Ezzel a Dr-el jössz? Láncspray is kell, defektjavító meg az én tapasztalataim szerint műszaki érzék függő, nekem az a sima belefújós van de nekem nincs érzékem a szereléshez, ha van egy kicsi akkor vehetsz ilyen kukacos megoldást, az elméletileg nagyon babán betömi a lyukat. Az 5 kilo természetesen egy vicc, az valami nagyon alacsony érték, én egyszer lemértem 25 kilós volt a dobozom, én annyit szoktam hogy oda spaniferezem pluszba hátha... Ausztriában én mindenképp kerülném a főutakat, az ok nagyon egyszerű nem a hegyen megy . Ruhából nem kell sok én most X év motorozás után is folyamat túl pakolom magam, 5-7 napra alsónemű és viszlát, mosni lehet majd minden kempingben. Viszont ami nekem mindig hiányzik az a kempingszék nem tudom a többiek szoktak-e magukkal cipelni.
Sziasztok
Magyarországra mennék haza motorral.
Németország a kiindulási pont.
Bajoroknál is át fogok menni, sokan mondják hogy szép.
Ilyen hosszú utat egyszerre még soha nem tettem meg.
Defektjavítót gondolom érdemes vinni.
Abból mi féle lenne jó?
Akkor kb 80-90 liter pakoló helyem van.
Otthon nincs senkim így megszállnék, még nem tudom hova
Sátrazás, országjárás van tervbe véve.
Ausztrián keresztül jönnék és Zircet céloznám meg
elsőként. Nagyon szép az arborétum és a Ciszterci apátság is.
Kis nomádoskodás is lenne ebben a 2 hétben
amit otthon fogok tölteni.
Balatont is régen láttam már.
Doboz belsejében fel van tüntetve hogy max 5 kiló.
Ezt mennyire veszik komolyan a jardok?
A doboztartómon nincs tüv se E jelzés
mivel lakatosnál készült e remekmű.
Mert pl. az osztrákoknál 2mm a bordamélység az itthoni 1,6 helyett, szóval a gumira figyelj. db killer legyen a zsebben, de a határ átléptével már használd is, mert arra is nagyon utaznak (SK-oknál tavaly tapasztaltuk).
Utasbiztosítás normális assistance-al nem árt, főleg ha egyedül mész.
Rétegesen öltözz, még ha itthon jó is az idő, főleg ha hegyekbe készülsz. De pl. a HR tengerpart is elég hűvös hajnalban.
Minden másra ott a Mastercard
Írd le az útvonalat, hogy hányan mentek és hogy sátrazol, vagy panziózol? Úgy több infót kaphatsz
A CIG-et holnap felhívom, mert ott nem egyértelmű, hogy motorra is érvényes-e az assistance, ill. hogy a hazaszállítást is térítik-e, vagy csak a szervízig állják a fuvart? A motorosruhára ez nem fizet külön, mert nem kimondottan motoros biztosítás, de jobbak a térítési összegei, mint az olcsóbb netriskesnek. Ha megy motorra és a hazaszállításba is számít a térítés, akkor ez lesz.
A Netriskesek között térítési összegben van különbség, de a motorra ugyanannyit fizet. A drágább a ruhára 100e-et térít az olcsóbb csak 50-et. Személyi sérülésnél a drágább duplát fizet, míg halálnál vagy tartós eü károsodásnál több mint triplát.
Ha a CIG nem rugalmas, akkor a drágább Netriskes lesz Holnap eldől...
Ahogy nézem a CLB-n, a CIG Általános Platina a legjobb ár/érték arányban (assistance és utasbiztosítás), 2550 Huf.
Viszont nem tudom (bár ne legyen rá szükség), hogy a gj. szervízbe szállítás fedezet érvényes-e a hazaszállításra is, ha itthoni szervízbe vinné az ember, vagy csak a legközelebbi szervízig veszik figyelembe?
Magyarországra mennék haza motorral.
Németország a kiindulási pont.
Bajoroknál is át fogok menni, sokan mondják hogy szép.
Ilyen hosszú utat egyszerre még soha nem tettem meg.
Defektjavítót gondolom érdemes vinni.
Abból mi féle lenne jó?
Akkor kb 80-90 liter pakoló helyem van.
Otthon nincs senkim így megszállnék, még nem tudom hova
Sátrazás, országjárás van tervbe véve.
Ausztrián keresztül jönnék és Zircet céloznám meg
elsőként. Nagyon szép az arborétum és a Ciszterci apátság is.
Kis nomádoskodás is lenne ebben a 2 hétben
amit otthon fogok tölteni.
Balatont is régen láttam már.
Doboz belsejében fel van tüntetve hogy max 5 kiló.
Ezt mennyire veszik komolyan a jardok?
A doboztartómon nincs tüv se E jelzés
mivel lakatosnál készült e remekmű.
Pedig nagyon csábító...
http://motorosturazas.hu/2014/...
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Én is a Netrisk-est kötöm, a CIG-nek csak autóra szól az ajánlata
Majd kinti infókat kérhetek? Úgymint benzinár, szállás, stb.
Annyira izgulsz, hogy nem bírsz aludni?
Mert pl. az osztrákoknál 2mm a bordamélység az itthoni 1,6 helyett, szóval a gumira figyelj. db killer legyen a zsebben, de a határ átléptével már használd is, mert arra is nagyon utaznak (SK-oknál tavaly tapasztaltuk).
Utasbiztosítás normális assistance-al nem árt, főleg ha egyedül mész.
Rétegesen öltözz, még ha itthon jó is az idő, főleg ha hegyekbe készülsz. De pl. a HR tengerpart is elég hűvös hajnalban.
Minden másra ott a Mastercard
Írd le az útvonalat, hogy hányan mentek és hogy sátrazol, vagy panziózol? Úgy több infót kaphatsz
Az útra és az út szélére fokozottan figyelj!
Bocs, nem tudtam kihagyni...
Egy 2000 km távú útra készülök.
Egy pár jó tanács nem ártana.
Mit érdemes vinni?
Milyen dolgokra figyeljek utam során?
Azért mennyivel kényelmesebb már így, hogy 4h-n belül megvan az utalás is?!
A Netriskesek között térítési összegben van különbség, de a motorra ugyanannyit fizet. A drágább a ruhára 100e-et térít az olcsóbb csak 50-et. Személyi sérülésnél a drágább duplát fizet, míg halálnál vagy tartós eü károsodásnál több mint triplát.
Ha a CIG nem rugalmas, akkor a drágább Netriskes lesz Holnap eldől...
Viszont nem küldtél semmit, nem kell nyomtatni?
(NETRISK):
Mapfre Assistance - Wild Motor Plusz 1900Huf
Mapfre Assistance - Wild Motor Extra 2700Huf
Ahogy nézem a CLB-n, a CIG Általános Platina a legjobb ár/érték arányban (assistance és utasbiztosítás), 2550 Huf.
Viszont nem tudom (bár ne legyen rá szükség), hogy a gj. szervízbe szállítás fedezet érvényes-e a hazaszállításra is, ha itthoni szervízbe vinné az ember, vagy csak a legközelebbi szervízig veszik figyelembe?
Ma végre hozzám és nevemre is került egy sárga 2006-os GS500E. Majd ha lesz időm teszek fel róla képeket.