Kicsit kutakodtam és a multkori ÉLVEZETTET tovább fokoztam:-)))))
Az a japó gyerek CANON-os pengetése egy dolog.....
A YOUTUBE-on találtam egy MATTRACH nevezetű kiscsákót (francia, 16 éves)
Hát édes ÖCSÉM! Az a gyerek se gyenge inkább PENGE......
A bejáratással nagyon ne foglalkoz, hiszen nem biztos hogy nekem is összejön , még 600km......
Bár Én elhatároztam hogy ha jövő pénteken jó az idő (nem szakad az eső, nincs szél, és legalább 7 fok van) akkor addig nem szállok le a vasról........így az utána való hétre fogok is előre időpontot kérni a Hollósnál vagy valahol............
Van matricám, szóval lehet hogy a játékos bejáratást csinálom...... M6 - BP - M3........Tokaj majd vissza.....ez 554kmvagyis épp bene leszek az 1000-be:-)
Szombaton meg kiolvadok:-))))))
Vasárnap meg kikötöm az órát a Hegyi Kempingre
Bár engem nem az zavar hogy mi lesz télen, hiszen OLAJ-OLAJ.......hanem hogy a fél szemem lessi a KM órát és a FORD számot, mert ugye nem akarok 6000 fölé menni - ez a DÖG pedig harapna rendesen:-))))
Egyszerűen IMÁDOM!
5900-nél egy azaz 1mm mozdulat és nekilódulNA.....ha hagynám...........de ugye 800km-ig 6000 a MAX....
Utána 1600-ig meg 9000 ami állítólag valami 190km/ó......1600-tól pedig irány a 12500 (240? állítólag)
Sziasztok!
Jó rég jártam erre..
Először is Eriknek további jobbulást!
Másodszor soksok örömöt minden újdonsült motortulajnak. Blue, gyönyörű a bandit! Mese:
Megvolt az első nagyobb utam a hétvégén, hazavittem a pacit Pestről Mohácsra!( A nyár során nem sok időm volt, a pacin meg volt mit szerelni, úgyhogy nem is gurultam hosszabbat. ) Gyakorlott motorosnak nem nagy táv az a 260 km, de nekem izgalmas és nagy dolog volt, nameg kissé fárasztó a nagy szélben.. Ugyanakkor feltűnően jól bírtam, és ennek nagyon örültem
Meg aztán rájöttem, hogy mennyivel szebb a környékünk motorhátról, fülig ért a szám végig.
A mocira nem volt panasz, ráadásul ha jól számolom (márpedig nem egyszer számoltam utána) mindössze 3.67 litert fogyasztott 100-on az út alatt! Ennél sokkal többre számítottam. (Najó, egy darabig pályán mentem, és amúgy is finom voltam, de akkor is.)
Szóval, meg kell hogy osszam veletek a felismerést, hogy nagyon megszerettem a GS-t, és nem bántam meg, hogy mellette döntöttem!
SV650S-et vennék. Persze előtte kipróbálnék egyet a fullgasnál. Ott lehet normális áron bérelni (50Ft/km és vásárlás esetén jóváírják)
Ha mostantól 3 fok lesz tavaszig akkor nem tudok eleget tenni a bejáratás 1000km-ének. Azt meg nem tudom, hogy szerencsés-e eltenni télire a mocit addig, amíg nem rendes olaj van benne (Már ha jól tudom, hogy bejáratáskor még valami másfajta olaj van, nem a "hivatásos")
Minden új F tulajt üdvözlök. Nem fogjátok megbánni. Már a látszat miatt sem :) Mindenki a ti motorotokat fogja nézni, hiába áll mellette mondjuk egy Z1000-es kawa. Az idom sokat dob :) Emellett persze sokba is kerül, ha csúszol...
Már itthonról................
Minden a helyén van! Tudommal legalábbis............
A nagy file még a másik tárhelyen volt, csak épp a linket nem módosítottam igy ugye az alapban kereste......a másik pedig ELEVE elköltözött egy másik név alá - erre rávadásztam és újra linkeltem
A szakmám papír szerint "kohász technikus", de sosem dolgoztam benne de szerettem volna.
Jelenleg "műsortechnikai munkatársként" dolgozok az MTV Rt-nél Miskolcon.
Érteni pedig nem értek a motorokhoz csak 7 éves korom óta az az "életem" és sok minden ragadt rám.
OldPiet
Teljesen igazad van a fogaskerékkel kapcsolatban de csak képletesen értsd a keménységet, mert megmérik az eredetit és ugy edzik be az újjat, hogy közel azonos legyen a keménysége.
Teljesen normális, amit csinál a váltód. Olajfüggő is a történet. Neked, most az elsó "vékony" olaj van a blokkodban. Ez is okozhatja. Egyébként a bejáratás erről is szól. Sokkal többször kell kapcsolgatni a váltót, mint az normálisan szükséges és indokolt lenne. Az egyesnek pedig az a titka, hogy határozottan "bele kell taposni" a kart. Egyébként reccsen majdnem mindig. Tehát, ne bánj kesztyűs kézzel az első fokozat kapcsolásával.
Ha a rendes olajjal is ezt csinálja, akkor először a kuplungbowdenen próbálj állíttatni egy finomat a szervizben (vagy magad állíts egy kicsit (hogy jobban kiemeljen, kifelé kell tekerni a csavart a karnál. ne sokat, mert akkor csúszni fog!)). A váltóhoz nem kell nyúlni ilyen "probléma" esetén. Véleményem szerint semmi baja a kütyünek, így a "sok szöveg" majdnem felesleges is volt ottan fent.
A pokol angyala "76 körül ?
http://members.chello.hu/boron...