Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Neeem csak kipróbáltam. Távol áll tőlem a chopper.
Nebazd! Csopperezni akarsz?
Szia ganjaninja! VT750-ed van? Mentem egy olyannal. Élmény. Kolléga azt cserélte 1300C-re, de a 750 is megvan neki.
Neked mennyit eszik 100-on?
Én is csak Ktomy sztorijára emlékszem, az is emlékeim szerint egy motorostalálkozón volt indításnál, fél nap állás után. Rejtve maradt gyártási hiba (anyaghiba) tipikus esete, nem GS betegség...
Keresd már elő, kíváncsivá tettél... nem az elmúlt 4 évben volt az tuti.
Jaj, már megint gonosz vagy. :-)
Mindegy....de legalább ledes :) Vakul a földmíves....oszt majd spórolunk az olajon
Fekete az csak szarul esett rá a fény
Hülyeség ellen nincs orvosság!
Ha nem újonnan vettél GS-t akkor lehetsz te jó gazda ha egy idióta kis gyík volt az első aki kiszívta az összes vérét..
Szerintem ez az a motor, ami normális karbantartással....nem állandó nyélgázas,hidegben nem gyorsulós...tehát normál használatban a Világból kimegy minden probléma nélkül..
..pont az benne a poén ,hogy egyszerű mint a fakocka.....majdhogynem HÜLYEBIZTOS konstrukció..
kimondottan ronda az a fehér lámpa...
...ízlésrendőrség......nénó nénó
Ha az ember munkájához nélkülözhetetlen szoftverek csak Windows alá vannak megírva, akkor a többi olyan, mint ha nem is lenne....

Tizenpár éve kacérkodtam a Linux-szal néhány hétig (még parancssorossal is), de a normális alkalmazások hiánya miatt feladtam.
A windows-on kivül jópár "működő" operációs rendszer is van, UNIX, LINUX, OS-X, Solaris, OS-400, VMS, és még a mobil OS eket nem is említettem. (Bár ezek közzül nem használtam még UNIX, Solarist)
Millió oka lehet. Akár az is, hogy sokat kergették nagyon magas fordulaton, de lehet karbantartás hiánya is...
Igen, ez a típus végtelenül megbízható és igénytelen, ha megkapja a megfelelő karbantartást és arra használják, amire kitalálták. Na most mivel többségében fiatalok vették kezdőmotornak, egy idő után mindegyik elkezdte kergetni.
Arról meg ne beszélgessünk, hogy sokszor nagyobb a hírnév, mint a beltartalom. Sokan dobálóznak 150ezret futott GS-ekkel, csak azt felejtik el hozzátenni, hogy volt már rajta komplett blokkfelújítás és társai...
Elég elkeserítően hangzik: a népítéletekben írt végtelen megbízhatósága miatt választottam ezt a típust. Mi lehetett az ok? Nagyon megkergették? Átugrott a vezérműlánc a karbantartás / ellenőrzés hiánya miatt?
Pedig nem egyedi, itt a fórumon is volt 2-3 eset.
Miért?
Arra tudod csak igazán elkölteni felesleges pénzedet. Eddig szerencsé volt!
Én eladtam a GS mert komplett blokkot kellet volna cserélni benne leszakadtak a szelepek szétverték a hengert a vezérlés és minden belső részt a Red Baronnál vettem onnan soha többé semmit és nem is ajánlom senkinek őket most egy 650 Burgman van nagyon jó gép
toth.gyula első teleszkóp porvédő gumik milyen állapotba vannak ha nincs rajtuk sérülés akkor menyi lenne az ára?
A gépembe komplett blokkot cseréltem, ez így megmaradt!
Közben kb 1 hónapja eladtam a gs-m és vettem egy TDM900-ast.
Így hát feleslegessé vált és gondoltam meghirdetem hátra valakinek szüksége lehet rá.
Az f@sza.
GS-nél még nem is hallottam ilyesmit, a 650-es Hyosungok szoktak így tönkremenni....
Egyik Szelep leszakadt...
Miért kellett szétbontani, mi ment tönkre benne?