Kösz !magamhoz képest tényleg ügyes vagyok a nyúl vonzó ajánlat, de rossz mobilom már van . csapjál hozzá valamit ! rossz tetrisz, hiányos mágnessakk... ?
" idáig beképzelt voltam. most már tökéletes !"
Most hogy elmarad a hétvégi Szlovén-Osztrák karika, bárhová mehetünk.
Szombaton AKMT évadzáró, vasárnapra meg kiagyalunk valamit, így Sanyival már hárman vagyunk.
lehetsz is ! a higgadtságot, kitartást tőled lestem. az új szomszéddal már tervezzük a vasam alapos,átfésülését és a festését. ha a szelephézagot is nézzük természetesen bevállalom.
szo-on nem megyek mert 3 óra alvással igen nagy veszélyfaktor lennék a csapatra. vasárnap talán belefér egy kissebb guriga.
Ügyes vagy!......tényleg, beszélni kéne a kocsi garjának a meghosszabbításáról még legfeljebb 5 évre. Természetesen teljes körűre gondoltam. Mennyibe kerülne ez? Van rá két használt és üzemképtelen mobilom és 1 nyúl.
kuplungkarcsere-projekt S.K. teljesítve. külön büszke vagyok magamra, hogy a csonk kivételénél először törpöltem , és nem erőből oldottam meg. különben szétb@sztam volna a biszbasz kapcsolót.
A légszűrőház tiszta, nem trutyis. A benzin nem folyik sehol és a tank sem ereszt. A gyertyák viszont totál feketék. Ma délután ismét elvittem egy új szerelőhöz, otthagytam, pár nap múlva kiderül mi a bibi. Ha megtudok valamit, természetesen megosztom itt.
Az genya sok, szerintem ha el van állítva vmi, akkor sem ehet ennyit. Gyanús, h vhol szökik a benyád.
Ha tűszelep baszakodna, akkor a sok benzintől beköpné a gyertyát és egy idő után meg is állna az a henger. Nekem volt ilyen áteresztős problémám. Ebből kifolyólag alul a kis zsákocskából csöpögött a benzin, ill. amit Ataaa írt, a légszűrőház is benzines volt rendesen.
Furi a dolog, az tény. Azért ha megoldódik dobd fel ide is, mert kíváncsiak vagyunk.
Karbi talp tömítés...ahogy a hengerre megy a gumi csonk...alatta van O gyűrű...azt nézzétek meg.
..A másik pedig szerintem nem zár rendesen a tűszelep a karbiban....ha mégis akkor lyukas a tank...mert ez brutális fogyasztás.
Ha szénné téped a száját és állandóan csutkán közlekedsz sem ehetne 5-nél tzöbbet..
Sziasztok!
Pici segítséget kérnék hozzáértőktől. Sok fórumot végig böngésztem már és szerelőnél is jártam, de eddig nem találtam megoldást a bajomra. Az egyik dolog, ami zavar a fogyasztás, hosszú távon 80-90km/h-es tempóban országúton 6liter, rövidebb távon vegyes használatban 8liter. Karbi csere volt, tömítések épek, úszószint még a gyári értéken van. A másik gond az, hogy melegen nem ejti a fordulatot 3000alá. Szelepek épek, rendesen zárnak, kompresszió mindkét hengerben jó. Az alapjárat állító és levegő csavarokra szépen reagál, de a probléma nem oldódik meg, akárhova állítjuk őket. Fals levegőre gyanakszok, csak nem jöttem még rá, hol szívhatja. Bármilyen meglátást, tippet szívesen fogadok.
Velem sajna valszeg nem, vasárnap már elvileg támadok Marosvásárhely - Csíkfalva felé, szombaton még pakolás-lánchúzás stb. Mindenkinek jó gurulást, neked pedig jobbulást, gyógyulj meg!
Szombaton 10 órakor indul az AKMT-s évadzáró gurulás Hollókő irányába, de nem Battáról (aminek én örülök, végre nem nekem kell átcsapatnom a 0-on), hanem a M0-31-es Auchan parkolóból. Remélem meggyógyulok és ott lehetek. Bízom benne találkozom veletek is! Addig is cuppantás a bandának!
" idáig beképzelt voltam. most már tökéletes !"
Szombaton AKMT évadzáró, vasárnapra meg kiagyalunk valamit, így Sanyival már hárman vagyunk.
szo-on nem megyek mert 3 óra alvással igen nagy veszélyfaktor lennék a csapatra. vasárnap talán belefér egy kissebb guriga.
Szombaton ott leszel?, ..én megyek ha nem pusztulok el addig
Ha tűszelep baszakodna, akkor a sok benzintől beköpné a gyertyát és egy idő után meg is állna az a henger. Nekem volt ilyen áteresztős problémám. Ebből kifolyólag alul a kis zsákocskából csöpögött a benzin, ill. amit Ataaa írt, a légszűrőház is benzines volt rendesen.
Furi a dolog, az tény. Azért ha megoldódik dobd fel ide is, mert kíváncsiak vagyunk.
..A másik pedig szerintem nem zár rendesen a tűszelep a karbiban....ha mégis akkor lyukas a tank...mert ez brutális fogyasztás.
Ha szénné téped a száját és állandóan csutkán közlekedsz sem ehetne 5-nél tzöbbet..
Pici segítséget kérnék hozzáértőktől. Sok fórumot végig böngésztem már és szerelőnél is jártam, de eddig nem találtam megoldást a bajomra. Az egyik dolog, ami zavar a fogyasztás, hosszú távon 80-90km/h-es tempóban országúton 6liter, rövidebb távon vegyes használatban 8liter. Karbi csere volt, tömítések épek, úszószint még a gyári értéken van. A másik gond az, hogy melegen nem ejti a fordulatot 3000alá. Szelepek épek, rendesen zárnak, kompresszió mindkét hengerben jó. Az alapjárat állító és levegő csavarokra szépen reagál, de a probléma nem oldódik meg, akárhova állítjuk őket. Fals levegőre gyanakszok, csak nem jöttem még rá, hol szívhatja. Bármilyen meglátást, tippet szívesen fogadok.
Szombaton 10 órakor indul az AKMT-s évadzáró gurulás Hollókő irányába, de nem Battáról (aminek én örülök, végre nem nekem kell átcsapatnom a 0-on), hanem a M0-31-es Auchan parkolóból. Remélem meggyógyulok és ott lehetek. Bízom benne találkozom veletek is! Addig is cuppantás a bandának!