Lekopik és szarul néz ki.
A gond hogy ilyen hülye banánforma a hátsó miatt.
Kár érte.
A két különállós célszerűbb.
Esetleg valami sportcucc segíthet de akkor nuku utas.
Köszi! A válasz, hogy Gladius: rövid római kétélű kard. Kiváló jellemzése a motornak, mert pont olyan. Irányíthatósága parádés. Egyszerűen minden fordulaton jó a blokk, emiatt nem kell keresnem magasabb ezáltal szűkebb intervallumokat, hogy a motor magára találjon. Alacsony fordulaton sincs hiányérzeted /3-4000 teljesen jó/, nincs kényszer, hogy el kell forgatni, 60-nál felválthatsz 6.-ba és nem unalmas, mert ilyenkor is nyomatékos. Ugyanakkor rendesen el is forgathatod 10.000-ig is akár.
Több oka is van, hogy nem lett olyan sikeres mint az SV. Megosztó a külselye. Szerintem a helyes színválasztás sokat számít, én azt mondom, feketében a legszebb. A gyári kipufogó nagyon ronda, érdemes lecserélni. Műanyagosnak a hátsó sárvédő miatt és a vázburkolat miatt kritizálják, érdemes szintén lecserélni ill. a vázburkolatot egyszerűen leszerelni. Egy plexi sokat dob rajta elöl, optikailag megváltoztatja a lófej fazont. Ezekkel a változtatásokkal mindenképpen a szebb motorkerékpárokhoz sorolnám. Az enyémnek át van építve a hátulja + ixil dob, plexi, és így gyönyörű szerintem. Kompromisszum, de valószínűleg vissza fog kerülni rá az eredeti sárhányóvég, mert sejtésem szerint, nem sokat védhet, ami most van rajta és én esős időben is akarom használni.
Kritika érte még a lengéscsillapítókat, hogy puhák. Nekem pont jó a magyarországi utak miatt, nem szeretnék bakkecskézni folyton azért, hogy direktebbek legyenek a visszajelzések. Egyébként nem üt fel és nagy sebességnél is olyan mintha zsinóron húznák.
Az ülésről írják, hogy borzasztóan fapados. Ez igaz, de szerencsém volt magasított üléssel vettem és ezzel nagyon kényelmes. Nagyon tetszik a gyári fokozatkijelző.
Motor parameterben nincs kulonbseg.Max iszonyat attetelezessel lehet valtoztatni.
Volt videos teszt ahol a dl rol az jott le hogy jobb az uj de nem annyival amennyivel dragabb.
Talan modositott inyektorterkeppel finomabb gazreakciok lehetnek.
De ebbol akkor se lesz duc multistrada.
Hagyomanyos elrendezes.nem ez a divatos.
A gond hogy ilyen hülye banánforma a hátsó miatt.
Kár érte.
A két különállós célszerűbb.
Esetleg valami sportcucc segíthet de akkor nuku utas.
Lábtartót eloxáltasd,vtn-ezd fekete/carbonra és vett le a plexit.
Nem erőltetném.
Szerencse hogy fekete.
Több oka is van, hogy nem lett olyan sikeres mint az SV. Megosztó a külselye. Szerintem a helyes színválasztás sokat számít, én azt mondom, feketében a legszebb. A gyári kipufogó nagyon ronda, érdemes lecserélni. Műanyagosnak a hátsó sárvédő miatt és a vázburkolat miatt kritizálják, érdemes szintén lecserélni ill. a vázburkolatot egyszerűen leszerelni. Egy plexi sokat dob rajta elöl, optikailag megváltoztatja a lófej fazont. Ezekkel a változtatásokkal mindenképpen a szebb motorkerékpárokhoz sorolnám. Az enyémnek át van építve a hátulja + ixil dob, plexi, és így gyönyörű szerintem. Kompromisszum, de valószínűleg vissza fog kerülni rá az eredeti sárhányóvég, mert sejtésem szerint, nem sokat védhet, ami most van rajta és én esős időben is akarom használni.
Kritika érte még a lengéscsillapítókat, hogy puhák. Nekem pont jó a magyarországi utak miatt, nem szeretnék bakkecskézni folyton azért, hogy direktebbek legyenek a visszajelzések. Egyébként nem üt fel és nagy sebességnél is olyan mintha zsinóron húznák.
Az ülésről írják, hogy borzasztóan fapados. Ez igaz, de szerencsém volt magasított üléssel vettem és ezzel nagyon kényelmes. Nagyon tetszik a gyári fokozatkijelző.
Volt videos teszt ahol a dl rol az jott le hogy jobb az uj de nem annyival amennyivel dragabb.
Talan modositott inyektorterkeppel finomabb gazreakciok lehetnek.
De ebbol akkor se lesz duc multistrada.
dunaharaszti, 06703222553
2,3.-ban gázra kipörög a hátulja?.....sztem cserélj gumit,amíg egyben vagy!
Díler megmerevedett...azért halt meg