát sokat nem is fogok pályázni vele, attól tartok
... lefűrészelt duplacsövű Yosimura
Lacus!
Ennyire csak akkor szoktál kilenni ha Apámnál valami kis eszegetés-iszogatás van valami jeles alkalomból
Bár lehet akkor már nem szoktál otthon bontani sört
Laca!
Hosszú, több hónapos kemény munkával, kisebb és nagyobb, szemét és elég g..i beszólásokkal kialakítod magadról ezt a macsó képet, aztán egy hozzászólással lerombolod a piedesztádat?
Hát hogy nézzen így fel Rád a motoros társadalom?
Nekem is rég esett ilyen jól a fürdés......pedig még hátmosást sem kaptam.....
Kiabálni minek? Szép csendben is ki lehet osztani 1-2 pofont...
Pár szót azért megérdemel még az első közös túránk, főleg ha folytatni szeretnénk a Klán gurulásokat.
Összességében nagyon jól sikerült a túra, de az csak a szerencsének köszönhető, hogy nem lett tragikus vége!!!
Gondolom mindenki tudja miről beszélek!
Ezért is, meg azért is, hogy esetleg a következő túránk még jobban sikerüljön, jó lenne közös nevezőre jutni néhány dologban.
Tehát:
1.) A csapat élén haladó felvezető motoros nem azért megy az élen, hogy megmutassa a többieknek, hogy ő mekkora spiller motorozásban és, hogy qvára tudja húzni a gázt, hanem azért megy az élen, hogy mutassa az utat a többieknek, és hogy egyben tartsa a csapatot!!!!!!!!! Ez a túra egy közös(!!!!) gurulás volt. Ez azt kéne hogy jelentse, hogy mindenki a leglassabbhoz alkalmazkodik!!! Ettől lesz közös a gurulás!!! Ezen az egy napon a csapatszellemnek kell az elsőnek lenni nem az egyéni akcióknak!! Mindenki tudja, hogy ahol 15 motor megy konvojban, ott ha az első 130-140-el megy akkor az utolsóknak 180-190-es tempót kell menniük, hogy felzárkózzanak. Ezt iszonyú felelőtlenségnek tartom!!! Főleg egy százhúszadrangú mellékutacskán! Normális esetben a felvezető motorosnak szinte többet kell a visszapillantó tükörbe néznie, mint előre!!!! És mindig olyan tempót kell mennie, hogy egyben maradjon a csapat!
2.) Közös gurulások alkalmával nincs előzgetés a sorban!!!!!!!!!!!!!!! Nagyon balesetveszélyes és idegesítő mikor hátulról 1000-el tép el valaki mert neki éppen úgy esik jól!!! Vannak minimális szabályok amiket ilyankor be kéne tartani. Ez egy ilyen szabály!!! Induláskor mindenki kiválaszthatja a helyét. A felvezető motoros mögött mennek a lassabbak, a végén meg a spillerek! Ez után már csak úgy van helycsere, hogy ha egy piuhenő alkalmával ezt ketten megbeszélik. Még egyszer nyomatékosan arra helyezném a hangsúlyt, hogy ez közös gurulás, ahol a csapatszellem a domináns, nem pedig az egyénieskedés!!!
3.) Ha motorosok konvojban haladnak akkor ezt nem libasorban, vagy cikázva teszik, hanem zipzár alakzatban! Szintén a biztonság növelése érdekében. Ez hellyel közzel sikerült, de azért itt is van még mit javítani!
4.) Ha valakinek meg kell állnia (pl. orrt fújni) és nem igényli a többiek segítségét, akkor az jelezze a többieknek, hogy nyugodtan menjenek tovább! Ne tartson fel másik tizenegynéhány motorost! Ha végzett a dolgával, majd fel fog zárkózni. Legrosszabb esetben a következő pihenőnél.

A fenti sorokat vitaindítónak szánom! Amennyiben viszont nem alakul ki a Klánon belül közös nevező abban, hogyan kell csapatban túrázást lebonyolítani, akkor valószínűleg nem is fog működni a dolog a jövőben!

Személy szerint én egyikőtök temetésére sem szívesen mennék el! Márpedig most nagyon közel álltunk hozzá, hogy így legyen!!!!
Gondolkozzatok el ezen!!!
Üdv
Steve
Sziasztok!

Tegnap ti jöttetek a 71-esen Sümeg felé??

Egy csomó motor főként GSR, olyan hosszú sorban , hogy az integesésbe elfáradt a kezem:-).

