Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Emiatt? Én amiatt szoktam középre pöccinteni, hogy le tudjam csutakolni a hátsó kereket kívűl-belül a láncspré ragacsától! De a lényeg ugyanaz!

Már elő kéne venni a gépet, és gurulni, mert már nagyon hiányzik, és mehetnékem van.
Ratesz! jó lenne, ha bejönne a jóslat, jöhetnél gurulni velünk! (persze sütike is van még )

Nagyon szép formájú kis gép! Mik a paraméterei? Jó helyre került a vörös villám?

Jó reggelt SzBanda!

Blekk: Még nem is gratuláltam a gyönyörű pacidhoz! Sok balesetmentes km-ert!
de legközelebb azért esik hasra mert besüppedt a lába...
Szeruntem nem a kis talp hiánya volt itt a baj, hanem, ahogy Blue is írta: nem volt "kirúgva" teljesen a sztender. Én mosásnál is mindig a középállványt használom... éppen emiatt.
Hát, jah. Az a szerencse, hogy a konzol olyan szürkére lesz fényezve, mint az idom vége. Íhy a festéssel együtt lejavítható. Csak, ugye a tudat, hogy elkerülhető lett volna a "baleset"...
A prototipust úgy állítottuk össze, hogy minden az idomhoz lett mérve. Így rajta "kellett" hagyni. A második elkészítésénél már lekaptam a cuccost, nehogy újabb kár érje a kis drágám. Így ezzel a véráldozattal zárult a doboztartó készítés.
300 ftért lehet venni egy kis műanyag talpacskát....bizonytalan, süppedős területen jól jöhet és befér az ülés alá...(Motor kitámasztó talp [10026460] http://www.louis-moto.com/
1., LÁNCSPRAY az oldalsztenerre! - ettől a rúgó szinte magától kirántja a kart.......
2., középállvány

50ft-os égés? Na láttod! Én ezért bontok inkább, hiszen az idom leszedése 1 perc.....de egy 50-es égés eltüntetése már nem 50ft
De ott vettem át:-)

Sajnálattal hallom hogy mi történt, de ott szerintem már más bibi van........
Hiszen azért csak úgy magától nem dől el egy motor se........

Ajánlom hogy nézd meg a sztender hosszát és egy Síik terpen támaszd le ehhez!
Miért?
Mert pl az ÉN ex Gs-em megállt egy lejtön is merőlegesen a lejtővel, mig Goliat gépe nem.....
Mi az ok?
Az Ő sztendere 2-3-4-5cm-rel hosszabb volt.....igy ugye nem volt akkora dőlésszöge.

Plusz a sztendert rugd ki teljesen, mert a legtöbb gond ebből adódik....
Azt hiszi az ember hogy ok, áll a gép, csak épp egy holtponton......ami egy parányi szellő miatt is már a rossz irányba mozdul el.......

A sztendernek a motort vízszintesen lehetőleg 80fok alatt kell hogy állítsa, és ha oldalról nézed akkor ott se függőleges legyen......hanem a motor orra felé álljon jóval!



Hát ez nem lesz most occó móka:-((((
Ha szétment az idomod is akkor az ott indul hogy SOK.......pl 1gy oldalidom 60-70.000ft
Index kb 10
Kuplungkar 2-3-4
fényezés 20-30
Matrica......
Kellemes napot mindenkinek! Megyek "termelni"!
Budmyke talált egy remek lelőhelyet bukógomba ügyben. Az SV-re csináltatott velük gombákat. Árban nem túl olcsó mulatság, ha tisztességes bukógombát akarsz felrakatni a mocira. Ahogy néztem, ennél a cégnél felszereléssel együtt kerül annyiba a cucc, mint máshol "zacsiban". Én is gondolkodtam ezek felszerelésén, és ha meglépem, akkor biztosan szereltetek. Nem otthon gányolok. Azt hiszem a vázat is meg kell fúrni hozzá, az pedig nem mindegy, hogy hogyan és hol. Itt a link, nézz utána. Mindenképp hasznos kütyü ez.

BUKÓGOMBÁK

Az index karját én nem rövidíteném, mert akkor még ennyire sem lesz rugalmas. Ebben az állapotában elég sokat elvisel a kütyü. Rövid karral pedig biztosan törik, ha leér.
azaz... többet sem hagyom csak úgy ott mindenesetre úgy döntöttem mindenképpen keresek bukógombát rá. Valaki szerelt már ilyet F-esre? Tapasztalatok? Érdemes az indexkarokat rövidebbre venni? Vagy olyan hosszan kiálló bukógombát keressek?
Sajnálom a pacidat. Nekem is keletkezett egy hete egy kis sérülés rajta. Ossszibácsival hegesztettük a doboztartót, és valahogy a gondos takarás ellenére befolyt a pálcáról a szikra az idomra. Egy 50 Ft-os nagyságú helyen leégettük a festéket. Szerencsére kevésbé látható helyen, de le fogom javíttatni. A szívem szakadt meg... mintha a bőrömbe égett volna a forró vas.
Oldalsztenderre vigyázni, mert nem egy biztos szerszám. Elég, ha nem hajtod ki koppnásig, és a moci egy kicsi lejtőn van. Máris átugrik a holtponton a támasz, és borul a pacek. De valóban az a legjobb, ha nem hagyod magára egy percig sem!
Hu-húúúú! Csinos paripa! Nagyon kis finomak a vonalai.
A múltkor a vezetéstechnikai tréningen nyertem egy Triumph Speed Triple makettet. Nagyon szépen kidolgozott "kismotor". Szoktam nézegetni rajta a kütyüket... hát nem egy csúfság. Nem sok mindent tudok a márkáról, ám, ha a Boneville legyalogolt a világot annak idején, és 30 évig töretlen sikerrel uralkodott a motorkedvelők körében, akkor olyan förtelmesen rossz nem lehet a masina.
Ratesz! Ez egy szép motor!
Tudjatok, mindenevo vagyok, mindegyik jol hangzik!

