Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha esetleg vki unatkozik ma otthon és van kedve gurulni 1et,akkor társuljon.
van 1utam Kemencére nógrádba.
peströl a parlamenttől indulok mindjárt.
12es úton Szob felé,majd az ipoly partján.
hazafelé meg diósjenö fele a hegyi erdős úton.
engem is pofánver pont a plexi szele...kicsi nekem ez a gs.
189vok.
Nekem is van spoiler a motoron, nekem jobb lett így. De az is igaz, hogy nem vagyok magas (168 centi... ), ha a férjem nagy ritkán megy vele egy kört, neki pont a fejére tereli a szelet. (Így járt. )
IQ trafi
Aki tapasztal újabb kamerákat, az írja meg nekik!

Később indultak.
10 percet vertetek Szotyi1ra? Áhh...mindig csak várni kell rá!

Ha jól emlékszem pont egy GS szenvedte el az atrocitást, de lehet rosszul emlékszem, akkoriban csak GS-t láttam mindenhol.
A CBR1000F-et még középtámaszra is csak padkáról lehet hátrahúzni, olyan dög nehéz, nem hogy emelgetni az elejét, ez nem enduro. Ha nem tudja kikerülni nincs menekvés
Egen.
Rá tiz percre jön szotyi aszongya mekkora ugratot fogott ki.
Azt a felvételt szerintem láttam belső kamerás felvételből itt feltöltve, ha egyről beszélünk!
Egy szlovén ilyet felvettem.Ki a kanyarból egyenes felfelé tolja az ember mint az állat,pont féktáv és bele,ugrató volt,repültem mint egy tolpihe,a csomag meg a nyakamban.
De nulla felnisérülés.
mostanában elég sokat jártam romániában ott azért nem kevés helyen van úgy hogy nincs hová kerülni mert mindenhol szar, vagy épp akkora a kátyú hogy nem tudod kikerülni
ott azért a friss utakon is van néha furcsaság
pl voltunk olyan helyen ahol érintett az út másik megyét és ott nem volt rendbe rakva, aztán visszakanyarodott és ismét sima aszfalt lett
gondolom nyugatabbra azért nincs ilyen....
Egyenes szakaszon inkább kikerülöm minthogy egykerekezzek, de kanyarban százas tempó felett arra van időd hogy tudomásul vedd mi fog történni.
Ha kameráztam volna csak ez lett volna hallható: A kur... BA-BAMMM!
erre nincs idő sajnos a hátulja menthetetlen
endúróval volt hogy egy leszakadt szakaszon reptettem át a motort, majd leestem róla olyat csapott vissza a hátulja
vár ott vagy 2 métert kellett áthidalni
az is ívben volt, csak arra volt idő hogy rátaposni a váltóra és teligáz
mire beszartam volna már vége is lett
A legjobb ha észreveszed.
Vagy osztrákba mész ahol a kátyuk is jobbak.
Aztán ha már feltetted az elejét, akkor a hátulját egy stoppie-val kell megoldani!
ritkán okoskodom, csak egy aszfaltosnak ritkán jut eszébe hogy gázt is lehet húzni a hibák előtt, ezért írtam
igazándiból nem érdekel kié a felni, csak furcsálltam hogy egy első kerék ilyen csúnyán fel lett ütve
Ha kanyarban kapod el a kátyút.
Olvass vissza mielőtt okoskodsz, nem az én felnim!
akkor gondolom nem vetted észre.....
vagy ha igen akkor legközelebb satufék, közben vissza kettőt aztán gyors teligáz egy pillanatra
érdemes gyakorolni a fekvőrendőrökön
nem egykerekezés csak hogy ne legyen rajta kb semmi súly
Este, telibe kapva egy térkövet...
már csak azért kérdeztem mert az elejét lehet emelni-részben tehermentesíteni aztán nincs ilyen sérülés
a hátulját azt jobban oda lehet verni, ott nincs okosság
Egy rendes motornak küllős a kereke, azzal nincs ilyen gond....
első keréken hogy a pöcsbe lehet ilyet szerezni?
Lehet a honlappal volt vmi, mert most rákattintva simán begyütt. A gépem pörög rendesen.