Én is hallottam már ilyenről h 600as GSR-t azért csukta össze a srác friss jogsival mert gyenge és kezelhetetlne volt a motor, a srác szerint. Meg ugye 600as gixxer is ideális kezdő motornak. Sok ilyen van és sok ilyen lesz még. Kereskedőnek se nagyon áll érdekébe lebeszélni, csak 1-2 esetben.
Jogsiszerzésről meg annyit, hogy amíg ilyen ruton pályán kell motoros rutint szerezni hááát...
Nyuszi, Teddy, Goliat és a többi kolléga akik részt vettek 22.én a motors napon ők láttak, hogy milyen pályát raktak föl a rendőr bácsik, a végén a versenyen 10-12 emberből 3an teljesítették hibátlanra(lábletétel és a bója érintése! is hiba pont volt ) mondjuk egy ilyent fölrakni korlátlan A-s rutintra nem lenne rossz ötlet. Most egy rutin vizsgán majdnem 100%os a siker. Csak ugye foglalkozni kellene a motorosokkal, meg tanítani őket ami ma a legtöbb autósiskolának (tisztelet a kivételnek) nyűg és gond. Meg azért nekünk se rossz ha 1 hónap alatt "megtanulunk" motorozni... (ezt is persze csak az vegye magára akinek...)
Külső hőmérő ez jó és a belsőt hová rakod Szerintem a motoros önmaga a legjobb hőmérő: ha fázom akkor hideg van. Menetközben még sose volt melegem,igy rendszeresen túlöltözök
És akkor az állandó témánkhoz hozzátennék egy gyöngyszemet:
"Kannibál törzset alkalmaz egy világcég, az afrikai leányvállalat őrző-védőinek.
Tartanak tőle, hogy el-eltűnnek majd alkalmazottak, de semmi gond, mert a törzsfőnök Aghwopakitru-ra felesküdött hogy nem fognak megenni senkit legfeljebb csak a konkurenciától.
Fél évvel később eltűnik az egyik takarító. Miután a körzete piszkos marad, keresni kezdik, nem találják. Összedobolják a kannibálokat, a törzsfőnök a rendőrök szeme láttára mindenkit megesket az összes szellemre, hogy ők ilyet nem (t)esznek... Nyomozók elmennek. A törzsfőnök rákérdez: - Ki volt az?!? Hátulról egy ifjú kannibál halkan beszól: ő volt. A törzsfőnök erre: -"Vazze..."!, nem megmondtam, hogy a takarítókat ne bántsátok! Itt olyan jó helyünk van! Hat hónap alatt megettük a managementet, a kontrolling osztályt, a financial monitoringosokat, a strategic finance departmentet, a marketingeseket, az asset optimalisation expertise workgroupot, és a corporate customers relations officert, de a kutya se vette észre!
Erre te megzabálsz egy dolgozót...!"
a lényeg a piac!
aakinek van, vagy tud lapozon fel egy LOUIS katalógust.....
A sok eszköz, kellék közt ott van a sok GAGYI is......
a motorozás az egyik legjobb PIAC!
Egyszerűen a motorosnak relatíve mindent EL LEHET adni.......
pl a 2 eurós kis bőrkabát jellegű kulcstartót.......
MI A RÁKNAK?
Szóval tény hogy minden infórmációs eszköz , adatplusz JÓL JÖHET, de nem sok értelme van......
Én sspecc jobban örülné minden motornál egy benzinszintjelzőnek......hissz az tényleg hasznos adat, főleg ha a szervíz rosszul teszi fel a tömlőket és csodálkozol hogy nem indul a motor már tartalékon se:-))))))
Vagy egy külső hőmérsékleten:-)))) legalább tud milyen hidegben motorozol-)))))
Ez sajnos az epidurál mellékhatása.
A ssárkányból olyan 2 hét alatt szivodott fel, de fejájás még kb 1-2-3 hónapig tarthat (dózisfüggő, mert az asszonyt túladagolták a Péterffyben a császározásnál)
Amugy?
MEGVAN A JOGSIM:-))))))))
vagyis megvan a vizsga - így a jogssim kb még 2 hét.....hiszen hétfőn mehetek a papirért és kb 1 hét a jogssi megjövetele (remélem)
Sziasztok.
Délután voltam bent apukámnál. Már sokkal jobban van.
