Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sőt, akkor még én is gyüvök
Mint ahogy tavaly Zoliékat

De ha tényleg jöttök akkor kitolom a biciklit és veletek tartok
Várni fogsz?....úgy fest megyünk.
Bölcs dolog. Ezért is érdemes egyszer mélyebben zsebbe nyúlni és jó motort venni, olcsóbb mint állandóan cserélgetni a gépeket.
Próbáld ki valamelyiket, engem meglepett, hogy ekkora filing tud lenni. A motorkarakterisztika kivételes. Nagyon kedvező az űléspozició, a legkényelmesebb és az irányíthatóság is nagyon pontos és könnyed. Egy sportmotorral nagyobb sebességgel tudsz bevenni egy kanyart, viszont ezzel könnyebben, szinte beveszi helyetted. A hangja is parádés. Ezek a tulajdonságok összeadódnak és élmény lesz a motorozás lassú tempo mellett is.

De tudni kell, hogy ez egész más mint egy megszokott dög nehéz chopper Harley, amelyiknek a blokkja már 3000-nél le is forgott. Azt hinné az ember, hogy egy kaptafa, de közel sem.

Érdekes, hogy az xv950r is 250kg körül van, de egyáltalán nem érezni, a futóműve nagyon kiegyensúlyozott.
Gyertek
Vasárnapra jó időt mondtak, mecsek felé?
Mint mondtam ki kéne próbálni.
Bár én nem váltok sehova.
Veszek egy méregdrága oldaltáskaszettet és szerintem elbiciklizek még KB 50-60e km-ig.
Nem emlékszem hogy anyira alacsony lenne Atta hogy ne érjel le a lába a 81,5 miliméter magas ülésről
81,5 milis, de annyira keskeny az ülés és elkeskenyedik a tanknál, hogy majdnem olyan mintha összezárt lábbal állna a motoros földön, ahogy ül rajta, emiatt jobban leér a lába.
Talán ez a legprofibb teszt, amit valaha is olvastam. Látszik, hogy, aki írta tapasztalt motoros, és tudja mitől jó egy motor vagy lenne jó. Majd ezen elvárások mentén elemzi alaposan, szempontok szerint megfigyelve a motort a gyakorlatban is, nemcsak összeollózza a műszaki adatokat.
Viszont érdekes, hogy a váltóról írt kritikát, amit én nem tapasztaltam, legalábbis nem tűnt fel. Lehet, hogy csak az ő motorján gyengélkedett a váltó? Még ezt sem tartom lehetetlennek. Akárhogy is van, megfelelő olaj választása és talán a kuplung beállítása bizonyára segíthet az ilyen problémán.

"ráadásul könnyebb és olcsóbb, mint egy négyhengeres, amelynek elméletileg jobb teljesítmény kihasználása a magas fordulatszám-tartományban az országúton nem igazán lenyűgöző. És még a hangja is csábító." ---- ezt a mondatot viszont nem teljesen értem, /persze ez nem jelent semmit. /
Szerintetek mit akart ezzel mondani?
azért az a cb1000r szerintem messze nem olyan jó mint ez
Az MT09-el 3 apró pici baj van bár nem baj rosszul fogalmaztam csak ízlés dolga.

Az első az hogy 81,5 milis az ülésmagasság és ataaa az sv-t is mintha magasnak érezte volna.Nekem is hasonló magas és két telitalpat nem tok letenni bár engem nem zavar.
A második hogy több tesztelő szerint az elektronikus gáz igen ideges,harapós.Egyéni ízlés megint de van aki rühellte.Lehet Stump Bandi puhapöcs de ki tudja.
A harmadik húsbavágó.A cikkben említett 2,548 as ár a yamahaworld árlistája szerint 2,838 vagy ABS-es 2,998.Ami tök jó csak az durva hogy 3,2-ért CB1000R-t lehet kapni ABS-el ami mégkirályabb.

Szal nagyon le kéne testelni ezt az MT-t.
No ez erdekes......mert ha furva van a tolattyu akkor nekem elve csak 8000ig porgott ki, hiszen itt emelkedik meg annyira hogy a lyukon mar falsot sziv es nem tud tovabb emelkedni. Mindenkep szet kell kapni, hogy mi lehet.
9000 körüli váltással. Direkt pörgettem, visszaúton 5-be 140-ig tudtam kihúzatni (9500 rpm) 6-ba nagyon lassan tovább gyorsult majd 150-ig...
Ott a pont!:)
Kell! Nagyon tetszik!
ataaa, egy kis kedvcsináló az MT-09-hez
Az ingadozas, harapas meg itt egy dolog lehet: karbi....ki kell pucolni, egy rendes karbiszinkron. Más nem lehet, hiszen egyszerű mint a faék. Én épp ezért szerettem
A kerdes hogy hogyan?......szép nyugis valtassal, vagy 8000res fordulatnál váltással. Nem mindegy! De ha csak 140-150 akkor lehet hogy ez is fúrt. Meg kell nézni mindenképp. De mint láttod megy ez. Sajnos nekem is hajlamos volt belustulni mikor télen csak totymorog az ember.
Szia Blue!

Bocs a zaklatásért, meghajtottam a kicsikét, egész 145-150 -ig pörgött, egyszer megcsúszott a kuplung, de utána már nem produkálta. Azóta, mintha kicsit könnyebben pörögne, télen megy szerelőhöz, kinyittatom, és teljesen átnézetem, pár dolog aggaszt, többek között az alapjárat, ami néha eltűnik, kövér gázra meggyógyul. Az olaj gyönyörű tiszta benne, igaz csere óta 2000 km ment bele. A gs előtt egy 150 köbös egyhengeressel jártam, csak meguntam az agresszív autósokat, meg ideje volt váltani is... Havi 1000 km, hogy dolgozni járok, ez mellett kb 6 db 5-600 km-es túra minimum. Szeretném, ha nyugodtan járhatnék-kelhetnék... Lehet kinevetsz, de maximalista vagyok a járműveimmel, de még egyik sem hagyott cserben, meghálálták a törődést. Összességében tetszik a motor, és tudom, hogy öreg, bármikor lehet valami anyagfáradás miatti hiba..
Most látom csak, hogy 52 Le-s. Pedig bivalyerősnek érezni. Ebből is látszik, hogy mennyire fontos a nyomaték.
Miért, mi a baj vele? Rájöttem, hogy nekem a Bobberek nagyon bejönnek, mint a Harley Sportster 883. Most próbáltam megint egyet, ami megint masszív élmény volt: Yamaha XV950R. Kiváló irányíthatóság, brutál nyomaték jellemzi már az első pillanattól, és ami a lényeg, ez is elforgatható rendesen, nem hal be 3000-nél.

http://www.motorrevu.hu/motorteszt/yamaha_xv950r_mondhatnak_amit_ak
arnak
Nekem az előző gépezetem produkált ilyet, igaz 1 hengeres volt, a kipuf szelep nem zárt rendesen, a selephézagot elcseszte a szerelő, és bekokszolódott... Szerintem megérné ránézni a szelephézagra, ha a karbit nézitek, akkor már ez is belefér, ha lent a tank.
kössz, megnézzük azt is....apám a porlasztóra gyanakszik, de akkor meg nem értem, eddig miért csak esőben csinálta. szerinte szivató nélkül egyáltalán nem indul. szivatóval meg amit előtte írtam. én már kezdek lemondani róla. nem mai gyerek, de olyan szépen siklik, ha már belemelegedett.