Motorrad csak a 2 szimering 3600.Anyag+munkadíj:18.000.-
Suzuki Budakalász:24.000.-
Hollós:30.000.-
Személy szerint a Motorradban többször jártam,apró dolgokat vettem,de nagyon szimpatikus a hozzáállásuk,amolyan "szívesen megyek máskor is" érzéssel távoztam.
Ha lefelé görgetsz, a végén megtalálod a címet. Nagyon korrekt a Déczi és neve is van a szakmában. Nekem garanciában megcsinálta másodszor is, mert egy éven belül elromlott még egyszer.
Első.Eddig a bal oldali ködölt egy minimálisat,de most a jobb adta meg magát,de ez csúnyán folyik.Meg kell csinálnom,pár hét múlva megyünk Horvátországba,nem szeretem,ha valami nem oké a gépen.Van így is elég idióta az utakon,legalább azon ne kelljen agyaljak,hogy a gépemmel baj van.
Nem szívesen állnék neki,de ha nincs szerelő a környéken,akkor marad a házi szervízelés
Az 70e már 79e + amennyit letagadtak mikor megvettem. Szóval lassan aktuális. Nem néztem még, de majd ha mérem a láncot, akkor úgyis kiveszem a feszítőt. Ha szerencsém van, akkor csak feszítő.
Ráadásul Perik GS-ébe is csak 70 körül van és amikor hézagot állítottak akkor sem szerelték ki a vezérműtengelyeket csak célszerszámmal csinálták. Tényleg nincs oka hogy gatya legyen.
Csütin úgy tekeregj felém ,hogy du. 3-4 felé indulok Szigligetre....aztán már csak jövő héten leszek.
Amúgy a vez .lánc feszítőjén próbáltál már ügyködni?
Tudja bánat,de a láncnak elég sokat ki kellene bírnia..
Emlékeim szerint (valahol olvastam) ,hogy gyepálós használat mellett is 80-100 e. km.-ig nincs baja..
Nem fogy ki, utántermelődik.
Krissalé már egy éve folyik és még mindig nem száraz.
Gyanakodtunk hogy valamiféle összeköttetésben állnak a telók az olajteknővel.
Úgy látszik,ez ennyi...
Suzuki Budakalász:24.000.-
Hollós:30.000.-
Személy szerint a Motorradban többször jártam,apró dolgokat vettem,de nagyon szimpatikus a hozzáállásuk,amolyan "szívesen megyek máskor is" érzéssel távoztam.
Ha lefelé görgetsz, a végén megtalálod a címet. Nagyon korrekt a Déczi és neve is van a szakmában. Nekem garanciában megcsinálta másodszor is, mert egy éven belül elromlott még egyszer.
Csak kíváncsiságból, hogy mégis tudjuk hogy merre érdemes menni ha menni kell...
Nem szívesen állnék neki,de ha nincs szerelő a környéken,akkor marad a házi szervízelés
Amúgy a vez .lánc feszítőjén próbáltál már ügyködni?
Tudja bánat,de a láncnak elég sokat ki kellene bírnia..
Emlékeim szerint (valahol olvastam) ,hogy gyepálós használat mellett is 80-100 e. km.-ig nincs baja..
köszi
Krissalé már egy éve folyik és még mindig nem száraz.
Gyanakodtunk hogy valamiféle összeköttetésben állnak a telók az olajteknővel.
Elsőhöz nem feltétlenül kell szerelő. - ha van egy kis szerelős vénád.
Köszi!