Én is csak Ktomy sztorijára emlékszem, az is emlékeim szerint egy motorostalálkozón volt indításnál, fél nap állás után. Rejtve maradt gyártási hiba (anyaghiba) tipikus esete, nem GS betegség...
Ha nem újonnan vettél GS-t akkor lehetsz te jó gazda ha egy idióta kis gyík volt az első aki kiszívta az összes vérét..
Szerintem ez az a motor, ami normális karbantartással....nem állandó nyélgázas,hidegben nem gyorsulós...tehát normál használatban a Világból kimegy minden probléma nélkül..
..pont az benne a poén ,hogy egyszerű mint a fakocka.....majdhogynem HÜLYEBIZTOS konstrukció..
A windows-on kivül jópár "működő" operációs rendszer is van, UNIX, LINUX, OS-X, Solaris, OS-400, VMS, és még a mobil OS eket nem is említettem. (Bár ezek közzül nem használtam még UNIX, Solarist)
Millió oka lehet. Akár az is, hogy sokat kergették nagyon magas fordulaton, de lehet karbantartás hiánya is...
Igen, ez a típus végtelenül megbízható és igénytelen, ha megkapja a megfelelő karbantartást és arra használják, amire kitalálták. Na most mivel többségében fiatalok vették kezdőmotornak, egy idő után mindegyik elkezdte kergetni.
Arról meg ne beszélgessünk, hogy sokszor nagyobb a hírnév, mint a beltartalom. Sokan dobálóznak 150ezret futott GS-ekkel, csak azt felejtik el hozzátenni, hogy volt már rajta komplett blokkfelújítás és társai...
Elég elkeserítően hangzik: a népítéletekben írt végtelen megbízhatósága miatt választottam ezt a típust. Mi lehetett az ok? Nagyon megkergették? Átugrott a vezérműlánc a karbantartás / ellenőrzés hiánya miatt?
Én eladtam a GS mert komplett blokkot kellet volna cserélni benne leszakadtak a szelepek szétverték a hengert a vezérlés és minden belső részt a Red Baronnál vettem onnan soha többé semmit és nem is ajánlom senkinek őket most egy 650 Burgman van nagyon jó gép
A gépembe komplett blokkot cseréltem, ez így megmaradt!
Közben kb 1 hónapja eladtam a gs-m és vettem egy TDM900-ast.
Így hát feleslegessé vált és gondoltam meghirdetem hátra valakinek szüksége lehet rá.
Neked mennyit eszik 100-on?
Szerintem ez az a motor, ami normális karbantartással....nem állandó nyélgázas,hidegben nem gyorsulós...tehát normál használatban a Világból kimegy minden probléma nélkül..
..pont az benne a poén ,hogy egyszerű mint a fakocka.....majdhogynem HÜLYEBIZTOS konstrukció..
...ízlésrendőrség......nénó nénó
Tizenpár éve kacérkodtam a Linux-szal néhány hétig (még parancssorossal is), de a normális alkalmazások hiánya miatt feladtam.
Igen, ez a típus végtelenül megbízható és igénytelen, ha megkapja a megfelelő karbantartást és arra használják, amire kitalálták. Na most mivel többségében fiatalok vették kezdőmotornak, egy idő után mindegyik elkezdte kergetni.
Arról meg ne beszélgessünk, hogy sokszor nagyobb a hírnév, mint a beltartalom. Sokan dobálóznak 150ezret futott GS-ekkel, csak azt felejtik el hozzátenni, hogy volt már rajta komplett blokkfelújítás és társai...
Közben kb 1 hónapja eladtam a gs-m és vettem egy TDM900-ast.
Így hát feleslegessé vált és gondoltam meghirdetem hátra valakinek szüksége lehet rá.
GS-nél még nem is hallottam ilyesmit, a 650-es Hyosungok szoktak így tönkremenni....