Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kisfiam! Ez nem játék! ( )
Jó hírek Erikről! Nagyon jól nézett ma ki, és jól is érezte magát. Fejfájás csak felüléskor. A doki is csupa jó mondott a lábat illetően. Aki megy hozzá: átkerült a 20-as kórterembe 2 másik motoros mellé többek között.
Szasztok-szasztok!

Nyuszi, Góliát, N.Tibi, Dani, Bos(s) Banditos de Villám Gííírosz, és minden érdeklődő!
Visszajött az internetem, megkezdtem a szeptember 23-i (a tréning utáni nap) mecseki gurulásunkról készült video feltöltését Góliát ftp-jére. Előr láthatóan 16.30 körül már lehet nekiállni töltögetni. Tömény on-board néhány perccel több, mint egy óra. Jó szórakozást!

(Darázsnak kiírom cd-re és elviszem hozzá...)

Holnapra is lesz csemege a lelőhelyen, mert ma este még egy kisfilmet csinálok azokból a gyöngyszemekből, amik kimaradtak a 2 filmből!

Jónapot!
Igen ennek az volt a lényege, hogy amikor autós mondjuk kijön eléd váratlanul akkor tudd elkerülni.

Piet: Amiért lelövés járna, az az h nekem ez sokat segített abban is h az 1 hónapos motorra jobban ráérezzek ezáltal kicsit keményebb tempót tudok diktálni. Pl Abaliget-Orfű szakaszon Rácz tanya felé menve mondjuk 20assal többet tudok motorozni a kanyarokba. És a para csíkok is jelentősen megfogyatkoztak. Magyarul a lelövés azért jár mert még gyorsabb lettem
Blue grat a vizsgádhoz, most már te is nagymotoros lettél
Kérdeztek valami műszaki fogaskérdést ,amire blirilozhattál volna egy kicsit?
Lehet hogy te többet motoroztál életedben, mint az oktatód meg a vizsgabiztos együtt
Nyusz!

Már csak ezért se BREKKKK, Se Blekkkk

http://www.flashvideo.hu/showv...
THX NYuszancs:-))))))





GOLIAT!
Sikerült leszednem mindent......
A gitáros csávó kicsoda?

Jó értelem vazze elélveztem a játékán!
KIBASZOTT ÜBERFRANKÓ!
Blekk!

Grat a vizsgádhoz!
Teddy

köszi:-))))
De veregetheted a vállad hogy milyen kemény csávó vagy.....TE aki már 10 fokban is motorozol:-)))))
(mivel a hőméreők jelenleg ennyit mutatnak
Tegnap délután kollégám motorozott. Üllőin ment befelé, nagy kereszteződésekfolyamatos zöld lámpák, úgy 60-al ment, erre az egyik keszeszteződésnél egy betonkeverő jött oldalról, (akinek tuti piros volt már a lámpája) alig tudta kikerülni, szerencsére a gépet sem dobta el, csak majdnem a köv pirosnál, amikor kijött belőle az ideg.
Jó is az amikor az ember azzal a fránya centrifugális erővel harcol
Engem megköveznek, ha megint elmesélem az élményeim! De a lényeg, hogy én nagyon hasznosnak éreztem, pont amiatt, mert otthon nem állok neki bóják körül sündörögni, itt meg ez volt a lényeg. Amúgy, ha jól értelmeztem, amit Eduék hangoztattak, akkor ez az egész a városi, lassabb közlekedéskor felmerülő hirtelen, nem várt szitu el/kikerülésére való gyakorlatok voltak. Emellett jobban is érzem a kanyarokat, biztosabban ülöm meg a pacit.
Pedig arra kiváncsi lennék mi az amiért "lelövés" jár
Tegnap is olyan vidám volt a hangja a telefonban! Úgy örültem! Eddig mindig akkor mentem, amikor cudarul volt...

Gyógyujjjá Erik!
Mondjuk ezen is kéne változtatni, hogy ne a lassan menésről szóljon a rutin vizsga, bár azt is meg kell tanulni. Mondjuk az alapgondok ott kezdődnek h a motoros nem érzi a motorját, nem tud egyensúlyozni vele.

Arról meg, h amit mi elkövettünk 2 hete szombaton mennyire volt hasznos Nyusziék tudnának beszámolni.
Mondjuk a rendőrök által fölrakott "rutin" feladatok nekem sokat segített a közúton bár ezt itt talán nem mesélném el háátha lelőnek érte

Gino: GSR olyan kis aranyos játszós motor hétvégére
Nekem nagyon tetszik, tanuló motornak nem jó szerintem, minden másra viszont csillagos5. Most járok 3000km környékén vele és imádom!
Egykutya, csak a GS-el könnyebb bánni a rutinpályán- szinte magátol végigmegy
Akár még 1 km órát is!
én mociztam egy olyan gyerekkel, aki MZ után ült az oktató 500-ra. Sírtam amikor láttam közlekedni.
Hát nem tudom, a rutinpályán csak azt lehetett megtanukni, hogyan lehet a leglassabban menni, meg mondjuk centizni. De közuton a motorozás nem igen erről szól.
na meg aki látott már téged a motoron
Jól fogalmaztál!
"azért csukta össze a srác friss jogsival mert gyenge és kezelhetetlne volt a motor, a srác szerint. "

A srác szerint....
Könnyű ráfogni a motorra, mert az nem tud védekezni.
Magyarázza a bénaságát!

Azt nem mondanám, hogy gyenge motor a GSR!
Azt meg főleg nem, hogy kezelhetetlen! Nagyon jámbor és rendkívül könnyen kezelhető!
Én úgy szoktam összefoglalni, hogy olyan "női" motor.

Persze ezeket nem kell magyarázni azoknak, akik már mentek GSR-el és nem csak egy utca hosszat!
pedig kevés olyan kezelhető motor van mint a GSR....
Amúgy igaz, szigorítani kell a képzést.