Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

150-160-nál többel nem volt esélyem többel menni,minek kapcsoljak feljebb 3-nál?
Te mondtad, hogy 3-nál följebb nem kapcsoltál.
Hát nekem se tűnik meggyőzőnek, anno bringához vettem hasonlót ebayen, de őszintén szólva szart se ért. Na jó, akkor marad az ecset és a pepecs meló.
Igen vacak volt, azonnal túladtam rajta.
Szóval aszondod vegyek egyet??
Fogok amint megvettem.
Használ vki ilyen lánctisztítót???

http://www.bazismotor.hu/shop/...
Basssz, ha ezt tudom csak elgurulok odáig!!!!
Hánaná,piroszőnyeg,Dom perignon pezsgő,malájkurvák.Mindenvolt.
Méé, most hívtak???
Szerintem újságírója válogatja, én már olvastam több olyan tesztet, ahol írnak rosszat is gépekről. Persze alapvetően igazat adok neked, mert a többség tövig benyal, vagy nagyon finoman kritizál csak.
Ez eddig rendben lenne ha nem júzerek akár itt akár bárhol nem mondtak volna jót róla.Max annyit hogy túl goromba a gázreakciója.
És ők kötve hiszem hogy félnének a nem meghívástól.

Amúgy a traceren az ergonómia egy kalap szar,a tükörben nem sokat látok,vicces a böszmehosszú száron álló ökörszarv kormány és a kútban lévő gyujtáskapcsoló,a plexi viccesen remeg ha hozzáérek és pofába tol,állandóan kapaszkodok mint egy csimpánz mert lefelé lejt a szerencsétlen és aki kitalálta az ülésnek csúfolt betontömböt pofán kéne vágni.
De amúgy rendben van...........................huhh többet nem hívnak.
Nem feltétlen megvételre gondolok. Inkább olyasmire, hogy ha egy gyár meghív tesztelni, akkor illik csak szépet írni, esetleg a "hitelesség" végett picuri rosszat. Mert különben többet nem hívnak. Én legalábbis nem nagyon olvastam még olyan - hivatalos, újságírói - tesztet, hogy "ez a motor szar, nem húz, gyenge, kényelmetlen" stb.... Viszont annál több olyat, hogy "nagyon jó, erős, kezes" stb, de a tükör hátulján a műanyag nem tetszik.
Nos 1-2-3 tesztelőt meg tud vanni a yamakka,de 285-öt?Annyi pénz nincs,és kiadták tesztnapra sokat itt is volt galéria róla hogy hudeállat.
Talán Angyal zoli stuntos nem esett őssze tőle de az ő ingerküszöbe a malomkeréknyi áttételek és ezres gépek világában kitágulhatott.
Igen eldőlt a másik irányba, már nem bírtam megfogni...
Az új PUIG kormányvég bánta a leginkább de inkább ez sérüljön mint a tank vagy a blokk.
Persze ismerjük a gyár által a saját termékükről íratott tesztek korrektségét, de ezek szerint mégis bedőltem nekik valamennyire. Na, nem mintha motorcserén gondolkodnék.
Az hogy nem volt eszed lemaradni a kihúzatáshoz mégis honnan jött?
Ez a "20-nál 6-ban, mint a banditosok" mégis honnan jött? Mindent szoktam, csak korán váltani nem. Másrészt még a gyári előírás szerint is 60-tól már a 6. a javasolt fokozat (legalábbis a 650-nél). Az hogy nem volt eszed lemaradni a kihúzatáshoz, nem jelenti hogy másnak sem ment.
Megvan a gond,en az epulo ipariparkok kozti csalingazasok miatt 3- nal feljebb nem kapcsoltam csak huztam neki,ugy jo volt,persze ha 20 nal hatban vagyok mint a banditosok tenyleg szar hangokat ad ki minden motor.

Amugy tenyleg nem kene,kenyelmetlen,szar ulespozt talaltak ki ra,a csomagolhatosagon kivul semmi plusszt nem ad a modtanihoz kepest.
Szerintem túlmisztifikálják. Verseny módban, a kipörgésgátlót lebutítva nyüstöltem szinte végig (a B és stnd módon gyorsan átléptem), de tényleg nem fogott meg, bár tény, hogy az a 20 perc nem sok mindenre volt elég. A műszerezettsége tökéletes, külsőre (szerintem) csodaszép az egész gép, bár a hátsó lámpát lehet meghagytam volna az MT-09-ére. Amit észrevettem, hogy nagyobbacska tempónál a bal 1 index úgy ugrált, mintha szélforgó lenne, ill. 6-ban valami ormótlan kerepelés jött a blokkból, ahonnan sor4-nél a darázsfészek szimfónia hallatszik Lehet ez utóbbi ábrándított ki, a fene tudja. Mozgékonyság/kezelhetőség terén is volna még hová fejlődnie és ahogy írtam lentebb a 14l-es tank tényleg csak 2 kv-zó közötti távra elég, ami kevés ilyen vételár mellé. Röviden: nem vigyorogtam rajta, mint a Z1000SX-en, vagy a GSXS1000F-en
Gondolom átbillent. Van ez így néha...
Pedig minden teszt azt írja, hogy egy állat gép...
átfordult??
szép...
Este végre kihoznám a gépet hogy a családi vakáció után motorozzak egy kicsit és ahogy tolom rükvercben ki a garázsból hát nem átfordult? Még életemben nem jártam így..
Szerencsére nem tört le semmi csak az új kormányvég meg a kipufogó lett "karmos".
Azért jó volt egy hét után újra menni egy kört :-)