Meg hát ugyibár a szerelő is azt mondta, h valszeg vez.lánc, vagy az a másik aminek nemtom a nevét. Persze ettől még a feszítő is lehet. Majd erőt veszek magamon és vmikor szétkapom. Persze, ha vki már hallott vez.láncos GS-t az ne tartsa magába, elugornék hozzá, ha nem a halál faszán lakik, h meghallgassa.
Miből gondolod, hogy az?....van valami hangja? ....no persze a mérés jót tenne, a nittelőssel sincs semmi baj, ha nem mókolgatják a szeleprugókat és a tengelyeket akkor az sem szakad el, ha meg igen akkor a végtelenített sem bírja.
Előtte olajcsere, lánccsere és gumicsere.
Kicsit megint előbújt belőlem a faszarági, és úgy vagyok vele hogy talán még jó lesz előre a mostani PP. Majd nyomok egy fotót. Középen meg jobb oldalt még csak csak, de a bal oldalsó negyede kopásjelzőn van (vagy az alatt )
Viszont a szélei még jók. Persze nem elég a kanyar közepén stabilan haladni, valahogy bele is kell abba menni stabilan...
A blokk bal oldalán egészen kint is van egy lánc, ami hátrafelé megy a hátsó kerékhez. Igen, néha azt is figyelni kell...
Ha patentszemes nincs is, nem lehet nittelni?
Gratulálok az új szerzeményhez! Úgy látom előbb-utóbb mindenki a DL-nél köt ki valamilyen formában.
Egyszer láttam testközelben Gladiuszt, nekem nagyon bejött. Hittem a médiának - csajos motor, kis tank, stb - de élőben nagyon szép motor. A partnerem egy 600-as CBF-et hajt, de szó nélkül kicserélte volna, annyira tetszett neki is.
Na úgy tűnik, h vez.láncos a gép, vagy feszítő, vagy a szerelő mondott vmit, h a blokk bal oldalán talán szintén van vmi lánc. Mondta a nevét, de már elfelejtettem, nem tudja vki miről is van szó?
Ill. kérdezném, h Gabenen kívül cserélt már vki láncot, v. feszítőt? Az se baj, ha tudtok vmi normális helyet, ahol lehet venni ilyen cuccokat.
Asszem le kell kapnom vmikor a szelepfedelet, h legalább meg tudjam mérni a láncot, h cserés-e ill. kiszedni a feszítőt, h az szart-e be.
A szerelő azt mondta, h patentszemes lánc nem biztos, h van hozzá, ill. nem vállal rá garanciát. A végtelenítettre meg csak munkadíjra mondott 50-est, mert ugyibár akkor szét kell baszni mindent a felrakáshoz.
Szerinted, ami most rajta van, mennyire védhet? Még nem volt eső, hogy kipróbáljam.
Milyen sárfogóra gondolsz: az eredetire, vagy valamilyen átalakításra?
Meg hát ugyibár a szerelő is azt mondta, h valszeg vez.lánc, vagy az a másik aminek nemtom a nevét. Persze ettől még a feszítő is lehet. Majd erőt veszek magamon és vmikor szétkapom. Persze, ha vki már hallott vez.láncos GS-t az ne tartsa magába, elugornék hozzá, ha nem a halál faszán lakik, h meghallgassa.