Eredetileg SV-re gondoltam, vagy valami sport/turasra: VFR, VTR, FZ, CBF, stb... ilyesmikre. Aztan jottek a "hitterito" barataim, es kegyetlenul elultettek bennem a dolgot, hogy nekem europai moci kell. A Aprilia sem egy rossz otlet, csak valami fejidomost akarok, a "szocske" aprilka meg nem annyira jott be. Szoval keresgelek intenziven. Lehet, meg tul korai, dehat almodozni csak szabad!

Ja, es ami a Triumph mellett szol, hogy 3 hengeres: sose probaltam meg ilyet es valahogy meglehetosen vonz.... Most dobok egy kepet a kiszemelt "aldozatrol". Hat nem angolosan elegans, olyan nekem valo...?
Sziasztok!

Blue! Csaknem te is a camponai hollósból hoztad a banditát? Mert a képeket nézve, az akkor az én kissárkányom melletted :))) Én még csak 98 km-nél tartok, de eléggé odavagyok, mert ma reggel, amíg hagytam kicsit, hoyg a szivatóval melegedjen a motor, én meg bementem a bukómért /végülis ZF9-et vettünk mindketten kedvesemmel a spirronál/ szóval mire kijöttem megint az udvarra, az oldalsztenderről elborult a mocim :((( nem tudom hogyan történhetett, mert a betont nézegetve olyan, mintha valami kis darabot (kavicsot?) a sztender kimozdított volna a felületből, s némi mocorgás után leficergett a támasztásról, de sajos mostmár ez mindegy :((( károm felmérhetetlen, lelkileg főleg, motorilag szintén, szóval mindenkit óvok attól, hoyg járó motorral oldalsztenderre tegye, nehogy ilyesmi előforduljon. Másrészt meg pont emiatt kérdezem:
- valakinél kuplungkar elfekvőben?
- létezik-e F-esre bukócső vagy -gomba, hoyg ilyenkor ne az első index legyen a legkülső pont, ami persze majd jól bezúzza az idomot? Mert ezt most már persze meg kell csiáltatnom jól, de ez túl jó és túl drága lecke nekem ahhoz, hoyg valami ilyesmit fel kellene tennem...
esetleg egy Banditát:-)
Csumicsöcs Ratesz cimbi!

100000 éve nem hallottunk felőled. Jó volt híreket kapni! Remélem tényleg bejön a jóslat a céges bejelentéssel kapcsolatban, és akkor megyünk gurigázni! Európai motor. Hmmmm. Én, ha nagyon merész lennék, akkor keresnék egy Bimotát (bár az ára arany, de bizti van valami jó alkalmi vétel). Viszont az álatalad felvázolt két lehetőség közül maradnék az olasznál! Esetleg egy Aprilia?
Legyéjóóóóó!
Jó hírek érkeznek! Ezt kedvelem! Lehet, hogy a szabim alatt beugrok egy éjszakára ebbe a partyba... (operáció, és kórság nélkül). Viszem a fejforgatós GREX-em, hátha eltekeredik az ápolónő után!

Erik! Gyógyuljon az a láb rettentő gyorsan, aztán a maradék 10 napban csak szimulálj azon az ágyon!
Na, ha minden nap bebombázik, akkor majd megnyujtják a kezelését egy elvonóval is!
Mindenesetre már nekem is van kedvem viccelődni vele, mert úgy láttam, lelkileg helyen van. A képek szerint talán túlzottan is!
Nagyon bízom a mielőbbi gyógyulásában! Az biztos, hogy rajta nem fog múlni!
Beteglátogatóba mentünk melegváltásban (Dorinával és esSO-val még a parkolóban összefutottunk ), de végül azt hittük egy buliba vagyunk, olyan jó volt a hangulat. Volt itt Jager, cigi, "csini, jó seggű ápolónő" (Erik után szabadon). . Aztán Erik kérésére tiltásig forgattuk a gépeket, csak a rendetlenség kedvéért... Örültünk neki, hogy jó volt a hangulata, legszívesebben minden nap mennénk hozzá...

Pici-R, Goliat
Jutt eszembe:-)

Pakoltam a garage-t.......és mit találok?

GS500 ORIGINAL kuplungbowden......


Szóval akinek kell szóljon és kitalálunk egy árat.......
Ha jól emlékszem 5200ft-ért vettem................szóval ennél lejebbi árért odaadom, hisz nekem nem kell......
AZ ÉPP DÍSZBE?


hogy az a jÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ
Ja,az semmi ,hogy ilyen sokáig vártam de a diszbe benne van az olajtartály egyik oldala szépen összenyomorgatták
És milyen fasza lesz ha megszokom:-))))))

Már van benne kemény 117km:-)