TEGNAP: vettek vért a kezéből, és befecskendezték a csigolyái közé, és fél óra múlva már jobban is lett.
MA: volt bent a Hegedűs doki, kötést is cserélt. Azt mondta, csak így tovább, szépen gyógyul a lába. Egy csövet már ki is húztak a lábából. A doki mondta, elöbb fog motorozni, mint autót vezetni, de a focit felejtse el :(.
Már fel tud ülni szédülés nélkül, csak ha hirtelen mozdul akkor szédül el, és elkezd akkor fájni a feje. De már sokkal jobban van. Már DVD-zik is.
Majd értesítelek titeket az újjab fejleményekről.
Jóéjt mindenkinek...
Én azt gondolom róla, hogy "jól mutat". A példám arra szerettem volna kihegyezni, hogy azon körülmények között biztosan a pirosban mutatott volna a hőmérő, és kímélendő a motort nem csináltam volna vele végig a napot. Műszer nélkül végignyomtuk a pacival bajság nélkül. Persze annak tudatában, hogy teljesen friss 20W-50 es olaj volt benne. Amikor hazaértem megnéztem az olajkám, és semmiféle elszíneződés nem volt rajta látható, és a klasszikus tapintásos módszer is negatív lett. Tehát érdekes kütyü, de hasznát nem látom. Ugyanis annál szélsőségesebb körülmények között nem hiszem, hogy bárki üzemeltetne motort. A mostani időjárás mellett pedig azért nem mennél vele bátran, mert tuti-kuki, hogy mindig hideget mutatna. Tehát, ebben az esetben jó az, ha nem tudod, mennyi is az annyi. Persze, ha tényleg jó helyre lehetne kötni a kütyüt, akkor elférne a műszerfalon egy ilyen kijelző is. De csak akkor, ha pontos... olyat meg szerintem a világon nem lehet találni.
Nekem a "kínai" guminyomás-mérőm ilyen cucc. 0,2 barral főlé mér mindennek. Be kellett "kalibrálnom" magamnak, hogy jól mérjek vele. Tehát, ha már van, akkor mutasson közel pontosan!
Köszönöm az információkat! Igazából én is úgy vélem, hogy ez inkább egy díszműszer mint valójában egy létfontosságú elem, de én szivesen látnám a mocimon.
Valójában azt reméltem, hogy létezik egyfajta GS500-hoz való olajhőfokmérő, de ezek szerint még nem.
Természetesen, Te is leírhatod a véleményed! Ez 1 nyilvános fórum, ráadásul tökéletesen igazad is van az általad leírtakban.
Én is mondtam, hogy a mai gépek úgy vannak megalkotva, de azért én mégis szívesen látnék egy ilyen műszert a mocimon. És persze én sem hallottam, h túlmelegedett vna vkinek.
Anno egyszer nekem a szimó swalbém szorult így meg a hegyekben, de pihentetés után mehettem vele tovább.
Hümm énis véleményt alkothatok? Ha lenne is olajhőmérséklet jelzőt, mit kezdesz az információval? Persze próbálhatod hűteni, de hogyan, ha a dugó közepén állsz? Csak foghatod a fejed, hogy forró az olaj... Vizeseknél ugye hűt a ventilátor, ha van. Egyébként pedig, hallott már valaki olyan lég-olaj hűtéses motorról, mármint négyüteműről, ami megszorult nagy melegbe? (még DUcatit se hallasz, pedig az kényes kisasszony ) Szóval senki? Gondoltam.... MAximum ha sokat jársz dugóba, és ilyen kis hűtésű, nagy hőtermelésű üzemet sokszor kap a motor, cserélj gyakrabban olajat, így kevésbé veszti el az olaj a kenőképességét, és nem kopik jobban a gép...
Apunak nincs más választása, ha hétvége, akkor mocc! Egy egész hétig kell szenvednem a hiányától, legalább a hétvége legyen az enyém! De tanulni a motoron? ÁÁÁ, nem szabad azt elrontani!
Teddy!
Ellenvéleményen vagyok! Sztem igenis hasznos dolog lenne az olajhőfokmérő. Mivel tájékoztatást nyújt a motorolaj hőfokáról, ami lényeges adat. Persze a nap fölkel ezen ismeretek nélkül is. De azolajnak 2 ellensége van, és ebből a túlmelegedés az egyik. Utána már csökken a kenőhatása. Más dolog, hogy az olaj-levegő hűtésű motorok úgy vannak megkonstruálva, hogy eznem következik be egy kis napsütéstől.
