Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és dőlnek a galambházak...
Csak szerényen na.
Zoli? kemény mint a vídia,ahova esik törik fel az aszfalt!
"legenda szuletett".......
ha hozzáférsz: http://www.hqelektronika.hu/in...
ha nem akkor vannak ezek a kis gravírozós homokfújók azok is jól tisztítanak
utána valami savmentes zsírral meg kell kenni(szilikonzsír, vazelin stb)
Sima liba.az elso egy odafele majdnem beleptem egy csatornaba befekeztem es siman elnyaltam a Laci elott.
No problem felszereltem a tartalek kuplungkart osz ment a le-fel es elsokalltam egy balost kicsusztam a murvara jott a szakadek es elmartam a feket.

Tipikus kezdo lama faszsagait kovettem el.

De legenda szuletett.
Egy alkalommal sikerült kettőt összehozni?
Akkor viszont kemény vagy hogy visszaültél, és a tempódat is megtartottad.
Jah bar csak annyi hogy spur vagyok venni kontaktsprayt ket fujasert.teszkoban ket rugo az a szar.
Kérdezd Csabut a bandit topicban, vegyész, ért hozzá.
Csak az OBD csatit gépen kéne kidzsuvázni mert nyitott.Semmi sapka nincs rajta és dugjam fel a vacsiúj cuccot a retekre?
Valaki mondta hogy nem tesz jót neki.
Én szoktam használni helyette, azt, hogy mennyire jó nem tudom, de segíteni szokott...
Kontaktspray helyett jó más is monnyuk féktisztító?
Első 577-esen én voltam aki aszondta 2x nem esehet pofára senki.
Mondjuk mostmár 2 éve semmi nem volt.
Max más az én gépemmel.
idén 1x sem tettem le még a kormányt a ténérével, pedig volt pár melegebb helyzet
vagy megtanultam motorozni vagy nyúl vagyok és nem merem rendesen használni
Dehogynem.
van fent alu kézvédő az sokat véd
de láttam olyat hogy felcsapódott egy kis fadarabka és pont kiütötte a kuplungkart
a ténéréhez lehetett kapni 1000ftos karokat ahhoz nem reszelhettem
Ez mondjuk jogos.....tartalékba minden jó, kétszer csak nem borul fel egy túrán....
ha kézben lenne tuti kifaragnám, legalábbis magamnak
melóhelyen sok idő van, állványos fúrógép is akad
ki is lehetne marni, csak ahhoz meg kellene tanulnom kezelni
ez csak tartalék. jó eséllyel sosem lesz feltéve, csak ott van ha baj van
pont ezért nem vettem boltban mert a 2 kar kb 10 pénz lett volna(a gyári meg közel 20)
Ha ilyet faragsz megveszem.

Legutoljára a csavarnál törd diribdarabra.

Hazajöttem a mecsekből vele.
Ez tök jó, a gond csak az, hogy ha borul a gép már nem a kar hanem a munkahenger, befogó fog törni....nem véletlenül van a gyári még könnyítve is a végén.
mókolni így kell:
simán kifurkáltam a karokat egy 10es vaslemezből
utána csiszolás majd kerámia között simára koptattam
végül le lett horganyozva is
Inkább a patentfogós módszer.
Olyankor 1-ben indítózva elindulni és utána váltogatni vidáman.