Jól mutatott a csapat, jó volt látni.
Az a lefűrészelt csövű csőre töltött sörétespuska egy harminc centis konyhakés......
hát igen, futómű + fék

úgy voltam vele, ne ezen múljon

lett is beton fék

befekszik a kanyarba rendesen (még 1 cm van vissza a rinyából )
Élőben nem néztem a GP edzést, de adja 11.15-től a Jurosport! Javaslom nézze meg mindenki, és szurkoljon a Suzukiknak!!
Tegnap este eléggé meg voltam roggyanva mire hazaértünk, annyi erőm volt csak hogy 1, nyitottam egy sört 2, bekapcsoltam a gépet és benéztem ide a fórumra Aztán tusolás és már borultam is az ágyba...
Ezt szépen kiemelted: motorozástól nem hallottál hölgyet panaszkodni a térdfájásra. hmmm. hát akkor milyen tevékenységtől hallottál?????
Laca!
Fogadjunk ott áll a hátad mögött az asszony egy lefűrészelt csövű csőre töltött sörétespuskával és tollbamondja ezt neked!
Egyik motoros cimbimnek Martin dob van az ezres SV-jén, nagyon szép rekedt hangja van! Bár a rendőrök nem szeretik......ha teheted, cseréld le a gyárit! Én is a hangja miatt vettem a dobot rá, nem a teljesítmény növekedése miatt.
Teljesen igazad van! Nekik sokkal nehezebb dolguk volt! Főleg mögöttem.....
A piszkálódás más téma! Én mindig poénkodok az asszonypajtással, még a szülei előtt is....(ott aztán kemény beszólásaim vannak) De maximálisan elismerem amit értem és értünk tesz! Nélküle senki és sehol sem lennék! Hihetetlen, 10 éve vagyunk együtt, de még komolyan nem veszekedtünk, nem kiabáltunk, stb.... (mondjuk ez inkább az Ő érdeme, én nehéz eset vok...)
Ha bármikor szem vagy fültanúja vagy egy-két piszkának, az csak POÉN! (még ha szar is...)
És ez a nőknek:
Hiányossága?? Hát, tudod hogy ez nem így működik! Pl. ugy túramotorként jobb, mint a gixer, futóműve is "megbocsájtóbb" a javarészt hitvány utakkal szemben. Teljesítménye nekem elég, utassal meg csomaggal 230-at simán mentem vele, nekem ennél több nem kell. Szóval nem szidni ám az SV-t!
Amúgy ha lett volna még egy millám, én is 1000-es gixert vagy Hayabusát vettem volna, bár utóbbit talán már nem szabad mert 2007-ben jön az új. De az SV-vel sincs semmi baj, nagyon szeretem, mondjuk a nyitott dob nagyon hiányzik róla, így csak 2 utcáról hallja a család mikor jövök haza vele
Lacus!
Jól tetted hogy nem engedtél holmi kényeskedésnek!
Nem semmi kis vihart úsztatok meg emiatt! Itt legalábbis legalább akkora volt mint másfél hónapja!
MotoGP edzést nézted?
Hidi!
Nem fogod megbánni szerintem ha van időd a vissazolvasásra
Igaz az egy lóerős rendszeres gyakorlásodról meg is feledkeztem ebből a szegmensből vizsgálódva
Már egy éves korod óta lovagolsz?
A térdeid? Hmmm.. Motorozástól még nem hallottam hölgyet erre panaszkodni
A vállakból meg egy jó masszázs valóban eltűntetheti a fáradtság minden jelét
Sziasztok!

Ahogy látom, már szinte mindenki bejelentkezett, hogy sikeresen hazaért. Örömmel jelentem, ez a sikerélmény nekem is megadatott (542 km).
Nagyon klassz volt, köszönet a szervezőknek! Számomra külön öröm, hogy végre én is személyesen megismertelek benneteket.
Laca!
Viccelődni lehet,meg kell is az asszonyok hátsóján, mielőtt elbízzák magukat.
De azért el kell ismerni az ő teljesítményüket is, semmivel sem könnyebb utasként hátul kuporogva elviselni azt a jópárszáz kilómétert!
Szegíny asszonykám is az autópálya vége felé elkezdte ütögetni az oldalamat, azt hittem csak azért hogy ne aludjak el, közben meg görcsölt már a lába De meg nem álltam, mert körülöttünk mindenhol villámlott meg dörgött, nem szerettem volna ha egy csúnya elázás elrontja a túra végét! (de megúsztuk, egy csepp esőt nem kaptunk)
ja, jó lett volna a nagy SV, csak sok a hiányossága
Hát egen egy szupersport motort vettél amit nem a mi útviszonyainkra teveztek
Lehet néked is olyan SV-1000SZ lett volna jobb választás mint Lacusé
De azt hiszem rosszul nem tudtál választani
Szia Doc!

Ezek szerint nem úszom meg az elmúlt hét visszaolvasását... , és különben is Te vagy a panizzi ?

A hátsómat illetően - vagy a Hornet kényelmes, vagy az alfelem edződött meg a lovakon (az elmúlt lovon töltött negyedszázad alatt ). Általában a bal vállam, és a térdeim kezdik a túra végére feladni a harcot , de a másnap az sem fáj
Laca!
Ne is engedd mert még eltanulja Hiditől azt a képenrugást amit remegő térdekkel emlegettetek
igazság szerint ez a gép magyar utakra nem igazán való

ezzel enm tudnék letekerni többszáz km/napot

tul.képp túra-sport motor lenne nekem való, szerény magasságomhoz (hayabusa pld.), viszont ez nehéz, nem új fejlesztés stb.

szóval ezért maradt ez