Jó hírek Erikről! Nagyon jól nézett ma ki, és jól is érezte magát. Fejfájás csak felüléskor. A doki is csupa jó mondott a lábat illetően. Aki megy hozzá: átkerült a 20-as kórterembe 2 másik motoros mellé többek között.
Nyuszi, Góliát, N.Tibi, Dani, Bos(s) Banditos de Villám Gííírosz, és minden érdeklődő!
Visszajött az internetem, megkezdtem a szeptember 23-i (a tréning utáni nap) mecseki gurulásunkról készült video feltöltését Góliát ftp-jére. Előr láthatóan 16.30 körül már lehet nekiállni töltögetni. Tömény on-board néhány perccel több, mint egy óra. Jó szórakozást!
(Darázsnak kiírom cd-re és elviszem hozzá...)
Holnapra is lesz csemege a lelőhelyen, mert ma este még egy kisfilmet csinálok azokból a gyöngyszemekből, amik kimaradtak a 2 filmből!
Igen ennek az volt a lényege, hogy amikor autós mondjuk kijön eléd váratlanul akkor tudd elkerülni.
Piet: Amiért lelövés járna, az az h nekem ez sokat segített abban is h az 1 hónapos motorra jobban ráérezzek ezáltal kicsit keményebb tempót tudok diktálni. Pl Abaliget-Orfű szakaszon Rácz tanya felé menve mondjuk 20assal többet tudok motorozni a kanyarokba. És a para csíkok is jelentősen megfogyatkoztak. Magyarul a lelövés azért jár mert még gyorsabb lettem
Blue grat a vizsgádhoz, most már te is nagymotoros lettél
Kérdeztek valami műszaki fogaskérdést ,amire blirilozhattál volna egy kicsit?
Lehet hogy te többet motoroztál életedben, mint az oktatód meg a vizsgabiztos együtt
Tegnap délután kollégám motorozott. Üllőin ment befelé, nagy kereszteződésekfolyamatos zöld lámpák, úgy 60-al ment, erre az egyik keszeszteződésnél egy betonkeverő jött oldalról, (akinek tuti piros volt már a lámpája) alig tudta kikerülni, szerencsére a gépet sem dobta el, csak majdnem a köv pirosnál, amikor kijött belőle az ideg.
Engem megköveznek, ha megint elmesélem az élményeim! De a lényeg, hogy én nagyon hasznosnak éreztem, pont amiatt, mert otthon nem állok neki bóják körül sündörögni, itt meg ez volt a lényeg. Amúgy, ha jól értelmeztem, amit Eduék hangoztattak, akkor ez az egész a városi, lassabb közlekedéskor felmerülő hirtelen, nem várt szitu el/kikerülésére való gyakorlatok voltak. Emellett jobban is érzem a kanyarokat, biztosabban ülöm meg a pacit.
Mondjuk ezen is kéne változtatni, hogy ne a lassan menésről szóljon a rutin vizsga, bár azt is meg kell tanulni. Mondjuk az alapgondok ott kezdődnek h a motoros nem érzi a motorját, nem tud egyensúlyozni vele.
Arról meg, h amit mi elkövettünk 2 hete szombaton mennyire volt hasznos Nyusziék tudnának beszámolni.
Mondjuk a rendőrök által fölrakott "rutin" feladatok nekem sokat segített a közúton bár ezt itt talán nem mesélném el háátha lelőnek érte
Gino: GSR olyan kis aranyos játszós motor hétvégére
Nekem nagyon tetszik, tanuló motornak nem jó szerintem, minden másra viszont csillagos5. Most járok 3000km környékén vele és imádom!
Hát nem tudom, a rutinpályán csak azt lehetett megtanukni, hogyan lehet a leglassabban menni, meg mondjuk centizni. De közuton a motorozás nem igen erről szól.
Jól fogalmaztál!
"azért csukta össze a srác friss jogsival mert gyenge és kezelhetetlne volt a motor, a srác szerint. "
A srác szerint....
Könnyű ráfogni a motorra, mert az nem tud védekezni.
Magyarázza a bénaságát!
Azt nem mondanám, hogy gyenge motor a GSR!
Azt meg főleg nem, hogy kezelhetetlen! Nagyon jámbor és rendkívül könnyen kezelhető!
Én úgy szoktam összefoglalni, hogy olyan "női" motor.
Persze ezeket nem kell magyarázni azoknak, akik már mentek GSR-el és nem csak egy utca hosszat!
Nyuszi, Góliát, N.Tibi, Dani, Bos(s) Banditos de Villám Gííírosz, és minden érdeklődő!
Visszajött az internetem, megkezdtem a szeptember 23-i (a tréning utáni nap) mecseki gurulásunkról készült video feltöltését Góliát ftp-jére. Előr láthatóan 16.30 körül már lehet nekiállni töltögetni. Tömény on-board néhány perccel több, mint egy óra. Jó szórakozást!
(Darázsnak kiírom cd-re és elviszem hozzá...)
Holnapra is lesz csemege a lelőhelyen, mert ma este még egy kisfilmet csinálok azokból a gyöngyszemekből, amik kimaradtak a 2 filmből!
Jónapot!
Piet: Amiért lelövés járna, az az h nekem ez sokat segített abban is h az 1 hónapos motorra jobban ráérezzek ezáltal kicsit keményebb tempót tudok diktálni. Pl Abaliget-Orfű szakaszon Rácz tanya felé menve mondjuk 20assal többet tudok motorozni a kanyarokba. És a para csíkok is jelentősen megfogyatkoztak. Magyarul a lelövés azért jár mert még gyorsabb lettem
Kérdeztek valami műszaki fogaskérdést ,amire blirilozhattál volna egy kicsit?
Lehet hogy te többet motoroztál életedben, mint az oktatód meg a vizsgabiztos együtt
Már csak ezért se BREKKKK, Se Blekkkk
http://www.flashvideo.hu/showv...
GOLIAT!
Sikerült leszednem mindent......
A gitáros csávó kicsoda?
Jó értelem vazze elélveztem a játékán!
KIBASZOTT ÜBERFRANKÓ!
Grat a vizsgádhoz!
köszi:-))))
(mivel a hőméreők jelenleg ennyit mutatnak
Gyógyujjjá Erik!
Arról meg, h amit mi elkövettünk 2 hete szombaton mennyire volt hasznos Nyusziék tudnának beszámolni.
Gino: GSR olyan kis aranyos játszós motor hétvégére
Nekem nagyon tetszik, tanuló motornak nem jó szerintem, minden másra viszont csillagos5. Most járok 3000km környékén vele és imádom!
"azért csukta össze a srác friss jogsival mert gyenge és kezelhetetlne volt a motor, a srác szerint. "
A srác szerint....
Könnyű ráfogni a motorra, mert az nem tud védekezni.
Magyarázza a bénaságát!
Azt nem mondanám, hogy gyenge motor a GSR!
Azt meg főleg nem, hogy kezelhetetlen! Nagyon jámbor és rendkívül könnyen kezelhető!
Én úgy szoktam összefoglalni, hogy olyan "női" motor.
Persze ezeket nem kell magyarázni azoknak, akik már mentek GSR-el és nem csak egy utca hosszat!
Amúgy igaz, szigorítani kell a képzést.