Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Folytás nélküli, akkor el kellene menjen 180-at is, csak pörgesd meg hozzá kicsit jobban! 7-8000-nél kezdi igazán elemében érezni magát, de a végéhez 10e fölé kell pörgetni. Nem ártasz vele, ha nem mész el tiltásig, ill. az olaj fel van töltve a max-ig.
Ennyit csináltam csak.
Miért, készültek képek?
Ha nem titkosak és erősen kompromittálóak akkor igen.
Amint beértem Tatabányára nyakamba ömlött. Képeket akarjátok?
Állítólag az is az volt amit Rétság után láttunk csak addigra nem volt ott a motor.
Mindenki hazaért egyben? Engem az utolsó 5 km-en olyan felhőszakadás kapott el, hogy 40-el tudtam csak menni, mert semmit nem láttam. Az úton hömpölygött a víz. Roll, tatabányán nem esett?
Nagyon sok balesetet láttunk. Pomázon kiment egy kocsi egy ezüst Boci elé. Mentő vitte el a motorost.
Héreg után a kanyargóson egy bordó Yamaha találkozott szembe egy kocsival. Kocsi az árokban, a motornak meg elég véres volt a torka. Szerencsére a gazdája jól volt.
Belefutottunk két motoros balesetbe is hazafelé. Szentendrén egy boci volt félig a swift alatt, aztán Tát után egy bordó yzf-1 szemből megtalált egy matizt. :( Szentendrén hatalmas dugó volt emiatt.
Nézd meg a légszűrőt, lehet a fojtott változaté került bele. Ha belenézel a lyukon, s fojtottban még van egy plusz cső, amitől kevesebb levegőt kap a motor.
Én még csak most értem haza, 460 km lett.
Jó volt ez ma(...Ataa, jó volt az útvonal.
Böngészgetés közben találtam olyan oldalt, ahol többen is tapasztalták, hogy a papíron 34 kW-os motor le volt folytva, szerintetek lehet ez a probléma forrása?
Mármint az erőtlenségé? Őszintén szólva, most először mentem vele 110 km/h felett, 90-el járok, előzéseknél max110, most viszont kellett a tempo.
Köszönöm a hozzászólásokat, ha megtalálom a hibát jelentkezem. Esetleges további ötleteket is várom.
Ha tudsz, kérj kölcsön egy jót és tedd bele. Ha van különbség, akkor megvan a hiba forrása.
Olajat nem eszi, kompresszio rendben. Gyujtás elektronikát hogy tudom tesztelni? Vagy csak várjak, amig megadja magát? Mellesleg 41000 km van a blokkban, nem kellene még komoly problémának lenni.
Köszönöm a gyors reagálásokat!
Lehetséges, hogy a gyujtás elektronikád haldoklik
A karbi szinkron csak egy dolog. Érdemes lenne egy kompressziót mérni rajta, mert lehet, hogy kopott maga a motor is, illetve a karbi is lehet már kopott.
Sziasztok!
GS 500 témában lenne szükségem segítségre, a következő "problémáim" adódtak a gépezettel. Gyönyörűen megy, nem füstöl, nem kormol, a gyertya szép barna..... karbi szinkron rendben.
Elég nyugodt motoros vagyok, viszont hosszabb távon közlekedtem és igen meglepődtem valamelyik nap. 120-ig jól húz, utána elgyengül, 130-at ment alattam (7000 rpm), hozzá tartozik, hogy 114 kg vagyok, plusz elég nagy hátizsák volt a hátamon. Elvileg 34 kW-os a motor, talán többet kellene tudni.... Utána folyamatosan minden "rezdülését figyelve azt tapasztaltam, hogy a torpanás nem 6000-nél, hanem 4000-4500-nál tapasztalható.
Az alapjáratom egyenletes, hosszabb városi alacsony fordulaton való tötymörgés után eltűnik, de egy kövér géz visszaállítja. Most volt olaj, szűrők, gyertyák cseréje, tehát elvileg nem ilyen problémája lehet.
A motor csak szakszervizet látott nincs benne "sufnituning"
A fogyasztása az én nyugodt motorozásommal 3,8-4,2 között ingadozik hosszútávon, napi bejárás (dombokon keresztül) 4,5-4,7 körüli.
Még a fekete tetejű Mikuni karbival van szerelve.
Bocs, hogy ilyen bőre eresztettem, de gondolom minden adat, jelenség fontos, összefügghet.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
ki korán kel aranyat lel, ezt is lekéstem :-(
Sziasztok! büszke tulajdonosa lettem egy ilyen járgánynak, de olyan problémával találkoztam, hogy esőben, vagy ha már kint állt egész este, a reggeli párától nem akart indulni a motor. sokadik indítózásra néha elkapta, majd beindult, de hirtelen gázadásnál, vagy nagy fordulaton leállt. Ez a jelenség addig tartott, míg a motor üzemi hőmérsékletre nem került. (ugyan ez szivatóval vagy anélkül is) Kaptam egy tippet, hogy beázik a gyertyapipa, vagy az elöregedett gyújtókábellel van a a baj. Ezeket cseréltem. Eredménye: na most már szárazon is csinálja Ha esetleg valakinek van hasonló tapasztalata, vagy ötlete: benzinadagolás, vagy gyújtás, vagy mi lehet ez, akkor ezer hálám és köszönetem érte előre is!
Roll83, mehetünk Tarján-Tát irányba is, ebben az esetben itt leszek 8:45-kor.
Azért jelezz vissza, ha meg nem, marad a tatai találka!
Ok, az szerintem úgy jó lesz.
Parassapusztánál lépünk át?
Mert akkor mi 10-re megyünk oda. Kb. ti is akkor értek oda a 9-es indulással M3-tól
....egyenlőre nincs túljelentkezés....csak nehogy meglepődjünk a tetthelyen...