Összeszereltem a vasat. Mentem is vele egy 130-at ma.
Kicsit csálé lett a burkolat, a plexi is kicsit feszül, de nem vészes.
ha eleresztem a kormányt, enyhén jobbra szeretne tartani, bár ez lehet a ferdén kopott hátsó miatt is de csupaszon ezt nem éreztem...
Na mindegy szóval minden fasza, megy a döntögetés is, bár az egyik lassú jobbkanyarban mintha pofára akartam volna esni.
Gyors kanyarokban tök stabil. Lehet a kormánycsapágy is kapott egy kicsit. Sajnos a versenyszellem bennem maradt. Egyik faluból kifelé beértem egy "nem alapkiszereltségű" talán Renault Clio vagy valami hasonló. Egyből el kezdett sietni, persze én is. Nem akartam megelőzni, csak mentem utána. Padlón mehetett mert végig éreztem az égett gumi és fékbetét szagát. Az egyik jobb kanyarban most is bele kellett korrigálnom fékkel...az ember nem kerülheti el a sorsát...
Eddig volt a kontinentalis szakasz.
Meg a komp.
Delutanra lecuccoltunk es mivel a komp sem az a kenyelmesen alvos. Igy lett panncsi.
Most kajara varva wifit talaltam.
Holnap indul a felfedezes.
..én éppen ezért soha nem szoktam sehová időre menni. Nem is szeretem az előre leszervezett szállást, akkor sem ha csak alkalomszerű, és csak 1-2 napra szól, nem az egész túrára, mert mindig ott van a tudatalattiban, hogy az fix, el kell érni, nem kéne csúszni... ha ilyen nincs, minden sokkal lazább és kellemesebb.
Egyébként meg minek fórumozol onnan is? Kapcsold ki a telefont aztán élvezd hogy ott vagy, mert azt hiszem nem fogsz annyiszor visszamenni ahányszor megkívánod majd..
Letenyeig sok.
Utana semmi.
De a kanyargaszas ilyen tomrnyen idotrablo.
Itt se nagyon volt technikas egyenes.
Es ha idore mesz van meg 90-100 km fullkanyar kezdesz elveszteni a turelmet.
zsigulin évekig durrogtattunk a kipufogódob szakadt széjjel néha
bár abban nem sokkal több elektronika volt mint egy gépronyba
ismerős a wr450-nek elég sokszor(és sűrűn) csinálta az bírta hiba nélkül
üdv... mi a probléma a régi csutkakormánnyal..? nekemis 92es vas van...gyáriba van minden rajta, plusz még olyan kérdésem van a többiektől is, hogy van e rá bizonyított eset hogy a vészleállítóval durrogtatás miatt valami tönkrement... (gyujtás, szelepek) nekem szokásom azzal köszönni az ismiknek hogy 7ezer körül gyujtás el.. 5ezer körül vissza. félméter lángcsóva...elég vad durranás...:D ..és 1ik autószerelő haver rámhurogott hogy még 1 darabig tudom csinálni...utánna majdleszokok róla mikor gyujtáselektronikát kell cserélni vagy szelepet...
Itt a fórumban ajánlottátok őt, gondoltam megosztom a tapasztalatokat.
Aki kipufogót keres GS 500-ra, annak én is bátran ajánlom Handó Pétert.
- Tökéletesen meg vagyok elégedve a munkájával, nem gondoltam volna, hogy ilyen jó hangot lehet csinálni egy GS 500-nak. (Igaz összehasonlítási alapom nincs, nem hallottam még custom dobbal GS 500-at.)
- DB killert (vagy mi a neve) ad hozzá, (ha külföldre mennél stb.), így hasonló a hangereje mint a gyári dobnak, de még igy is jobb a hangja annál. :)
- E-betű nincs rajta, illetve műbizonylat sincs, ezt tudni kell.
Műszakinál lehet gond, de bízom benne h ha belerakom a DB killert nem fognak nagyon kötözködni.
Egyébként E matricát ígért csak most nem volt neki, azt mondta ha arra járok nézzek be és ha már van ad.
Esetleg műszaki vs. Handó dobbal van tapasztalatotok?
Kontakt:
Handó Péter, Mátraszele, +36302430034
36e HUF szereléssel mindennel együtt.
A bukócső egyébként Tóth-Pál Péter (petyaa89@freemail.hu) munkája. Szintén itt ajánlottátok.