De komolyabb autókban még az olajnyomást is kijelzik! Mert az sem mindegy.
A Te gondolatmeneted továbbvíve, akkor fordulatszámmérő sem szükséges feltétlenül, mert úgyis hallod, de továbbmenve, talán semmilyen műszer, vagy visszajelző sem lényeges. Pl a gyujtáslámpa is minek? Tudod, hogy ráadtad, nem?
Tény! Ezen műszer nem életfontosságú, de szerintem ajánlott! Én is filóztam rajta, és csak azért nem vettem meg, mert kényelmetlennek találom, hogy az olajbeöntő helyén van, ezért mindig le kell nézni oda, ami miatt balesetveszélyes.
Érdekes, h egyik gs sem adta be a kulcsot, akkor az embertelen körülmények között. (tényleg 42 fokos levegőhőmérséklet, nagy aszfalt, és rutinozás 1-2-ben max 15 km/h-val. és ez órákon keresztül) Ha meg azt kibírta,akkor minek ennyiért egy ilyen kütyü?
Most erre mit lehet mondani? Kezdd el gyűjteni a koszorúravalót!
Én is hallottam egy emberről, aki verte a mellét, h így-meg-úgy tud motorozni, úgy h saját gépe nem is volt még soha. Persze, h necces szituban a kölcsönmocit eldobta. Ők tudják...
Oktatóm is mondta, h sokan vesznek elsőre 600-as, 1000-res sportgépet.
Dorcsi: kipihened magad, meg a sok fáradalmat, Apu visz motorozni talán, ha meglágyítod a szívét, közben akár viheted is magaddal a tanulnivalót, nehogy kérba vesszen a drága idő, amit a mocin töltesz!
Én ettől a sráctól szoktam venni louis-os dolgokat,és olcsóbban is árulja némelyiket mint a louis. Ha nagyon szükséged van a cuccra,akkor tőle 9.000.- ért megtudod venni tőle. GS-re hasznos dolog lehet nyáron,de ennyiért?
Tudod szerintem ebben mi a durva? NEm egy ismerős csinálta meg az elmúlt 1 évben a korlátlan motorjogsit. MIután elbohóckodtzak a rutinpályán, aztán egykicsit a forgalomba, és levizsgáztak, közöte közülük nem egy, hogy neki már van motorvezetői rutinja, mitöbb, egyikük azt mondta, hogy ha nem laknék olyan messze,, kipróbálná a motorom, merthogy ő tud motorozni.... Hááát nem kicsit akadtam ki.... Én nem merném mondani, hogy tudok motorozni, pedig 14 évesen kezdtem, ami sajnos már nem most volt, és nem kevés km-t csavartam szegény motorokba.... És neki van rutinja.... Hja, egyiük azt is mondta, hogy igazából neki minimum SV 650 kellene, merthogy a kiseb nemjó, mert ő már tud motorozni....
Én is hallottam már ilyenről h 600as GSR-t azért csukta össze a srác friss jogsival mert gyenge és kezelhetetlne volt a motor, a srác szerint. Meg ugye 600as gixxer is ideális kezdő motornak. Sok ilyen van és sok ilyen lesz még. Kereskedőnek se nagyon áll érdekébe lebeszélni, csak 1-2 esetben.
Jogsiszerzésről meg annyit, hogy amíg ilyen ruton pályán kell motoros rutint szerezni hááát...
Nyuszi, Teddy, Goliat és a többi kolléga akik részt vettek 22.én a motors napon ők láttak, hogy milyen pályát raktak föl a rendőr bácsik, a végén a versenyen 10-12 emberből 3an teljesítették hibátlanra(lábletétel és a bója érintése! is hiba pont volt ) mondjuk egy ilyent fölrakni korlátlan A-s rutintra nem lenne rossz ötlet. Most egy rutin vizsgán majdnem 100%os a siker. Csak ugye foglalkozni kellene a motorosokkal, meg tanítani őket ami ma a legtöbb autósiskolának (tisztelet a kivételnek) nyűg és gond. Meg azért nekünk se rossz ha 1 hónap alatt "megtanulunk" motorozni... (ezt is persze csak az vegye magára akinek...)