Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogy eltalaltam.
Deseda to mellett,Kaposfureden.
Igen.
Isten orizzen,es a tracert.
Találkoztál Zolival is? Elvileg ő az MT09-est nyüstölte.
Ahhoz gondolom az egész karbit szét kell kapni....
Legyen 160.
Bocs, az az R1.
Egyik sem 200 lovas...
A 200 lóval?
Ja, XSR900-at, de nem győzött meg a sor3, pedig minden létező mód/TRC kombinációt kipróbáltam. A 14l-es tank nem igazán támogatja a túrát, talán a GS helyett jól jött volna, de a mostanit nem adnám érte...
MT10-et lett volna jó elvinni, de abból meg persze nincs tesztmotor, majd talán jövőre, ha addig leakadnak róla a buzi médiások
Galyatető felől akartunk menni, de le volt zárva mert autóverseny volt. Cered felé vettük az irányt ,onnan meg Ózdra. Jó kis szakasz. Onnan a 25-ösön le Egerig, Az is nagyon jó, majd innen a 24-esen végig.
Vagy a tűszelep tömítés is elmehetett.
Nem szoktam kannázni... Lehet a tankban van valami kosz? Érdemes kipucolni?
Amúgy így most vissza gondolva ez miatt lehetett hogy egyik nap olyan nehezen Indult... Hidegen alig akart szivatoval 2000 fölé pörögni kb 10 mp kellett neki... Nem kapott levegőt akkor... Szegényke majdnem megfulladt
Kosz kerülhetett alá. Elég egy porszemnyi is...
24esen mentetek gyöngyös felöl eger felé???
Hmmm érdekes... Mitől lehet a jelenség?
nemtom...majd kiderül...
Felakadt a tűszelep. Járó motornál ÓVATOSAN kocogtasd meg a karbit valami kombifogóval vagy vmi olyasmivel... sokszor segít.
Honnan tudnam?
ja,énis annnak néztem,fazer...
hol van ez a kilátó?
Nem,egy motoros kollégát hivtak igy,mintha olyan fz6 lenne ott de kicsi a kep igy nem biztos,ezer kerdeztem.
igen,de a 2,8as...
Egy volt kollégámmal.550 km lett a vége.
ez hol van??