Folytás nélküli, akkor el kellene menjen 180-at is, csak pörgesd meg hozzá kicsit jobban! 7-8000-nél kezdi igazán elemében érezni magát, de a végéhez 10e fölé kell pörgetni. Nem ártasz vele, ha nem mész el tiltásig, ill. az olaj fel van töltve a max-ig.
Mindenki hazaért egyben? Engem az utolsó 5 km-en olyan felhőszakadás kapott el, hogy 40-el tudtam csak menni, mert semmit nem láttam. Az úton hömpölygött a víz. Roll, tatabányán nem esett?
Nagyon sok balesetet láttunk. Pomázon kiment egy kocsi egy ezüst Boci elé. Mentő vitte el a motorost.
Héreg után a kanyargóson egy bordó Yamaha találkozott szembe egy kocsival. Kocsi az árokban, a motornak meg elég véres volt a torka. Szerencsére a gazdája jól volt.
Belefutottunk két motoros balesetbe is hazafelé. Szentendrén egy boci volt félig a swift alatt, aztán Tát után egy bordó yzf-1 szemből megtalált egy matizt. :( Szentendrén hatalmas dugó volt emiatt.
Nézd meg a légszűrőt, lehet a fojtott változaté került bele. Ha belenézel a lyukon, s fojtottban még van egy plusz cső, amitől kevesebb levegőt kap a motor.
Böngészgetés közben találtam olyan oldalt, ahol többen is tapasztalták, hogy a papíron 34 kW-os motor le volt folytva, szerintetek lehet ez a probléma forrása?
Mármint az erőtlenségé? Őszintén szólva, most először mentem vele 110 km/h felett, 90-el járok, előzéseknél max110, most viszont kellett a tempo.
Olajat nem eszi, kompresszio rendben. Gyujtás elektronikát hogy tudom tesztelni? Vagy csak várjak, amig megadja magát? Mellesleg 41000 km van a blokkban, nem kellene még komoly problémának lenni.
Köszönöm a gyors reagálásokat!
A karbi szinkron csak egy dolog. Érdemes lenne egy kompressziót mérni rajta, mert lehet, hogy kopott maga a motor is, illetve a karbi is lehet már kopott.
Sziasztok!
GS 500 témában lenne szükségem segítségre, a következő "problémáim" adódtak a gépezettel. Gyönyörűen megy, nem füstöl, nem kormol, a gyertya szép barna..... karbi szinkron rendben.
Elég nyugodt motoros vagyok, viszont hosszabb távon közlekedtem és igen meglepődtem valamelyik nap. 120-ig jól húz, utána elgyengül, 130-at ment alattam (7000 rpm), hozzá tartozik, hogy 114 kg vagyok, plusz elég nagy hátizsák volt a hátamon. Elvileg 34 kW-os a motor, talán többet kellene tudni.... Utána folyamatosan minden "rezdülését figyelve azt tapasztaltam, hogy a torpanás nem 6000-nél, hanem 4000-4500-nál tapasztalható.
Az alapjáratom egyenletes, hosszabb városi alacsony fordulaton való tötymörgés után eltűnik, de egy kövér géz visszaállítja. Most volt olaj, szűrők, gyertyák cseréje, tehát elvileg nem ilyen problémája lehet.
A motor csak szakszervizet látott nincs benne "sufnituning"
A fogyasztása az én nyugodt motorozásommal 3,8-4,2 között ingadozik hosszútávon, napi bejárás (dombokon keresztül) 4,5-4,7 körüli.
Még a fekete tetejű Mikuni karbival van szerelve.
Bocs, hogy ilyen bőre eresztettem, de gondolom minden adat, jelenség fontos, összefügghet.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Sziasztok! büszke tulajdonosa lettem egy ilyen járgánynak, de olyan problémával találkoztam, hogy esőben, vagy ha már kint állt egész este, a reggeli párától nem akart indulni a motor. sokadik indítózásra néha elkapta, majd beindult, de hirtelen gázadásnál, vagy nagy fordulaton leállt. Ez a jelenség addig tartott, míg a motor üzemi hőmérsékletre nem került. (ugyan ez szivatóval vagy anélkül is) Kaptam egy tippet, hogy beázik a gyertyapipa, vagy az elöregedett gyújtókábellel van a a baj. Ezeket cseréltem. Eredménye: na most már szárazon is csinálja Ha esetleg valakinek van hasonló tapasztalata, vagy ötlete: benzinadagolás, vagy gyújtás, vagy mi lehet ez, akkor ezer hálám és köszönetem érte előre is!
Nagyon sok balesetet láttunk. Pomázon kiment egy kocsi egy ezüst Boci elé. Mentő vitte el a motorost.
Héreg után a kanyargóson egy bordó Yamaha találkozott szembe egy kocsival. Kocsi az árokban, a motornak meg elég véres volt a torka. Szerencsére a gazdája jól volt.
Ez jó,megbízható?
Mármint az erőtlenségé? Őszintén szólva, most először mentem vele 110 km/h felett, 90-el járok, előzéseknél max110, most viszont kellett a tempo.
Köszönöm a gyors reagálásokat!
GS 500 témában lenne szükségem segítségre, a következő "problémáim" adódtak a gépezettel. Gyönyörűen megy, nem füstöl, nem kormol, a gyertya szép barna..... karbi szinkron rendben.
Elég nyugodt motoros vagyok, viszont hosszabb távon közlekedtem és igen meglepődtem valamelyik nap. 120-ig jól húz, utána elgyengül, 130-at ment alattam (7000 rpm), hozzá tartozik, hogy 114 kg vagyok, plusz elég nagy hátizsák volt a hátamon. Elvileg 34 kW-os a motor, talán többet kellene tudni.... Utána folyamatosan minden "rezdülését figyelve azt tapasztaltam, hogy a torpanás nem 6000-nél, hanem 4000-4500-nál tapasztalható.
Az alapjáratom egyenletes, hosszabb városi alacsony fordulaton való tötymörgés után eltűnik, de egy kövér géz visszaállítja. Most volt olaj, szűrők, gyertyák cseréje, tehát elvileg nem ilyen problémája lehet.
A motor csak szakszervizet látott nincs benne "sufnituning"
A fogyasztása az én nyugodt motorozásommal 3,8-4,2 között ingadozik hosszútávon, napi bejárás (dombokon keresztül) 4,5-4,7 körüli.
Még a fekete tetejű Mikuni karbival van szerelve.
Bocs, hogy ilyen bőre eresztettem, de gondolom minden adat, jelenség fontos, összefügghet.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Azért jelezz vissza, ha meg nem, marad a tatai találka!
Mert akkor mi 10-re megyünk oda. Kb. ti is akkor értek oda a 9-es indulással M3-tól