18000 Ft porfestve, csavarokkal.
Hátsó és oldalsó doboz tartó konzolt is készít, szintén csőből hajlítva, porfestve.
A hátsó doboz tartó monokey dobozokat platni nélkül fogad, szintén 18e HUF.
Bár most el van havazva a srác, és a hátsó doboz tartóra várok egy ideje, de bízom benne, hogy jövő héten megkapom.
Minden jót és köszönöm a tippeket a hölgyeknek/uraknak! Jó motorozást!
Én?
Kicsit csálé lett a burkolat, a plexi is kicsit feszül, de nem vészes.
ha eleresztem a kormányt, enyhén jobbra szeretne tartani, bár ez lehet a ferdén kopott hátsó miatt is de csupaszon ezt nem éreztem...
Na mindegy szóval minden fasza, megy a döntögetés is, bár az egyik lassú jobbkanyarban mintha pofára akartam volna esni.
Gyors kanyarokban tök stabil. Lehet a kormánycsapágy is kapott egy kicsit. Sajnos a versenyszellem bennem maradt. Egyik faluból kifelé beértem egy "nem alapkiszereltségű" talán Renault Clio vagy valami hasonló. Egyből el kezdett sietni, persze én is. Nem akartam megelőzni, csak mentem utána. Padlón mehetett mert végig éreztem az égett gumi és fékbetét szagát. Az egyik jobb kanyarban most is bele kellett korrigálnom fékkel...az ember nem kerülheti el a sorsát...
Kivan benne egy iccakai Balaton kerülős túlélő túrában?
Meg a komp.
Delutanra lecuccoltunk es mivel a komp sem az a kenyelmesen alvos. Igy lett panncsi.
Most kajara varva wifit talaltam.
Holnap indul a felfedezes.
Egyébként meg minek fórumozol onnan is? Kapcsold ki a telefont aztán élvezd hogy ott vagy, mert azt hiszem nem fogsz annyiszor visszamenni ahányszor megkívánod majd..
Utana semmi.
De a kanyargaszas ilyen tomrnyen idotrablo.
Itt se nagyon volt technikas egyenes.
Es ha idore mesz van meg 90-100 km fullkanyar kezdesz elveszteni a turelmet.
Sok volt az autópályázás lefelé?
bár abban nem sokkal több elektronika volt mint egy gépronyba
ismerős a wr450-nek elég sokszor(és sűrűn) csinálta az bírta hiba nélkül
A vészleállítós durrogtatásról volt cikk a totalbikeon is..
Hja, igen...
Hiába, így jár, aki jól, és szépen dolgozik!
Itt a fórumban ajánlottátok őt, gondoltam megosztom a tapasztalatokat.
Aki kipufogót keres GS 500-ra, annak én is bátran ajánlom Handó Pétert.
- Tökéletesen meg vagyok elégedve a munkájával, nem gondoltam volna, hogy ilyen jó hangot lehet csinálni egy GS 500-nak. (Igaz összehasonlítási alapom nincs, nem hallottam még custom dobbal GS 500-at.)
- DB killert (vagy mi a neve) ad hozzá, (ha külföldre mennél stb.), így hasonló a hangereje mint a gyári dobnak, de még igy is jobb a hangja annál. :)
- E-betű nincs rajta, illetve műbizonylat sincs, ezt tudni kell.
Műszakinál lehet gond, de bízom benne h ha belerakom a DB killert nem fognak nagyon kötözködni.
Egyébként E matricát ígért csak most nem volt neki, azt mondta ha arra járok nézzek be és ha már van ad.
Esetleg műszaki vs. Handó dobbal van tapasztalatotok?
Képek és videó:
https://www.dropbox.com/sc/su3...
Kontakt:
Handó Péter, Mátraszele, +36302430034
36e HUF szereléssel mindennel együtt.
A bukócső egyébként Tóth-Pál Péter (petyaa89@freemail.hu) munkája. Szintén itt ajánlottátok.
18000 Ft porfestve, csavarokkal.
Hátsó és oldalsó doboz tartó konzolt is készít, szintén csőből hajlítva, porfestve.
A hátsó doboz tartó monokey dobozokat platni nélkül fogad, szintén 18e HUF.
Bár most el van havazva a srác, és a hátsó doboz tartóra várok egy ideje, de bízom benne, hogy jövő héten megkapom.
Minden jót és köszönöm a tippeket a hölgyeknek/uraknak! Jó motorozást!